Gå til innhold

BMW E91 318D 2009 LCI Black Sapphire Metallic


bjorneoen
 Share

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, papertiger skrev:

Dersom du ikke enda har lagt tanken fra deg - legg den fra deg nå. Det der såg IKKE bra ut :P

Hehe såpass ja, var det så grusomt altså? :P dårlig shoppa også da, ser de fikk litt gul/brun farge og det stemmer ikke :) men da får jeg vel bare legge den fra meg om det var så ille :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, danskiii skrev:

Nei huff, don't do it!

Hehe neida har droppa tanken nå :) Måtte bare høre siden det var så billig, hadde i første omgang ikke tenkt å bruke penger på felg i år :) 

Endret av bjorneoen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei da får jeg leite videre! ;) Kan ikke si meg 100% enig i at de så "sååååååå fæle ut", men det var derfor jeg spurte her, så takk for ærlige svar :D vil jo ha noen felger som er kule så da får jeg leite mer hehe! :P 

Endret av bjorneoen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke bestemt noe, men kunne de med dekk for 1000kr i nærheten av hvor jeg bor, så tenkte det var en god pris, men skjønner nå at de så crappy ut haha! så da er jeg på utkikk etter andre ;)

Endret av bjorneoen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

E92 M3 har annen innfestning til demper bak kontra vanlig E9x, så det vil ikke passe. Da ville jeg heller gått for et coilover-sett. Har akkuratt installert Supersport Black Evolution på E90'en og det føles veldig bra. Og det koster bare 5000kr på ebay. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Frode D skrev:

E92 M3 har annen innfestning til demper bak kontra vanlig E9x, så det vil ikke passe. Da ville jeg heller gått for et coilover-sett. Har akkuratt installert Supersport Black Evolution på E90'en og det føles veldig bra. Og det koster bare 5000kr på ebay. :D

Har du link? 

Bestilte nettopp det for 7500, men hvis det kan skaffes mye billigere så avbestiller jeg selvfølgelig. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...