Gabz Skrevet September 18, 2016 Forfatter Share Skrevet September 18, 2016 13 minutter siden, Einarsson skrev: Rart hvor lite som skal til for å få E39 til å se skikkelig fin ut! Har du tenkt til å koordinere listene, altså sort rundt hele eller lakkerte rundt hele? Finfin bil Mange takk Ja, absolutt. Er fantastisk pene og tidløse biler, og høyt på listen over det beste BMW har laget. Vurderer å skaffe svarte M5-lister til sidene for å gjøre det mer helhetlig. Men å lakkere listene på fangerne i bilens farge er fyfy i min bok, haha. Diiesel og Ivrig86 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet September 18, 2016 Share Skrevet September 18, 2016 Da er vi enige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet September 19, 2016 Share Skrevet September 19, 2016 22 timer siden, Gabz skrev: Mange takk Ja, absolutt. Er fantastisk pene og tidløse biler, og høyt på listen over det beste BMW har laget. Vurderer å skaffe svarte M5-lister til sidene for å gjøre det mer helhetlig. Men å lakkere listene på fangerne i bilens farge er fyfy i min bok, haha. njæ, kommer helt ann på fargen på bilen det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 19, 2016 Forfatter Share Skrevet September 19, 2016 Har sett de lakkert på mange forskjellige E39'er, ser jalla ut på alle sammen Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet September 20, 2016 Share Skrevet September 20, 2016 Går greit på mørke biler. Svart og mørk blå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 20, 2016 Forfatter Share Skrevet September 20, 2016 Neh, liker at det er annen tekstur på de. Også liker jeg kontrasten mot bilens egen farge Men det er jo selvsagt bare smak og behag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet September 20, 2016 Share Skrevet September 20, 2016 9 timer siden, DanielStance skrev: Går greit på mørke biler. Svart og mørk blå. helt enig angående mørke biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 22, 2016 Forfatter Share Skrevet September 22, 2016 (endret) Da får jeg komme med en første oppdatering, og kommer et par i løpet av helgen også I dag fikk jeg nemlig på plass svart taktrekk og soltak i glass! Utgangspunkt: På plass på verkstedet hvor vi skal jobbe og donorbil skimtes i bakgrunn: Glassluke ute av delebil: Godt i gang med fjerning av taktrekk og deler: Taktrekk ute: Så setter vi igang i min: Luke som skal ut: Plate ute: Taktrekk ute: Kassett ute: Kassett ute av delebil: Ny kassett inne: Skjærer ut hull til alarmsensor siden det svarte trekket ikke hadde dette: Og ferdig resultat. Beklager forferdelige mobilbilder i dårlig lys med blits.. Kommer bedre bilder til helgen! Må få lakket eller byttet ut alarmboksen slik at den ikke stikker så fælt i øynene når du ser inn.. Bilen skal også vaskes, selvsagt. Var nyvasket i går, kjørte ÉN tur og så så den slik ut: Norske sommere er fantastisk Fikk også tatt ut hattehylle med elektrisk rullgardin fra delebilen som skal inn i min i morgen: I morgen skal vi da trekke ut de originale kablene til hattehylla fra delebilen, også koble opp alt i min. Og på søndag skal jeg koble opp og montere komfortsetene. Oppdateringer kommer Det kommer også bedre bilder av helt ferdig interiør. Stay tuned! Endret September 22, 2016 av Gabz HenrikSolberg, Diiesel, fxslin og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet September 22, 2016 Share Skrevet September 22, 2016 Blitt helt utrolig din E39 Gabz var ikke klar over at glassluke ble sett på som bedre enn vanlig luke men nå vet jeg det Så forøvrig pen ut den delebilen gitt.. Durochris reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet September 22, 2016 Share Skrevet September 22, 2016 Små detaljer som virkelig løfter inntrykket av en bil!! Så ut til å bli veldig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet September 22, 2016 Share Skrevet September 22, 2016 No har du gjort så mye med bilen at du ikke må selge den Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 22, 2016 Forfatter Share Skrevet September 22, 2016 1 time siden, Solberg93 skrev: Tusen takk! Synes glassluke er veldig kjekt å ha, jeg Delebilen er ganske hel og pen, men er rusten og snart gåen motor.. 1 time siden, fxslin skrev: Takker! Det ordentlige inntrykket kommer når alt er på plass og jeg får tatt litt ordentlige bilder 1 time siden, DanielStance skrev: Hehe, mer fornuftig å beholde og heller bygge om til 530D tenkte jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet September 23, 2016 Share Skrevet September 23, 2016 Har du elektriske seter fra før? Spent på dette med komfort seter, jeg vil også ha! Fett med glasstak ja! Kan jo bare platidippe alarmboksen i taket, så glemmer du den er der til du får tak i ny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet September 23, 2016 Share Skrevet September 23, 2016 Blir ett meget løft med disse ombyggingen . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sAlnes Skrevet September 23, 2016 Share Skrevet September 23, 2016 Ble meget bra det der Ble fristet til å sette i gang med glasstakluke i min og. Men regner med du hadde hjelp til å få den ut og inn? Og noen komplikasjoner med å få den helt bein? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå