Freakshow Skrevet Juli 13, 2016 Share Skrevet Juli 13, 2016 hahaha folk altså xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 29, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2016 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juli 30, 2016 Share Skrevet Juli 30, 2016 15 timer siden, Gabz skrev: Fin den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 9, 2016 Forfatter Share Skrevet August 9, 2016 Var og handlet i dag, og når jeg skulle dra sto jaggu norgesmesteren i parkering der! Ganske imponerende utførelse. Popza, Rollerboy, Werther og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tambur4 Skrevet August 10, 2016 Share Skrevet August 10, 2016 Ikke lett å være fotgjenger med barnevogn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popza Skrevet September 19, 2016 Share Skrevet September 19, 2016 (endret) Samla opp noen. Parkeringa på Rema 1000 i Bø er helt kaos, folk parkerer over alt. Orker ikke ta bilder av alle, bare rister på hodet. Denne var ekstremt ille. Parkeringsstripene er ved Avensisen... Og da jeg kommer ut har en Transporter parkert enda dårligere! På Stamina Bø. Helt på trynet. En gjøk i Østerrike jeg spota. Trengte halvannen parkeringslomme han. Tross alt stor minivan. Var på Gaustatoppen her om dagen. Var veldig mye folk og det ble parkering langs veien. Ikke alle var like flinke til å lukeparkere... Var dårligere i virkeligheten enn hva det ser ut som på bildet. Bilen bak meg blokket mye av veien, her kunne man ikke lengre kjøre to biler ved siden av hverandre. Endret September 20, 2016 av Popza Marius2002 og Werther reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet September 20, 2016 Share Skrevet September 20, 2016 Gårsdagens beste. Trang parkeringsplass med ca 1500 biler hver dag. Popza reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 21, 2016 Forfatter Share Skrevet September 21, 2016 Til dere som ikke har vært i Ski før, så står denne bilen på tvers over veien der man kjører.. Like til venstre for bildet er det en steinkant man gjerne ikke vil treffe. Men er jo greit å parkere som en inkompetent dust så lenge du bare blir opptatt i et par minutter Vi andre kan bare vente. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet September 25, 2016 Share Skrevet September 25, 2016 På et av de trangeste hjørnene i P-huset under Aker Brygge hadde denne løkskallen (ikke overraskende kjørte han Mercedes, veldig mange av disse sliter med parkering har jeg observert) brukt halvparten av parkeringslommen, og lot bakenden stå ut i den enveiskjørte retningen. Det var like før jeg ringte Europark for å få dem til å fjerne bilen på pur f, men jeg klarte å snile meg igjennom på centimeteren. Enes Yakici, Popza, HenrikSolberg og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet September 25, 2016 Share Skrevet September 25, 2016 Synes du skulle ringt europark fått den fjerna. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrethe Skrevet September 27, 2016 Share Skrevet September 27, 2016 Hadde fryktelig lang bil han der. Popza reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 29, 2016 Forfatter Share Skrevet September 29, 2016 Var to fine på en gang på bensinstasjonen borti her i stad. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet September 30, 2016 Share Skrevet September 30, 2016 Klarte å skvise meg forbi denne, forleden. Alle på senteret som skulle ut fra parkeringen, måtte skvise seg forbi vedkommende for å komme seg ut. Attpåtil i "beste sendetid" mtp antall folk på senteret. Popza reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersander Skrevet September 30, 2016 Share Skrevet September 30, 2016 Han der må vel ha glemt å sette bilen i gir? Thundercoil og Enes Yakici reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet September 30, 2016 Share Skrevet September 30, 2016 Sikkert en olding på tulltur dette her. Bilen sto kubb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå