Gå til innhold

mAZE's sin E46 M3, Estoril Blau (Photoshoot s.4!!!)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

November siden siste post.. Så skal ikke ha det på meg at jeg skriver alt for mye her. 😊

Pr nå har bilen bikket 25000km.. (snart 25500km tror jeg jaggu meg). 

 Legger bare ved et bilde fra i dag når jeg støvsuge garasjen. Prøve å få på litt epoxy på en del av garasjen. Ble straks mye biler på gårdsplassen. 

20170716_123125.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

November siden siste post.. Så skal ikke ha det på meg at jeg skriver alt for mye her. 😊

Pr nå har bilen bikket 25000km.. (snart 25500km tror jeg jaggu meg). 

 Legger bare ved et bilde fra i dag når jeg støvsuge garasjen. Prøve å få på litt epoxy på en del av garasjen. Ble straks mye biler på gårdsplassen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 16.7.2017 at 16.56, mAZE skrev:

November siden siste post.. Så skal ikke ha det på meg at jeg skriver alt for mye her. 😊

Pr nå har bilen bikket 25000km.. (snart 25500km tror jeg jaggu meg). 

 Legger bare ved et bilde fra i dag når jeg støvsuge garasjen. Prøve å få på litt epoxy på en del av garasjen. Ble straks mye biler på gårdsplassen. 

Jamen meg gått lite!😲 Møte deg på Skreia for noen uker siden må si at den er strøken!😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Even Pladsen said:

Jamen meg gått lite!😲 Møte deg på Skreia for noen uker siden må si at den er strøken!😃

Har ikke gått all verden nei. 😊 så ikke hver dag jeg er ute med den. Noe få steinsprut er det jo, men den er ganske strøken ja. 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 months later...

God stund siden jeg postet noe her nå ser jeg... Men, er på felgjakt om dagen... Vurderer Rohana RC8..

Noen som har noe formening om bredde. Jeg skal ha 20". 9x20 foran og 10x20 bak? Eller går det med 11x20? Ikke valset.

 

Og da eventuelt ET. Hører så utrolig mange versjoner. Går det med ET 35 foran og ET 20/25 bak?

Endret av mAZE
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • 1 month later...

Da var endelig noen ordentlige felger på plass.. Beklager dårlige bilder, men det kommer bedre etter hvert.

 

19" Work VS XX (9,5x19 og 11x19). Synes de kler bilen ganske greit. :)

(og ja, litt justering av senk må også gjøres)

2018-07-13_15_04_06.jpg

2018-07-13_15_04_31.jpg

2018-07-13_15_04_21.jpg

Endret av mAZE
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutes ago, HalvorK said:

Tøft! Når skal du selge? 😏

Nei si det. Når bilen runder 30000km kanskje? 😜😂 Eller når jeg får et bud jeg kan leve med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...