bmwe46fan Skrevet Mars 17, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2018 Liten update på planer som er gjort, og som gjenstår ✔️ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe46fan Skrevet Mars 17, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2018 (endret) Endret Mars 17, 2018 av bmwe46fan Otis og Freakshow reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 18, 2018 Share Skrevet Mars 18, 2018 Det er en flott bil du har! bmwe46fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe46fan Skrevet Mars 19, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2018 13 timer siden, Otis skrev: Det er en flott bil du har! Tusen takk for fine ord @Otis! 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe46fan Skrevet April 27, 2018 Forfatter Share Skrevet April 27, 2018 Skjedd litt siden sist her.. Startet med at motoren gikk varm og det røk som faen ut fra motorrommet! Radiatoren var gåen, og all kjølevæske hadde lekket ut ventet på Falck i fire timer, for å få bilen fraktet til en kompis av meg sitt verksted. Fikk byttet radiator, og bilen fungerer som den skal igjen, men nå lekker den servoolje så regner med at servopumpen og alle slangene må byttes ut 🤔 noen som har no tips? Den lager en fæl lyd ved full sving og drikker servoolje som bare det. Er vått rundt beholderen 😞 Men litt positivt nå i det hele er at jeg fikk tak i et billig sett med sommerfelger 19» 😁🙌🏽 Tøffe felger men kunne gjerne vært litt bredere 🔥 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe46fan Skrevet Juni 27, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2018 Ny diffusor «Carbon look» på plass! Og fått byttet servopumpe 😊 Otis, Mariuse34 og BjornarHS reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe46fan Skrevet Juli 3, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2018 Prøvde meg på et lite helgeprosjekt, da jeg lenge har hatt planer om å trekke om taket i Alcantara (semsket skinn). Startet først med å demontere håndtakene i tåket og dekslene til interiørbelysningen. Lakkerte disse med plastidip (Fra Biltema) i sort farge 🏴 La på 3-4 strøk og resultatet ble utmerket! Billig og bra quickfix 😁 Eneste som tok litt tid var å få maskert de delene av dekslene som ikke skulle lakkeres. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe46fan Skrevet Juli 3, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2018 Hadde kjøpt inn 1m med alcantara, og måtte bare prøve meg på et lite område på taket. Skjærte ut riktig størrelse og limte det på med Tekstil-lim (spray), fra Biltema 😊 Hva synes dere? Ron Jeremy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Juli 3, 2018 Share Skrevet Juli 3, 2018 Lest hele tråden, imponerende arbeid du legger i din E39, den har fått et godt hjem ser det ut til. Spent på taket, innbiller meg det er nitidig stykke arbeid? Orientblå er en flott dyp blåfarge, kos deg med bilen og prosjekte(ne) fremover! Kudos! bmwe46fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe46fan Skrevet Juli 4, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2018 Tusen takk @Ron Jeremy! Haha ja, kommer nok til å ta et par timer for å fullføre hele taket for å si det mildt 😅 Orientblau er en fin farge altså, men den er litt slitt i lakken et par steder og det bobler opp litt langs kanalene. Så dette blir nok det neste prosjektet å få ordna opp i Takk for hyggelig tilbakemelding 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe46fan Skrevet August 14, 2018 Forfatter Share Skrevet August 14, 2018 Fikk trukket om A-stolpene i Alcantara 😎 og satt på nye felger 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe46fan Skrevet August 14, 2018 Forfatter Share Skrevet August 14, 2018 Satte inn xenon-look pærer i kjørelys, og blå blinklyspærer både foran og bak 🙌🏽 Også nye N-merker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe46fan Skrevet August 14, 2018 Forfatter Share Skrevet August 14, 2018 E39’n har fått seg en lillebror 😍 (e36 cab 320i) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.Wreckless Skrevet August 14, 2018 Share Skrevet August 14, 2018 Flott prosjekt. Ser veldig bra ut!! Hvor fikk du tak i alcantara? Kunne godt tenke meg å trekke om mine A-stolper selv.. bmwe46fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe46fan Skrevet August 14, 2018 Forfatter Share Skrevet August 14, 2018 6 timer siden, mr.Wreckless skrev: Flott prosjekt. Ser veldig bra ut!! Hvor fikk du tak i alcantara? Kunne godt tenke meg å trekke om mine A-stolper selv.. Tusen takk! kjøpte alcantara hos Stoff & Stil i Drammen, kosta 129kr/m. mr.Wreckless reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå