Gabz Skrevet Oktober 30, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2016 Interiørbildene er et lite utvalg av salgsbildene Tenkte å legge den ut på Finn når den er ferdig EU-godkjent og med fersk oljeservice, og se om interessen fortsatt er like god. Om ikke så bare beholder jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Oktober 31, 2016 Share Skrevet Oktober 31, 2016 flotte bilder gabz! meneh! hvorfor selge? Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 31, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2016 Mange takk Er egentlig bare sugen på noe nytt etter 4 E39, og at jeg savner sekser fælt. Så hvis jeg får så mye som det har vært interesse for tidligere så er det best å selge nå før jeg blir ordentlig lei senere og selger med mye mer tap. Har jo takket nei til bud på 90k over Facebook så tror jeg kan få det jeg ønsker for den på Finn. Men hvis jeg ikke gjør det så gidder jeg ikke, da er det mer bruksverdi i den Men får jeg det jeg ønsker så sikler jeg fælt på E60 525D/530D. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 2, 2016 Forfatter Share Skrevet November 2, 2016 Delene fra Koed kom idag! Innerskjermer venter til jeg har inneplass eller til det er litt bedre vær. Men lykten tok jeg med en gang. Sjekke at denne faktisk funker (hvertfall enn så lenge): Ut med gamle og inn med nye: Ferdig. Endelig! Da gjenstår bare midtre bremselys, stramme brekket og fjerne US-blink. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet November 2, 2016 Share Skrevet November 2, 2016 Se der ja Kan føre en vask på den lista hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 2, 2016 Forfatter Share Skrevet November 2, 2016 Var vasket for et par dager siden Kjørte langtur i regnvær i går, derfor den er skitten nå.. Men det skal den få, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 2, 2016 Forfatter Share Skrevet November 2, 2016 Da var tredje bremselys i orden også Var visst bare litt dårlig kontakt i pæreholderen. Ser ut til at de to resterende feilene kanskje blir fikset i helgen. Vinterhjulene kommer også på i morgen. sAlnes reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 3, 2016 Forfatter Share Skrevet November 3, 2016 Spådd snø i morgen, så da kom..; Aiaiai. (her er spacere bak tatt av på forhånd) Dat fitment! Jaggu er den veldig høy og. Menmen, par ting til på listen så er bilen klar for etterkontroll til uka. Har også bestilt ny venstre baklykt og ny plugg med kabler til den, da det fortsatt er tull med den jeg fikk. Så må jeg få montert de nye innerskjermene foran snart. sAlnes og Thundercoil reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet November 3, 2016 Share Skrevet November 3, 2016 2017 looken dette her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 3, 2016 Forfatter Share Skrevet November 3, 2016 Hahaha, selvsagt Skal ta alle treffene med storm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wSax Skrevet November 3, 2016 Share Skrevet November 3, 2016 Hahahaha, I feel you Rocker noen dritnajse 16-toms for tiden 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 3, 2016 Forfatter Share Skrevet November 3, 2016 Vi er nok mange som sliter med styggevinterhjul-syndrom, ja Må skaffe noe penere, for er jo ganske mange måneder man kjører med disse også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet November 3, 2016 Share Skrevet November 3, 2016 5 minutter siden, Gabz skrev: Vi er nok mange som sliter med styggevinterhjul-syndrom, ja Må skaffe noe penere, for er jo ganske mange måneder man kjører med disse også! Derfor man må lagre bilen Gabz, slipper man å tenke på det...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 3, 2016 Forfatter Share Skrevet November 3, 2016 Vurderer det og Får se om det er noe reell interesse på den først. Hvis ikke så frister det fælt å vinterlagre også planlegge ombygging til 530D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 6, 2016 Forfatter Share Skrevet November 6, 2016 Takket være @E.C. som var snill og hjalp meg med de siste to feilene, så er bilen endelig klar for etterkontroll. Opp på bukker: Av med hjul: Stramme brekket: Også kode vekk US-blink: Og vipps så var listen ferdig! Da er etterkontroll bestilt og jeg skal inn i morgen rundt halv ett Marius2002, Thundercoil, magneten og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå