Gå til innhold

BMW E91 318D 2009 LCI Black Sapphire Metallic


bjorneoen
 Share

Anbefalte innlegg

Da var et par ting til bestilt :)

- Hvit led interiør kit med 16 led.

- 2x Courtesy lights (lyser på bakken under døren). Synes det så litt kult ut med m-logoen, hehe!

Mange synes sikkert det er super jalla, men må bare prøve for morro skyld, var billig!

2x hvite vanlige led er også bestilt i tilfelle det ser skikkelig dust ut ;)

s-l500.jpg

Og så trenger jeg litt råd, matt/blank svart grill, eller beholde chrome grill??Alt på bilen er jo svart bortsett fra chrome lister rundt vinduer, så tenkte kanskje chrome grill var fint siden det matcher listene?

Er fan av blank svart grill, men redd det blir for svart siden bilen er svart?

Endret av bjorneoen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var et par ting til bestilt :)

 

- Hvit led interiør kit med 16 led.

- 4x Courtesy lights (lyser på bakken under døren). Synes det så litt kult ut med m-logoen, hehe!

Mange synes sikkert det er super jalla, men må bare prøve for morro skyld, var billig!

4x hvite vanlige led er også bestilt i tilfelle det ser skikkelig dust ut ;)

s-l500.jpg

 

Og så trenger jeg litt råd, matt/blank svart grill, eller beholde chrome grill??Alt på bilen er jo svart bortsett fra chrome lister rundt vinduer, så tenkte kanskje chrome grill var fint siden det matcher listene?

Er fan av blank svart grill, men redd det blir for svart siden bilen er svart?

 

Ville beholdt den du har da den bryter litt av alt det sorte på bilen. Men er fremdeles du som skal kjøre rundt og være fornøyd så du må ta avgjørelsen. :)

Endret av Tollefsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville beholdt den du har da den bryter litt av alt det sorte på bilen. Men er fremdeles du som skal kjøre rundt og være fornøyd så du må ta avgjørelsen. :)

Det jeg tenker jeg også! Greit med litt kontraster så ikke alt blir helt svart kanskje :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var et par ting til bestilt :)

- Hvit led interiør kit med 16 led.

- 2x Courtesy lights (lyser på bakken under døren). Synes det så litt kult ut med m-logoen, hehe!

Mange synes sikkert det er super jalla, men må bare prøve for morro skyld, var billig!

2x hvite vanlige led er også bestilt i tilfelle det ser skikkelig dust ut ;)

s-l500.jpg

Og så trenger jeg litt råd, matt/blank svart grill, eller beholde chrome grill??Alt på bilen er jo svart bortsett fra chrome lister rundt vinduer, så tenkte kanskje chrome grill var fint siden det matcher listene?

Er fan av blank svart grill, men redd det blir for svart siden bilen er svart?

Monterte mine igår! Jeg liker det, selv om de fleste kanskje ikke gjør det. Vi får se hvor lenge de blir på :)

post-43083-0-16684800-1446249734_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en herlig bil du har fått deg. Gleder meg til å følge med videre!

Jeg ville beholdt kromgrillen, særlig når du har blanke lister rundt vinduene.

På X3 med treliter er det "titan" på ribbene i grillen. Jeg synes den er råtøff. Finnes det noe sånt til E9x også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en herlig bil du har fått deg. Gleder meg til å følge med videre!

Jeg ville beholdt kromgrillen, særlig når du har blanke lister rundt vinduene.

På X3 med treliter er det "titan" på ribbene i grillen. Jeg synes den er råtøff. Finnes det noe sånt til E9x også?

Tusen takk! :) blir en del ettermontering av utstyr på denne å, det er hvertfall planen! :)

Ok, ja tror det blir finest selv å!

Hmm litt usikker, god idé som skal sjekkes, det ser tøft ut ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser bra ut! Synd å si det, men gleder meg faktisk litt til å få på vinterfelgene og takboksen, for å se hvordan vinterstuket blir seende ut!

Hehe ja, ser den! :) Viktig med bra vinterlook også, blir nok bra! ;)

 

Grattis med pen e91! Ang follow me home lysa..Prøv og sett lysbryteren i enten A eller helt ti lhøyre (Nærlys). PÅ min 09 e90 lyser da alle lysene uansett :)

Tusen takk! :)

Ikke follow me home lysa, men velkomstlysa jeg sleit med, men tror jeg har finni ut hvorfor.

Har lysbryteren i Auto ja, og ofte kommer lysa på men ikke alltid, skal helt sikkert lyse alltid sånn som på din..

Tok derfor diagnose av IBS - Intelligent Battery Sensor, og den sa at kapasiteten på mitt batteri var ca 40%, noe som er altfor lavt, så skal prøve å lade batteriet så satser jeg på at det lyser hver gang! :)

Auto start/stop fungerer heller ikke, men er rimelig sikker på at dette henger sammen med lav batterikapasitet, så satser på at lading av batteriet fikser alt :)

Endret av bjorneoen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja, ser den! :) Viktig med bra vinterlook også, blir nok bra! ;)

 

Tusen takk! :)

Ikke follow me home lysa, men velkomstlysa jeg sleit med, men tror jeg har finni ut hvorfor.

Har lysbryteren i Auto ja, og ofte kommer lysa på men ikke alltid, skal helt sikkert lyse alltid sånn som på din..

Tok derfor diagnose av IBS - Intelligent Battery Sensor, og den sa at kapasiteten på mitt batteri var ca 40%, noe som er altfor lavt, så skal prøve å lade batteriet så satser jeg på at det lyser hver gang! :)

Auto start/stop fungerer heller ikke, men er rimelig sikker på at dette henger sammen med lav batterikapasitet, så satser på at lading av batteriet fikser alt :)

 

Auto start/stopp er egentlig ikke brukanes. Jeg har kodet inn minne på min og den står alltid av :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett så mange tråder på nettet ellers og ikke minst her på bimmers forumet hvor folk med N47 har sliti med registerkjede.. Så via en annen tråd her at for å sjekke om motoren lider av dette, så kunne man ringe inn til BMW å høre om det var noe aksjon på sin bil angående fix av dette problemet. Ringte i dag og det var ikke noe aksjon på min bil, så da regner jeg med at motoren er trygg for slike feil! :D Min motor har heller ikke swirl flaps ifølge TRF-Racing, så da føler jeg meg litt tryggere på at denne motoren kanskje kan holde en stund! :)

Endret av bjorneoen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...