gregus Skrevet Oktober 25, 2015 Share Skrevet Oktober 25, 2015 (endret) Her er noen bilder av min F80 M3 DCT. Den er azuritsort metallic med sort helskinn. Drømmebil for min del, og kommer nok til å bli mye brukt. Sort M3-felg på sommer og 19" M3-felg på vinter. Ingen store planer for bilen, annet enn at siderutene skal byttes til originale uten soting i løpet av november. Får se om det kan bli bytting av sommerfelger til våren, samt trolig M-Performance-pedealer, ellers er jeg meget fornøyd med bilen som den er Det jeg har gjort til nå er å foliere kanaler, hjulbuer bak, flate under koffertlokk og noe av fronten for å minimere sjansen til lakkskader. Særlig bakskjermer er utsatt for det ettersom de ofte treffes av dritt som kastes fra forhjulene. Noen bilder: Endret April 27, 2022 av gregus Endret oversikt, ny bil fupsaker, macrorain, Torek og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Oktober 25, 2015 Share Skrevet Oktober 25, 2015 (endret) Grattis med drømmebil! Har kun kjørt F80 M3, og fikk ikke akkurat noe mindre lyst til å eie en slik bil etter det... Endret Oktober 25, 2015 av Evenol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 25, 2015 Share Skrevet Oktober 25, 2015 Gratulerer med nydelig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Oktober 25, 2015 Share Skrevet Oktober 25, 2015 Det er så herlig!! GRATULERER! Hvem gjorde foliejobben? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gregus Skrevet Oktober 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2015 Takk for det! Scandinano i Drammen gjorde folieringen. Syns de gjorde en meget bra jobb! De hadde inne både M6, M4 og en Ferrari i tillegg da jeg var der, så tydeligvis flere som gir dem tillit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 25, 2015 Share Skrevet Oktober 25, 2015 Fantastisk flott bil Dette er jo en skikkelig kjøremaskin og kanskje det nærmeste man kommer racerbil med baksete og fire dører Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gregus Skrevet Oktober 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2015 Takk Jeg er enig, ganske praktisk, men med M Drivers package har den toppfart på 280 og jeg tror ikke den gjør seg bort på bane, selv om jeg ikke har testet det..enda Gleder meg til kjørekurs i regi BMW i Tyskland også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 26, 2015 Share Skrevet Oktober 26, 2015 Rå bil Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maggi93 Skrevet Oktober 26, 2015 Share Skrevet Oktober 26, 2015 Høres ut som en guttedrøm som går i oppfyllelse, M3 og BMW kjørekurs i Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet Oktober 26, 2015 Share Skrevet Oktober 26, 2015 Grattis, rå bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gregus Skrevet Oktober 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2015 Takk skal dere ha Høres ut som en guttedrøm som går i oppfyllelse, M3 og BMW kjørekurs i Tyskland Stemmer bra det ja Kjørekurs blir vel neppe før til våren, men greit å ha noe å se frem til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlsius Skrevet November 4, 2015 Share Skrevet November 4, 2015 Fantastisk fin bil du har fått deg her ja, liker spesielt godt at du folierer utsatte steder for steinsprut etc. Synd ikke fler gjør det når bilen er såpass ny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet November 5, 2015 Share Skrevet November 5, 2015 Fet bil Hvorfor fjerne de mørke rutene bak? Gjør seg jo veldig, spesielt med de sorte felgene på sommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet November 5, 2015 Share Skrevet November 5, 2015 Gratulerer med flott bil, og jeg er helt enig i å bytte rutene bak! Synes det bare ser rart ut når siderutene er så forskjellige, selv om jeg vet mange andre har en annen mening. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet November 6, 2015 Share Skrevet November 6, 2015 Gratulerer med nybilen Blir vel en større bildeoppdatering om ca to uker her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå