Gå til innhold

Sveigis sin e61 530d M-Sport 2006 Individual.Solgt.


sveigis
 Share

Anbefalte innlegg

Disse er faktisk ikke så dyre om du kjøper alternativ vare hos Koed (samme produsent, men uten BMW-logo).

 

Akkurat,kjekt å vite. :).

 

Men skal du ha frontlykter i tillegg kan du begynne å grave litt dypere i lommeboka

 

He he ,ja.

Men det skal jeg ikke.

Jeg hadde en klausul med meg selv at denne bilen skal skulle jeg ikke koste på en cent utenom vanlig vedlikehold.

Men de lyktene kommer på etterhvert.Altså baklyktene.Heldigvis ikke noe hast.

Alt jeg har av ekstra kroner,skal ene og alene gå til 535en som jeg har.

Har allerede begynt å se tusenlappene fly,til S.T.O.R forbannelse for kona...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Å bytte til facelif LCI LED baklys på E61 er igrunn mye jobb, men absolutt gjennomførbart. Det meste av jobben er å demontere deksel i bakluke og deler av interiør for å trekke 2 ledninger fram til LCM (lys check modul) på venstre side i fot rommet på sjåførsiden. Biler før 09/06 trenger en ny LCM. Dette må selvsagt også kodes Etterpå.

 

På bla. E60 er det litt lettere da kan man bygge om uten å trekke nye kabler eller skifte LCM. En kan enten kjøpe ferdige overganger som bare er plug and play, men krever koding. Ellers har man disse bruce boksene som forankobles uten nye ledninger eller koding.

Endret av Reef89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står litt om hva som trengs her. Her er DIY-en som er nevnt, men bildene mangler dessverre.

 

Ser her ja,her var det litt av hvert.:).

Da må man jo ha som mål å få dette til etterhvert :).

Synd der er helt nye baklykter på min nå men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På E8x kan man koble LED-stripene til skiltlyset bak. Er det noen grunn til at det ikke går på E6x?

Har selv lurt på dette de siste dagene, jeg tenker selv at det bør gå uten at jeg har spesielt peiling.

Om det går så vil det jo være en veldig lett mod i kombinasjon med Bruce kabler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv lurt på dette de siste dagene, jeg tenker selv at det bør gå uten at jeg har spesielt peiling.

Om det går så vil det jo være en veldig lett mod i kombinasjon med Bruce kabler.

 

Har og sett på dette nå og det burde absolutt la seg gjøre.

Men heldigvis ikke noe hast for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut, har veldig lyst å gjøre dette på min, men å dra ledninger igjenom kabelføringene i bakluken dreper lysten litt.

Forøvig en flott bil du har, kunne godt tenkt meg sekser diesel :smile:

 

Samme her,men kabelføringer tror jeg nok hadde latt seg gjøre :).

Takk skal du ha.

Jeg er superfornøyd .

Hadde det vært for noen årsiden,hadde jeg fnyst av diesel gennerelt,helt til jeg prøvde en e39 530d .

Da ble jeg litt betatt,,så prøvde jeg en e60 530,da var det gjort :).

Men med dagens teknologi osv,hadde jeg klart meg med 4 diesel.Men å starte opp sekseren er trivelig ja.:).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...