Gabz Skrevet Februar 12, 2016 Share Skrevet Februar 12, 2016 Åja, nice! Liten verden, haha Behandle den godt og gi den kjærligheten den fortjener, er en flott bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
amgondal Skrevet Februar 12, 2016 Share Skrevet Februar 12, 2016 15 minutter siden, Gabz skrev: Åja, nice! Liten verden, haha Behandle den godt og gi den kjærligheten den fortjener, er en flott bil. Skal prøve, skal sote rutene og sette inn ny spiller: http://www.eonon.com/Car-GPS/Android-Car-GPS/BMW/GA5166F.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 12, 2016 Share Skrevet Februar 12, 2016 Nice! Lag tråd i Show-off kategorien så kan jeg følge med på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mai 23, 2016 Share Skrevet Mai 23, 2016 (endret) Tjaa... 12.feb gikk det litt over ei uke før jeg hadde e39 igjen Her lav pga feil med luftfjæringa haha Preface som er facelift-lookalike. Info i tråden i signaturen min Selvfølgelig er signaturer disabled på mobilversjonen slå om til fullversjonen for å se signaturen min. Endret Mai 23, 2016 av Shattered Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet August 4, 2016 Share Skrevet August 4, 2016 Etter mer enn et halvt år i 530d'en min er jeg faktisk ikke lei autolat! Hadde jeg ikke trodd da keg kjøpte bilen, siden jeg solgte den forrige pga girkassa Freakshow og Peak reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet August 4, 2016 Share Skrevet August 4, 2016 8 minutter siden, Shattered skrev: Etter mer enn et halvt år i 530d'en min er jeg faktisk ikke lei autolat! Hadde jeg ikke trodd da keg kjøpte bilen, siden jeg solgte den forrige pga girkassa Haha velkommen i klubben 😂😂blir aldri mer manuell på bruks biler jeg har lenger. Freakshow, Shattered og Peak reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 7, 2016 Share Skrevet August 7, 2016 Dere har blitt for gamle Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet August 7, 2016 Share Skrevet August 7, 2016 Sier han som har lyst på 200sx Freakshow og Enes Yakici reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet August 7, 2016 Share Skrevet August 7, 2016 Nå, Shattered skrev: Sier han som har lyst på 200sx Gabz har forblitt ung han Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet April 28, 2017 Share Skrevet April 28, 2017 (endret) Her er min, fra jeg kjøpte den i april ifjor, 2016, og til nå! 1997 523iA Endret April 28, 2017 av Turbo-HF Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 28, 2017 Forfatter Share Skrevet April 28, 2017 4 minutter siden, Turbo-HF skrev: Her er min, fra jeg kjøpte den i april ifjor, 2016, og til nå! meget greit løft på den bilen din! god damn! Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet April 28, 2017 Share Skrevet April 28, 2017 3 minutes ago, Freakshow said: meget greit løft på den bilen din! god damn! Takker! Brukt tiiiiiid og $ på den... <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 28, 2017 Forfatter Share Skrevet April 28, 2017 3 minutter siden, Turbo-HF skrev: Takker! Brukt tiiiiiid og $ på den... <3 Shattered og Turbo-HF reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet April 29, 2017 Share Skrevet April 29, 2017 Ofra E39 sist jeg kjøpte bil nå, da markedet var meget labert! Var og titta på en rød 525tds i gokkeland med @Freakshow og Djwik, men den bilen var ei søppeldynge ala den jeg allerede hadde Så jeg bestemte meg for å ikke kjøpe den. Men skal ikke se bort fra at det blir E39 igjen senere, eventuelt som vinterbil! Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Mai 3, 2017 Share Skrevet Mai 3, 2017 her e39'ene jeg eier og har eid, første var en topasblå 525da med msport pakke å og mye utstyr men va dessverre oppprusta, den jeg eier nå er en 525dat som også er msport å bra utstyrt som er veldig bra for rust, jeg også har tråd om her inne Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå