Gå til innhold

Min E39 M5 - Pensjonert på ubestemt tid.


 Share

Anbefalte innlegg

On 2/28/2016 at 2.57, Poppy skrev:

Sjalu på de felgene der ass! Ikke lett å finne med originalt E39 nav

Tenkte jeg skulle gi beskjed om at "Still" får inn to nye sett med Style 37 om en uke eller to. Kanskje et sett med Style 65 også, for de som måtte være interessert. 

On 3/16/2016 at 12.17, DanielStance skrev:

Blir bra det! :D

Jeg har en liten garasjejekk i bilen som du kan få låne:lol:

Haha. Skal gi beskjed om det blir krise :P 

On 3/16/2016 at 14.05, andreaskarm skrev:

Blir spennende å se :-)

Ja, enig der :) Håper det blir montert senkefjærer snart, sånn at jeg kan gjøre meg ferdig med sommmeroppsettet. Gleder meg til resultatet. Om jeg ikke liker det, så er det ikke verre enn å selge og prøve noe nytt :P 

 

Edit: Blir forresten å montere nytt ratt en av dagene. Fikk utsatt betalingen en periode, for har litt gjeld jeg må bli kvitt denne måneden og neste. Damen sin jobb har også problemer, så hun er kuttet ned til halve lønninger, så det kommer til å gå tregt her, frem til jeg finner ny jobb :P 

Endret av Thundercoil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg får dessverre ikke deltatt på vårmønstringen på Lagunen i år, da det krasjet med en konfirmasjon :( 

Ellers var jeg på treffet til Bergen Gatebilklubb i dag. Var svæært lite som interesserte meg, så tok bare et par bilder :P 
Ble ikke noen av min egen, da den sto  på parkeringen ute i regnet. Kjente igjen et par biler fra forumet. Bl.a. den lysegrønne E46 M3 sedanen til en her inne, og den røde M320d touringen til Thomas (?), men disse så jeg bare i trillefart på vei ut. Sikkert noen andre også, som jeg ikke har klart å koble enda :P 

IMG_1690-2.thumb.jpg.6eadfa282aff98e2f5c

IMG_1692-2.thumb.jpg.3f268cb64a18cc4b681

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, D.Toft skrev:

hmmm, M faktisk, fysj...

tror ikke jeg har sett den :P

Sikkert like greit 😂 Den du skal høgge var penere :) 

10 minutter siden, Shattered skrev:

Haha rått ;) kult med mange feite biler etter hverandre ;)

Du får sjekke tråden min hvis du vil følge med på brukisen :P

 

Følger med der, men har ikke vært så mye på forumet i det siste :P 

5 minutter siden, williamwiers skrev:

Var ikke mye spennede nei, hvertfall innen bmw.. Sto å glodde litt på din :) råå bil!

 

sto selv med e90'n.

Takk for det! Tror jeg glimtet litt av en hvit E90 nederst i bakken mot senterinngangen! Var vel eneste stedet vi ikke gikk ned. Traff en bekjent som hadde fått bulk under treffet, så ble stående der til vi gikk :P

Var selv litt flau over min egen. Holder på med airbager, så kjørte uten A-stolpe deksel og et dørpanel. Korrosjon på shadowline og utslitte og brune Style 65 reps. Så var det vel eneste E39en der med original høyde. Haha, men det går bra! Kommer ikke mye senk på den uansett. 

@Reef89 Du trenger ikke angre på den avgjørelsen! Fullt av små bybiler (Yaris, Leaf o.l) som brukte utstillingsplasser til parkering, mens de tittet på andre biler. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytt ratt ble montert i dag! :)

M-sting, som M5 rattet også hadde (bare lite synlig i disse dager), perforert skinn på sidene og vanlig skinn oppe/nede.

Flyttet bare over rattknapper og airbag. Dette rattet med mitt "like" i innbytte, kostet 1300 inkludert frakt. Pluss at man må betale frakt for innbytterattet som skal sendes tilbake. 

image.jpegimage.jpegimage.jpeg

"Trekk om ditt ratt" @Facebook. Veldig bra utført, ser flott ut, føles bra og skinnet er tight montert, så det sklir ikke rundt. Stingene er også perfekt utført. Tok noen uker, til tross for at de hadde dette på lager, men kommer jo helt fra Polen. :P Rattet som sendes i retur, skal bare sendes til Sandnes, så blir det vel kjørt til Polen derfra, antar jeg. 

Endret av Thundercoil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Thundercoil changed the title to Min E39 M5 - Pensjonert på ubestemt tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...