mowz Skrevet Mai 9, 2019 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2019 5 minutter siden, Daniel. skrev: Er litt fancy den skjermen der 🤔 Men hvorfor er alt på tysk på Steg 4 og engelsk på original? Liker den godt jeg! Et par ting kunne vært forbedret men alt i alt veldig fornøyd. Fankern så oppmerksom du er Når jeg fikk den var alt på tysk, også måtte man såklart ha PC med windows 7 av alle ting for å endre FW på den, så det tok litt tid å få ordnet, men nå har jeg en dedikert Awron PC Det er vel en 6mnd mellom de 2 bildene, du som er så oppmerksom ser kanskje at det er forskjellig stereo på bildene også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mai 9, 2019 Share Skrevet Mai 9, 2019 3 minutter siden, mowz skrev: Liker den godt jeg! Et par ting kunne vært forbedret men alt i alt veldig fornøyd. Fankern så oppmerksom du er Når jeg fikk den var alt på tysk, også måtte man såklart ha PC med windows 7 av alle ting for å endre FW på den, så det tok litt tid å få ordnet, men nå har jeg en dedikert Awron PC Det er vel en 6mnd mellom de 2 bildene, du som er så oppmerksom ser kanskje at det er forskjellig stereo på bildene også Virker kjekk å ha i hvertfall. Enklere å holde kontroll på temperaturer og sånt. Ah, virker som flere program til bil er ganske pirkete på hvilken Windows man på PCen. 🤔 Øhhhh.. Selvfølgelig lå jeg merke til det! (not) mowz reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet Mai 9, 2019 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2019 2 minutter siden, Daniel. skrev: Virker kjekk å ha i hvertfall. Enklere å holde kontroll på temperaturer og sånt. Ah, virker som flere program til bil er ganske pirkete på hvilken Windows man på PCen. 🤔 Øhhhh.. Selvfølgelig lå jeg merke til det! (not) Ja kjekk for å holde kontroll på temp. Kjølevæske temperaturen kan du jo få ut i diplayet i instrumentpanelet, men på diesel bilene er det ikke noe oljetemp sensor så denne må legges opp selv Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mai 9, 2019 Share Skrevet Mai 9, 2019 6 minutter siden, mowz skrev: Ja kjekk for å holde kontroll på temp. Kjølevæske temperaturen kan du jo få ut i diplayet i instrumentpanelet, men på diesel bilene er det ikke noe oljetemp sensor så denne må legges opp selv Det vet jeg. Brukte den til tider i 325en Men er litt tungvindt måte å få den fram da. mowz reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet Mai 9, 2019 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2019 8 minutter siden, Daniel. skrev: Det vet jeg. Brukte den til tider i 325en Men er litt tungvindt måte å få den fram da. Ja, helt klart! Litt klønete å legge opp ledninger til olje sensor og 😜 men digg å ha begge tilgjengelig i displayet. Tar ganske lang tid før olja blir god og varm, så greit å vite 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mai 9, 2019 Share Skrevet Mai 9, 2019 5 minutter siden, mowz skrev: Ja, helt klart! Litt klønete å legge opp ledninger til olje sensor og 😜 men digg å ha begge tilgjengelig i displayet. Tar ganske lang tid før olja blir god og varm, så greit å vite 😊 Heldigvis noe du kun måtte gjøre en gang da Skal du ha den opp i instrumentpanelet må du jo gjøre det hver gang du starter bilen mowz reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet Mai 9, 2019 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2019 13 minutter siden, Daniel. skrev: Heldigvis noe du kun måtte gjøre en gang da Skal du ha den opp i instrumentpanelet må du jo gjøre det hver gang du starter bilen Bare å la motoren stå og gå... 😁 så har du varm olje klar til å gasse på også! Kun fordeler 😉 ogee1 og Daniel. reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet Mai 14, 2019 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2019 Da sitter jeg på Klev Tuning og venter på montering av fuel kontroller og mapping på s1000rr. Tar time eller to før det blir benking, så kjeder meg litt 😜 Noen som vil gjette på resultater? 😊 Runey reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mai 14, 2019 Share Skrevet Mai 14, 2019 1 time siden, mowz skrev: Da sitter jeg på Klev Tuning og venter på montering av fuel kontroller og mapping på s1000rr. Tar time eller to før det blir benking, så kjeder meg litt 😜 Noen som vil gjette på resultater? 😊 85 whp? mowz reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet Mai 14, 2019 Share Skrevet Mai 14, 2019 242whp? mowz reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet Mai 14, 2019 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2019 1 time siden, ahj skrev: 85 whp? Haha. Kjører ikke moped da 😜 burde være snakk om mellom 190 og 200 ett sted på hjul. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet Mai 14, 2019 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2019 28 minutter siden, viggo E34 skrev: 242whp? Liker optimismen 😎 kanskje litt høyt 😜 viggo E34 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet August 4 Forfatter Share Skrevet August 4 Yes, da var det på tide med en oppdatering etter bare 5 år 😁 Her er noe av det jeg har gjort siden den tid: TRF steg 5 Turbo med mapping og større diesel pumpe Snow Performance Steg 3 Metanol innsprøyting med oppgradert EGT føler fra TRF Senkesett H&R Clubsport Stabstag H&R med Powerflex foringer og justerbare lenkearmer H&R Spacere Tårnstiver foran Nye baklykter og refresh av frontlykt "glass" Diverse M3 "kontrollarmer" monoball Nye motorfester med Powerflex inserts JXB Driveshaft Center Support Bearing Carrier Upgrade EBC bremser; skiver, red stuff klosser og stålslanger. Nye calipere, bremsesko, bremseskjold og bremsevæske Foring girkasse Powerflex Sub og Monoblokk + 8 kanals forsterker Oppgraderte høyttalere (Bavsound) og sub'er under setene Ground Zero Xtrons 12" Android skjerm P3 Gauges skjerm med ladetrykk, IAT, motortemp, oljetemp ++ Nye varmeskjold under bilen og deksel under motor Diverse vedlikehold/service; Olje og filter, glødeplugger + kontroller, olje på girkasse og diff, vibrasjonsdemper, dieselfilter, pakninger i innsug, nye ladetrykksrør, hjullagere, LMM, O2 sensor, reim løpehjul og strammer, gummilager eksos ++ Også gjort litt vedlikehold på Bimmer nr 2, S1000RR: Bremseklosser og bremsevæske Ny carbon undertray Cush rubber Olje og filter ///M-ini95, hsd, Øyvind L. og 14 andre reagerte på dette 17 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet August 4 Share Skrevet August 4 Dæven, det var en solid E91. Hva snakker vi om av effekt? 450 hk ish? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet August 4 Forfatter Share Skrevet August 4 6 minutter siden, E.C. skrev: Dæven, det var en solid E91. Hva snakker vi om av effekt? 450 hk ish? Takk 🙂 Har ikke hatt den i benken etter steg 5 turbo og metanol, så der skal jeg ikke påstå noe. Det står på agendaen. Men som referanse så holdt den fint følge med E92 M3 og det var uten Metanol så det er ingen sinke... E.C. og skoglund reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå