sluquet Skrevet Desember 21, 2017 Share Skrevet Desember 21, 2017 Mye bra oppgraderinger på denne! Har sett bilen din ofte når jeg har vært innom Bilia, liker den godt lagunilla reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 21, 2017 Share Skrevet Desember 21, 2017 1 time siden, lagunilla skrev: @Gabz, Kan du forklare meg hvorfor jeg er elendig til å ta bilder. Betalt hele 13 tusen for iPhone X Hahaha Synes du har ryddige og fine oppdateringer, jeg! For øvrig alltid morro å se nye ettermonteringer her, stå på lagunilla reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Desember 22, 2017 Share Skrevet Desember 22, 2017 Skulle hatt noen ordentlig gode bilder av bilen du, så kunne jeg printet for deg lagunilla reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Desember 22, 2017 Share Skrevet Desember 22, 2017 Flott bil og informativ tråd 😊 Ser att du har Head Up på bilen og er det mulig og kode/legge til blinklys til display ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Desember 24, 2017 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2017 On 22.12.2017 at 11.06, Tony Soprano skrev: Flott bil og informativ tråd 😊 Ser att du har Head Up på bilen og er det mulig og kode/legge til blinklys til display ? Gikk ikke på 6WA, men fikk til med 6WB👍. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Desember 24, 2017 Share Skrevet Desember 24, 2017 52 minutter siden, lagunilla skrev: Gikk ikke på 6WA, men fikk til med 6WB👍. Takker 🎅🏻 lagunilla reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macrorain Skrevet Mai 18, 2018 Share Skrevet Mai 18, 2018 @lagunilla hei på sveis, jeg ser du hadde JB4 til 328en din(?), var det B48 motor i denne? Logget du i så fall noen gang hva slags AFR-verdier du hadde før modifikasjoner (og eventuelt etter)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet Mai 18, 2018 Share Skrevet Mai 18, 2018 Skjedd mye med denne bilen gitt. Må si du har en beundringsverdig vilje til å oppgradere detaljer. Blitt veldig bra! lagunilla reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Mai 18, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2018 6 timer siden, macrorain skrev: @lagunilla hei på sveis, jeg ser du hadde JB4 til 328en din(?), var det B48 motor i denne? Logget du i så fall noen gang hva slags AFR-verdier du hadde før modifikasjoner (og eventuelt etter)? 330i tok over 328i. Jeg hadde N20 dessverre, så tør ikke å svare på spørsmålet. 20 minutter siden, M-Tech skrev: Skjedd mye med denne bilen gitt. Må si du har en beundringsverdig vilje til å oppgradere detaljer. Blitt veldig bra! Tusen takk. Denne bilen er solgt og går rundt i Ålesund. Ny eier er svært fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macrorain Skrevet Mai 18, 2018 Share Skrevet Mai 18, 2018 5 minutter siden, lagunilla skrev: 330i tok over 328i. Jeg hadde N20 dessverre, så tør ikke å svare på spørsmålet. Ja, så det du sier er at det finnes ikke 328i med B48 - det visste jeg vel kanskje egentlig. I mellomtiden har jeg googlet som en helt og fant dette bildet (under), som viser en trimmet 330i. Den har tilnærmet identisk AFR-kurve som meg, muligens noe lavere helt på slutten. Det antyder at også 330i-tune av B48 kjører svært magert fra fabrikk, og han fyren her gjør det med nesten 280hk. Så da virker det innafor å gjøre det på min som jeg til daglig kjører med lavere effekt enn 330i. Ble greit off-topic i denne tråden etterhvert da siden din var en N20-bil, men den er vel solgt så håper du tilgir lagunilla reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet Mai 18, 2018 Share Skrevet Mai 18, 2018 25 minutter siden, lagunilla skrev: 330i tok over 328i. Jeg hadde N20 dessverre, så tør ikke å svare på spørsmålet. Tusen takk. Denne bilen er solgt og går rundt i Ålesund. Ny eier er svært fornøyd. Ja, ser jo signaturen din. M4 er en helt grei erstattning.😎 lagunilla reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gunvinje Skrevet Mai 25, 2018 Share Skrevet Mai 25, 2018 On 4/7/2017 at 10:00 PM, lagunilla said: Har programmert og kodet NBT slik at den kan avspille opptak via USB. Er det vanskelig og mulig å kode NBT for å spille av opptak på en F10? Jeg har akkurat bestilt samme kamerasettet. -Gunnar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Mai 25, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2018 8 timer siden, gunvinje skrev: Kan aktiveres enkelt med E-Sys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gunvinje Skrevet Mai 26, 2018 Share Skrevet Mai 26, 2018 11 hours ago, lagunilla said: Kan aktiveres enkelt med E-Sys. OK, takk for svar. Da skal jeg få fikset det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå