Gå til innhold

Marius2002s E91 xDrive M-sport - Et avsluttet kapittel


 Share

Anbefalte innlegg

1 time siden, papertiger skrev:

Få deg tak i et sett originale 17" M sport felger - de som ble levert med disse bilene. De selges ofte på Finn til en billig penge :)

Det er faktisk det som var planen, jeg holder utkikk men ikke noe enda tror jeg? Skrik gjerne ut om du kommer over noen billige :) Litt fiks får jeg til om det skulle være riper osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Kenny_ skrev:

Jeg har vært på utkikk etter 17" M sport felger i Bergen/Hordalands området. Men siden jeg ikke fant noen kjøpte jeg noe reste felger på GS. 

2 dager etter de kom fant jeg annonse med orginale (ikke M sport) felger som jeg kunne tenkt meg. 

Ja, jeg burde holde meg til Moldetraktene da frakt sikkert koster litt. Nå er Fræna like ved og der kryr det med BMW og GS plassert midt i Bud bare en god halvtime unna, så det dukker opp BMW-deler rett som det er, men ikke funnet riktig for meg enda. Ligger et sett 17" i Molde til 1-serie, men det blir vel tull med innpress og alt? 17" M er ihvertfall det jeg vil ha :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Marius2002 skrev:

Det er faktisk det som var planen, jeg holder utkikk men ikke noe enda tror jeg? Skrik gjerne ut om du kommer over noen billige :) Litt fiks får jeg til om det skulle være riper osv.

Jeg har noen 17" som jeg tenker å selge. Står noen slitte yokohama dekk på den som trenger utskiftning :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, mowz skrev:

De splitterne er vel ikke ekte carbon eller er de bare uorginale? Litt lav pris :-) 

Har ikke peiling, vi får se :) Jeg er veldig spent da jeg ikke har sett de "live" på bil på nært hold før. Har vært på leting i over et halvt år her i Norge etter brukte da nypris er hinsides. Synes bilen er kjempefin uten også og har ikke bestemt meg hva som er finest, som sagt så får vi se :) De så ihvertfall veldig bra ut på din!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå, Marius2002 skrev:

Har ikke peiling, vi får se :) Jeg er veldig spent da jeg ikke har sett de "live" på bil på nært hold før. Har vært på leting i over et halvt år her i Norge etter brukte da nypris er hinsides. Synes bilen er kjempefin uten også og har ikke bestemt meg hva som er finest, som sagt så får vi se :) De så ihvertfall veldig bra ut på din!!

Du kommer ikke til å bli skuffa! Det gir fronten et fint løft :-) Absolutt finest med! Ser bedre ut in real life

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, mowz skrev:

Du kommer ikke til å bli skuffa! Det gir fronten et fint løft :-) Absolutt finest med! Ser bedre ut in real life

Godt å høre :) Takk for tilbakemelding på de!

Edit: Jeg tror jeg skal skru? Må se hvordan passform osv. er. Litt kjipt å lime om det skulle dukke opp noe..!

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Marius2002 skrev:

Godt å høre :) Takk for tilbakemelding på de!

Edit: Jeg tror jeg skal skru? Må se hvordan passform osv. er. Litt kjipt å lime om det skulle dukke opp noe..!

Ok. Jeg limte. Forrige sett var skrudd, men satt litt løst med kun skruer i underkant så hadde gnissa en del på fangeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Nydelig bil du har, liker feric grey fargen på sommerfelgene.

Ser du er på jakt etter vinterfelger. Jeg er har en 17" BMW felg som heter V-188 på vinteren. Synes de kler bilen veldig bra.

Østfold Bil-demontering ser ut for og ha et sett til 2000kr ;)

Hvor langt er foresten bilen din gått?

 

bmw 17.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...