Gå til innhold

Min E39 M5 - Pensjonert på ubestemt tid.


 Share

Anbefalte innlegg

  • 4 months later...

Da har jeg akkurat kommet hjem fra en solo road trip til Stord. Bagasjerommet ble lastet med litt godsaker før hjemturen. :) Prøver fortsatt å få noen til å bytte kanalene, men det viser seg å ikke være så enkelt. :P Leter nå i noen mnd til. 

20191227_184438.thumb.jpg.a6399cba9d356b73a75e176cda726de4.jpg

Er nå hvert fall deilig å ha fått tak i disse, etter sånn 4  år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Slavearbeider'n pga. jekkfestet h.b. 😅 Seff et par mnd før den skulle på EU, men den gikk nå gjennom, når jeg til slutt turte å prøve. Har prøvd å finne noen som kan ta alt i samme slengen, preventivt (siden mars). Riktignok 3 som har sagt ja, men så passet det ikke likevel. Nå venter jeg på at en bekjent skal høre med en fyr, så vi får se. E39 gruppen o.l. har hvert fall vært helt dødfødt. 

Endret av Thundercoil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Daniel.  Jeg slenger over framdekkene og bytter ut bakkdekkene, siden ene bakdekket lekker og plugging ikke funket. De har bare kjørt sånn 5000km siden jeg kjøpte dem. Goodyear Eagle F1 i original M5 dim. 245 og 275. De er nærmeste konkurrent til Michelin PSS, bare at jeg foretrekker Eagle på vanlig vei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
1 minutt siden, Thundercoil skrev:

@Ingvaldsen Jeg bor i Bergen, så det kostet ca. 800kr for 2 kolli ned (og flytteesker fra Biltema), så kom restaurering, pulverlakkering og frakt tilbake på 7774kr. Mine trengte veldig lite arbeid til hakk og kantkjøringer, så prisen ble helt etter kalkulatoren deres. 

det var såppass ja.. nei mine å her nesten frie for kantkjøring men det må ha vært elendig lakk på disse for 2-3 av de 8 jeg har så mangler nesten alt av lakk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Thundercoil changed the title to Min E39 M5 - Pensjonert på ubestemt tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...