Gå til innhold

Gabz' #449 E39 - Video (s.80)

Gabz
 Share

Anbefalte innlegg

10 timer siden, Otis skrev:

Pluss at å ikke ha matter sliter på teppet som er i bilen og det er vesentlig dyrere å skifte ut enn bare løse matter.

godt du sa det! :D satt akkuratt og tenkte på det samme! :) billigere og enklere å både vaske og støvsuge mattene en å begynne på gulv teppet i bilen! :) ikke minst billigere og lettere og bytte de ut! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 31.8.2016 at 11.35, Gabz skrev:

Ja, synes det er greit å ha. Hvis man går på vått gress også grus/sand etterpå så blir det fort en del dritt på gulvet selv når jeg banker av beina før jeg går inn, og er en kombo av det fra hybelen her jeg bor nå til parkeringen. Greit å ha en liten barriere der også, så ikke gulvmattene skal bli våte og lage fukt/rust under. 

Ja, ser den. Støvsuger bilen 2-3 ganger i uken, så merker ikke så mye til akkurat det sjæl, men.

On 31.8.2016 at 11.40, Otis skrev:

Pluss at å ikke ha matter sliter på teppet som er i bilen og det er vesentlig dyrere å skifte ut enn bare løse matter.

Er du en av dem som kjøper bil med skinnseter men legger fleecepledd over fordi "det blir så stygt hvis det blir slitt" :-)  Neida, er helt med på tanken.

On 31.8.2016 at 22.26, Freakshow skrev:

godt du sa det! :D satt akkuratt og tenkte på det samme! :) billigere og enklere å både vaske og støvsuge mattene en å begynne på gulv teppet i bilen! :) ikke minst billigere og lettere og bytte de ut! :)

Synes nesten den er vanskeligere å støvsuge mattene jeg, må lissom først ta dem før du må løfte dem ut av bilen og ta det som garantert har forsvunnet under.  Billigere å bytte ut er det dog helt klart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, DanielStance skrev:

Har ikke vært mye aktivitet fra deg i det siste :P Ingenting å gjøre med bilen nå lengre?

Ingen jobb for tiden så ingen penger heller :P Har jo framsetene som hvertfall skal inn men der venter jeg på hjelp av en kompis som aldri har tid :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...