Gå til innhold

Gabz' #449 E39 - Video (s.80)

Gabz
 Share

Anbefalte innlegg

13 minutter siden, Einarsson skrev:

Rart hvor lite som skal til for å få E39 til å se skikkelig fin ut! Har du tenkt til å koordinere listene, altså sort rundt hele eller lakkerte rundt hele? Finfin bil :applause:

Mange takk :) Ja, absolutt. Er fantastisk pene og tidløse biler, og høyt på listen over det beste BMW har laget. Vurderer å skaffe svarte M5-lister til sidene for å gjøre det mer helhetlig. Men å lakkere listene på fangerne i bilens farge er fyfy i min bok, haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Gabz skrev:

Mange takk :) Ja, absolutt. Er fantastisk pene og tidløse biler, og høyt på listen over det beste BMW har laget. Vurderer å skaffe svarte M5-lister til sidene for å gjøre det mer helhetlig. Men å lakkere listene på fangerne i bilens farge er fyfy i min bok, haha.

njæ, kommer helt ann på fargen på bilen det! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får jeg komme med en første oppdatering, og kommer et par i løpet av helgen også :) I dag fikk jeg nemlig på plass svart taktrekk og soltak i glass!

Utgangspunkt:

0.JPG

2.JPG

På plass på verkstedet hvor vi skal jobbe og donorbil skimtes i bakgrunn:

1.JPG

Glassluke ute av delebil:

4.JPG

Godt i gang med fjerning av taktrekk og deler:

5.JPG

Taktrekk ute:

6.JPG

Så setter vi igang i min:

7.JPG

8.JPG

Luke som skal ut:

9.JPG

Plate ute:

10.JPG

11.JPG

Taktrekk ute:

12.JPG

Kassett ute:

16.JPG

14.JPG

15.JPG

Kassett ute av delebil:

17.JPG

Ny kassett inne:

19.JPG

18.JPG

Skjærer ut hull til alarmsensor siden det svarte trekket ikke hadde dette:
20.JPG

Og ferdig resultat. Beklager forferdelige mobilbilder i dårlig lys med blits.. Kommer bedre bilder til helgen!

21.JPG

22.JPG

23.JPG

24.JPG

25.JPG

Må få lakket eller byttet ut alarmboksen slik at den ikke stikker så fælt i øynene når du ser inn.. 

Bilen skal også vaskes, selvsagt. Var nyvasket i går, kjørte ÉN tur og så så den slik ut:

28.JPG

29.JPG

30.JPG

Norske sommere er fantastisk :lol: 

Fikk også tatt ut hattehylle med elektrisk rullgardin fra delebilen som skal inn i min i morgen:

27.JPG

26.JPG

I morgen skal vi da trekke ut de originale kablene til hattehylla fra delebilen, også koble opp alt i min. Og på søndag skal jeg koble opp og montere komfortsetene. Oppdateringer kommer :) Det kommer også bedre bilder av helt ferdig interiør. Stay tuned! 

Endret av Gabz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Solberg93 skrev:

Tusen takk! Synes glassluke er veldig kjekt å ha, jeg :) Delebilen er ganske hel og pen, men er rusten og snart gåen motor..

1 time siden, fxslin skrev:

Takker! Det ordentlige inntrykket kommer når alt er på plass og jeg får tatt litt ordentlige bilder :) 

1 time siden, DanielStance skrev:

Hehe, mer fornuftig å beholde og heller bygge om til 530D tenkte jeg :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...