R4F431 RAFAEL Skrevet Februar 5, 2016 Share Skrevet Februar 5, 2016 nei og nei. Biltema batteri. Sønnak lenge leve. går grise mange batteri om vinteren. hardt liv for batteria når ingen lader dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 5, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2016 Får funke så lenge. Er jo 4 års garanti uansett. Han som skulle se bilen på lørdag avlyste selvfølgelig han og. Fy faen, ass.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Februar 5, 2016 Share Skrevet Februar 5, 2016 Nå begynner snart jeg å bli utålmodig også hahah.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 5, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2016 Ja.. Er så gira på å få ny bil så jeg kan få påkoste litt morro Savner litt ordentlig lyd osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus. Skrevet Februar 5, 2016 Share Skrevet Februar 5, 2016 Tror du hadde kledd e38 ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 5, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2016 Synes jeg og Skulle bare funnet en fin en med åtter, så hadde jeg hevet meg på den. Men dårlig marked for tiden, så blir nok E39 diesel som planlagt. Eventuelt E90. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 6, 2016 Share Skrevet Februar 6, 2016 du kan snart montere diesel i denne for å spare penger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 6, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2016 Da var bilen endelig solgt Fikk en telefon idag fra en fyr som spurte om jeg ville komme til Oslo og vise den. Noe jeg selvsagt gjorde. En liten besiktigelse og prøvetur senere og han tok den visst kjapt på stedet. Fikk en veldig akseptabel pris på den også Så nå begynner letingen etter en bil jeg faktisk er sikker på og kan beholde lenge (seriøst denne gangen). Hefner og Shattered reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Februar 6, 2016 Share Skrevet Februar 6, 2016 Grattis.... ikke så lett og selge om dagen virker det som? godt en ikke skal selge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 6, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2016 Takk for det! Nei, fy faen til dårlig marked for tiden.. Positivt nå som jeg skal kjøpe igjen da, haha, kanskje det blir litt billigere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Februar 6, 2016 Share Skrevet Februar 6, 2016 Prøv å let litt lenger enn ett par dager før du finner ny bil nå da. Må ikke kjøpe første og beste du finner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 6, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2016 Haha, det er planen ja. Hele poenget med ny bil denne gangen er å finne en som tikker alle boksene mine, og som jeg er helt sikker på. Så nå skal det smøres med tålmodighet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Februar 6, 2016 Share Skrevet Februar 6, 2016 Det var faen meg på tide! Gratulerer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 6, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2016 Haha, ja! Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 6, 2016 Share Skrevet Februar 6, 2016 nei se der ja! gratulerer så mye gabz! som nevnt over! bruk tid på å finne neste! funnet noe enda btw? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå