Gå til innhold

Bimmers.no oppdateres 24.01.16 kl. 18.00


mkj
 Share

Anbefalte innlegg

Nå synes jeg ting tar litt vel lang tid her. Vi venter og venter på at ting skal løsne, men administratorene (dere gjør en bra jobb, men for all del, lever 100% og ikke 85%!) ser ikke ut til å ha tid til forumet for tida :huh: 

Vet ikke om det er noe Awt, kjelen type salt eller Kjennern får gjort for å få tak i dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Shattered skrev:

Nå synes jeg ting tar litt vel lang tid her. Vi venter og venter på at ting skal løsne, men administratorene (dere gjør en bra jobb, men for all del, lever 100% og ikke 85%!) ser ikke ut til å ha tid til forumet for tida :huh: 

Vet ikke om det er noe Awt, kjelen type salt eller Kjennern får gjort for å få tak i dem?

Enig. Ikke nok med det, men jeg registrerte meg som FoXy for mange år siden, men fikk fort bytta brukernavn til Nyheim, nå er FoXy tilbake igjen! :o Har sendt de mail på det, men ingen svar eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, FoXy skrev:

Enig. Ikke nok med det, men jeg registrerte meg som FoXy for mange år siden, men fikk fort bytta brukernavn til Nyheim, nå er FoXy tilbake igjen! :o Har sendt de mail på det, men ingen svar eller noe.

Du vet du kan bytte selv? Eller forsvant dette med oppgraderingen kanskje? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Shattered skrev:
26 minutter siden, Shattered skrev:

Nå synes jeg ting tar litt vel lang tid her. Vi venter og venter på at ting skal løsne, men administratorene (dere gjør en bra jobb, men for all del, lever 100% og ikke 85%!) ser ikke ut til å ha tid til forumet for tida :huh: 

Vet ikke om det er noe Awt, kjelen type salt eller Kjennern får gjort for å få tak i dem?

Hva er dine hovedproblemer med Bimmers.no nå?

4 minutter siden, Nyheim skrev:

Enig. Ikke nok med det, men jeg registrerte meg som FoXy for mange år siden, men fikk fort bytta brukernavn til Nyheim, nå er FoXy tilbake igjen! :o Har sendt de mail på det, men ingen svar eller noe.

Jeg kan ikke se å ha mottatt e-post på marius@bimmers.no eller PM om dette. Uansett, jeg har endret brukernavnet for deg nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, mkj skrev:

 

Tror du bomma litt på siteringa ;)
Hvis du leser de siste sidene her, ser du at det er stort sett de samme problemene som går igjen - tregt forum til tider, "mine innlegg" mangler- "min aktivitetsstrøm" funker ikke for tida, i hvert fall ikke hos meg. Litt uoversiktlig, folk vil ha mørkere design.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, mkj skrev:
4 minutter siden, Shattered skrev:

Tror du bomma litt på siterinmme problemene som går igjen - tregt forum til tider, "mine innlegg" mangler- "min aktivitetsstrøm" funker ikke for tida, i hvert fall ikke hos meg. Litt uoversiktlig, folk vil ha mørkere design.

Det her nye forumet er så på trynet, jeg må skrive svaret mitt inni en siteringsboks fordi jeg ikke får fjerna den, eller får trykt på utsiden av den. Uansett, takk for at du endra brukernavnet for meg :) Benytta meg av kontakt oss på bunnen av siden, men har visst ikke kommet gjennom. Hvorfor beholdt vi ikke det forrige forum-designet? det funka jo kjempebra

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lest tråden? MKJ sa at det var SISTE mulighet til å oppgradere, versjonen var totalt utdatert ;) Derfor ble det oppgradert!

 

Forumet funker forsåvidt greit på PC! Lettere enn å skrive på telefon også ;)

Endret av Shattered
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Nyheim Først og fremst måtte vi bytte fordi forrige versjon snart ikke støttes lenger. Selv er jeg personlig mer negativ til alt arbeidet denne nødvendige oppdateringen har medført for oss som prøver å holde hjulene i gang her, enn endringene det har medført i seg selv...

@Shattered, ble feil på siteringen der ja. Det er akkurat farten som må i boks før andre endringer. Det tekniske i bakgrunnen som driver hele "maskineriet". Det er ganske mer omfattende enn det tilsynelatende virker som på overflaten. @roarholt og @wackamole har allerede gjort en kjempejobb med oppgraderinger av serversoftware, oppsett av ny server og cache. Men vi er dessverre ikke i mål enda. Vi vurderer fortløpende hvordan vi skal få nettsidene til å respondere raskere. Vi kan ikke bare gjøre en liten endring og se hvordan det blir, da noen endringer medfører at alt innhold må indekseres på nytt igjen. Og akkurat det har vi jo funnet ut at tar 4-6 døgn...

Beklager tregheten, men vi jobber med løsning så godt vi kan :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, mkj skrev:

@Nyheim, til info: Du hadde helt rett. Det var noe feil med kontaktskjemaet, så vi fikk aldri meldingen fra deg om brukernavnet. Dette var vår feil, og det er rettet nå. Bra at det ble oppdaget!

Okay :) Flotters!
Har ikke hatt tid å lest hele tråden nei, noe jeg burde gjort.

Regner med jeg og alle andre blir vant med det nye når alt er på plass og alt går som smurt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mobilrelatert problem (som ikke er tilfelle med tapatalk)

jeg klikker inn på "uleste" blar nedover, til bunnen. Der vi før hadde "neste side", har vi nå "flere aktiviteter". Trykker på sist nevnte, blar, blar, laster flere aktiviteter. Ganske lenge, og mange ganger, siden det kan være mange uleste, og mye uinterresant. Finner en tråd jeg har lyst inn på, klikker meg inn. Tråden er kort, eller uinterresang. Trykker "tilbake" i web browsern, jaggu oppdaterer siden seg, og vips er jeg tilbake til "side 1". Dette innebærer at jeg må bla ned, og trykke "flere aktiviteter" En drøss med ganger for å ende opp der jeg var. Det gidder jeg så klart ikke å kludre med så lenge = neste forum/ finne på noe annet.

Om det kan løses, vet jeg ikke, men jeg har ikke slutta å ønska meg tapatalk.

Til sist så må dere få skryt for at dere holder forumet vårt i gang, holder det ved like, og gjør så godt dere kan. Det bør alle være glad for uansett hva vi er fornøyd med, eller ikke😊

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

støttes ikke lenger? hva vil det si? det gode gamle vi hadde får man sikkert ikke lengre det heller men det funka hvertfall... brukte 20 min på å prøve å poste ett bilde i tråden min på tlf.. og når det først kom en post kom det to.. og ikke F om det går å slette det heller... makan til dritt forum detta har blitt skal man leite lenge etter,.,,, 

 

Det er som bila vi driver med. behold det gamle så virker det... nye søppla her kan man kaste så langt man orker... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er helt utrolig at folk kan sitte å klage så mye.

Forumet må oppgraderes, da den gamle plattformen ikke støttes i fremtiden - så enkelt er det. Liker dere det ikke, så trenger dere ikke være medlem.

Vi som medlemmer benytter oss faktisk, enn så lenge, av et gratis forum. Tenk litt på det!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...