Daniel. Skrevet Desember 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2015 For den prisen med den annonsen ? Hadde jeg aldri trodd.. Gratulerer Ok Men nei, solgte den for 20k. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Desember 19, 2015 Share Skrevet Desember 19, 2015 Tror du kan si deg fornøyd med det Bruke alt på e34 da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Desember 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2015 Tror du kan si deg fornøyd med det Bruke alt på e34 da Joda, kan nok det. Selv om jeg har tapt på den. Blir vel å bruke de pengene på sedanen ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Desember 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2015 Såpass.. Plutselig var styringen ikke tung lengre.. Should I worry? Men som sagt så blir det forhåpentligvis montering av senkesettet i morgen eller tirsdag. Håper det bare går ann å se at den er senket haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 20, 2015 Share Skrevet Desember 20, 2015 Hvordan blir handlelisten for denne nå framover da, hvis du skal bruke pengene på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Desember 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2015 (endret) Tenkte å ta en service snart, olje, oljefilter, luftfilter og kanskje nye tennplugger. Bør jo kanskje skifte kabinfilter også, men den plasseringen er jo så knotete. Så burde jeg få gjort noe med katalysatoren. Har også lyst på ny bakpotte i form av simons, supersprint, eller noe slikt. Vurderer også baklys med hvite blink og rødrefleksplate. Såååå vil jeg ha Mtech fangere. Har sideskjørt men jeg tør ikke begynne å borre i kanalene for å få festet de så der er jeg usikker hva jeg skal gjøre... Vet ikke hvor jeg skal begynne Endret Desember 20, 2015 av DanielStance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 20, 2015 Share Skrevet Desember 20, 2015 Hehe, høres bra ut! Hadde det vært meg hadde jeg tatt skikkelig service først, så montert senk, også skaffet noen skikkelige felger Også lykter, fangere etc. etter det. Lykter med hvite blinklys er jo ikke akkurat dyrt da, så kan vel prioritere det også, da det utgjør en utrolig forbedring og forskjell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Desember 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2015 (endret) "Må" montere senk nå, siden tårnlagrene må skiftes så blir det litt teit å måtte demontere det igjen seinere for å montere senk. Greit å ta det i samme slengen. Kan være jeg bare tar framme i første omgang. Kanskje jeg får tid til service også, men da må jeg nesten kjøpe olje og filter via jobb eller noe sånt. Jeg liker egentlig oransje blink, men tenkte å prøve hvite blink på bilen Blir vel noe slikt? Er ikke akkurat noe flink med PS haha Endret Desember 21, 2015 av DanielStance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 21, 2015 Share Skrevet Desember 21, 2015 Se der, ja. Ja Men behold oransje foran da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Desember 21, 2015 Share Skrevet Desember 21, 2015 Heng deg i stedet, ha hvite rundt hele! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet Desember 21, 2015 Share Skrevet Desember 21, 2015 Synes E34 med hvite blink foran ser jalla og harry ut. Dette på grunn av alle rånere som kjører E34 med hvite blinkers foran og sotet bak, og ihjelkjører bilen nå så inni granskauen! Oransje derimot ser ryddig og mer originalt ut (selv om at hvit også er originalt). Men hvite bak kan jo hende det gjør seg da Bare ikke sot de! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 21, 2015 Share Skrevet Desember 21, 2015 Oransje gir også en fin kontrast Men bak er det alltid finest med hvit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Desember 21, 2015 Share Skrevet Desember 21, 2015 Ble igrunnen fint med hvite blinkers bak, men mener selv at man bør kjøre samme blinklys farge rundt hele..og da ville jeg nok beholdt oransje Skulebollen, Sndvik og wrnr1 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Desember 21, 2015 Share Skrevet Desember 21, 2015 Ser du har planer for bilen. Men som det nevnes ,ta en skikkelig service teknisk først ,så riggetingene tilslutt. Deilig å vite at faktisk bil er iorden .. Denne ser jo så såpass fin ut at denne fortjener mer teknisk upgrade enn "Styling upgrade". Uansett ,Mtech er grisefint og skjønner deg godt. Hadde besøk av en forumbruker her forrige uke med M tech front . Og ja det er pent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Desember 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2015 Se der, ja. Ja Men behold oransje foran da!Blir muligens det jeg gjør.Heng deg i stedet, ha hvite rundt hele! Kan henge deg, jeg [emoji23] Synes E34 med hvite blink foran ser jalla og harry ut. Dette på grunn av alle rånere som kjører E34 med hvite blinkers foran og sotet bak, og ihjelkjører bilen nå så inni granskauen! Oransje derimot ser ryddig og mer originalt ut (selv om at hvit også er originalt). Men hvite bak kan jo hende det gjør seg da Bare ikke sot de!Ja jeg syns hvit blir litt kjedelig framme. Men har jo sorte blink, sånn som sveigis har. Men da burde jeg jo hatt sorte DE lykter også [emoji14]Oransje gir også en fin kontrast Men bak er det alltid finest med hvit.Tja. Er fint med oransje bak og. Noen farger kler helrøde også. Ble igrunnen fint med hvite blinkers bak, men mener selv at man bør kjøre samme blinklys farge rundt hele..og da ville jeg nok beholdt oransje Vet ikke helt i grunn. Vil helst beholde oransje blink framme, men vil prøve hvit bak. Ser du har planer for bilen. Men som det nevnes ,ta en skikkelig service teknisk først ,så riggetingene tilslutt. Deilig å vite at faktisk bil er iorden .. Denne ser jo så såpass fin ut at denne fortjener mer teknisk upgrade enn "Styling upgrade". Uansett ,Mtech er grisefint og skjønner deg godt. Hadde besøk av en forumbruker her forrige uke med M tech front . Og ja det er pent. Ja jeg vil prøve å få tatt service snarest. Den er fin ja, selv om bildene lyger litt. Mtech er fint ja, syns faktisk frontfangeren er tøffere enn M5 fangeren. Var vel Rani du hadde på besøk? [emoji14] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå