Gabz Skrevet November 4, 2015 Forfatter Share Skrevet November 4, 2015 E36 og E34 osv. er det mye greiere på ja, for da er det 1DIN originalt, så ser greit ut. Men på E39 er det mye større plass som må fylles. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 8, 2015 Forfatter Share Skrevet November 8, 2015 Signalkabel, adapter og overgangskabel er på plass Og siden spilleren er her i løpet av få dager, så tenkte jeg å trekke klart signalkabler. Hadde lite å gjøre og da slipper jeg det når jeg får basskassa i posten. Da blir det bare å koble opp alt. Valgte å trekke den under baksetet, under midtkonsoll og opp bak AC-panel og det der. Hadde det sånn i både førstebilen og i TDS'en, og det funker helt fint. Så ja, begynte med å demontere baksetene: Og trakk kabel under: La opp baki: Montere opp setene igjen: Ferdig med det: Så var det midtkonsoll sin tur: Lot den bare gå mellom her, jeg. Hadde det sånn i førstebilen også, gikk helt fint det. Alt montert på plass igjen: Godt å ha det ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet November 8, 2015 Share Skrevet November 8, 2015 Lakkerte du ikke listene samtidig???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 8, 2015 Forfatter Share Skrevet November 8, 2015 (endret) Hvilken farge skulle jeg lakkert til? Skal jeg gjøre noe med listene må det passe med fargen på setene. Dessuten er det ikke mye jobb å få det ut igjen. Endret November 8, 2015 av Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet November 8, 2015 Share Skrevet November 8, 2015 Svart passer alt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 8, 2015 Forfatter Share Skrevet November 8, 2015 Svarte lister er kjedelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet November 8, 2015 Share Skrevet November 8, 2015 synes det blir for mye med svarte lister når interiøret er svart(sett bort fra seter)hadde det vert brun/beige rundt om så hadde svart vert greitmen eller må det være sølv eller treverkcarbon har blitt gjort formye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet November 8, 2015 Share Skrevet November 8, 2015 Mora mi er kjedelig Nei, jeg synes svarte funker i det interiøret du har Men smak og behag! Jeg liker jo ikke senk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet November 8, 2015 Share Skrevet November 8, 2015 Hadde bilen din vært rød så kunne jo dette sett bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 8, 2015 Forfatter Share Skrevet November 8, 2015 Hadde jeg hatt helsvart interiør så kunne jeg fint hatt en knæsj farge. Rød, oransje, hvit.. Men ikke når jeg har seter som må matche Og carbonfolie synes jeg ser utrolig jalla ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet November 8, 2015 Share Skrevet November 8, 2015 Høyglans sort! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet November 8, 2015 Share Skrevet November 8, 2015 Svart alcantara? Jeg har det rundt girspaken på ene E34'en min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 8, 2015 Forfatter Share Skrevet November 8, 2015 Høyglans sort! Mjaa, kanskje Svart alcantara? Jeg har det rundt girspaken på ene E34'en min Har sett en annen som har alcantara-lister, det kan se litt tøft ut faktisk. Men da vil jeg ha svart taktrekk først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet November 8, 2015 Share Skrevet November 8, 2015 Jeg har mørke trelister i min bil, men han jeg kjøpte bilen av lå alcantara på den platen rundt girspaken og 2 andre steder ser ikke så dumt ut, men jeg har jo sølvgrått interiør da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet November 8, 2015 Share Skrevet November 8, 2015 Bygger du basskasse som du snakka om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå