Masterchief Skrevet April 29, 2016 Share Skrevet April 29, 2016 Nice Har med tiden også blitt glad i felger som ser orginale ut! Hadde trolig valgt noe tilsvarende om jeg ikke hadde vært så opptatt av at bilen skal være mest mulig comfortabel. Dekkstøy blir kanskje enda mere merkbart i en slik bil dær motorlyd er helt fraværende... Har hatt min 40e i noen uker nå og er veldig fornøyd! Samme inntrykket som du, stille sterk og kultivert. Fin oppgradering fra 25d jeg hadde tidligere tross noe redusert bagasjeplass og litt høyere forbruk på langkjøring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mistermister Skrevet April 30, 2016 Forfatter Share Skrevet April 30, 2016 Har kjørt 40 mil med den nå. Forbruket ligger på ca 0,85. Fantastisk hvordan motoren og el.motoren jobber sammen😊 Har blitt veldig glad i el. oppvarmet ratt, harman kardon anlegget og comfortsetene😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mistermister Skrevet Mai 4, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2016 Kjørt 100 mil nå, liker bilen mer og mer😊 For en kjøremaskin😊 KireS, fupsaker og paukri reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Mai 5, 2016 Share Skrevet Mai 5, 2016 Så bra at du er fornøyd. Hvordan sammenlikner du mot 3.0d-en du hadde? 0.85 er ikke så ille på,så,stor bil. Kjørte til Hamar fra Oslo i går og lå på 0.9 i snitt selv. komfortseter er must etter å ha hatt det. Begynner å bli glad i soft close også jeg, det vil jeg fortsette å ha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mistermister Skrevet Mai 5, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2016 Enig, komfortseter er fantastisk og du vil ikke ha noe annet etter at du har prøvd de. Hva er soft close? Tror ikke jeg har det...😊 i forhold til 3 literen jeg hadde så vil jeg si at denne har det samme trykket og kreftene. Jeg trodde jeg kom til å savne lyden fra 6'eren men nå merker jeg at jeg nyter stillheten og er glad jeg slipper lyden fra dieselmotoren😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 5, 2016 Share Skrevet Mai 5, 2016 Softclose er dører som lukker seg selv når man legger døren inntil. Ellers en meget flott bil du har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mistermister Skrevet Mai 8, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2016 Fulladet og klar for en ny uke😊 fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mistermister Skrevet Juni 4, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2016 Jeg har el. innfellbare speil. Noen som vet om det er mulig å ordne det slik at de slår seg inn hver gang jeg låser bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mistermister Skrevet Juni 4, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2016 Storfornøyd med bilen😊 Fått på sorte N-merker nå😊 danskiii og paukri reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Waterhouse Skrevet Juni 4, 2016 Share Skrevet Juni 4, 2016 2 hours ago, Mistermister said: Jeg har el. innfellbare speil. Noen som vet om det er mulig å ordne det slik at de slår seg inn hver gang jeg låser bilen? Nydelig bil! Har du prøvd å holde inne låseknappen på nøkkelen i ett sekund eller to når du låser bilen for å folde inn speilene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mistermister Skrevet Juni 26, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2016 On 4. juni 2016 at 10.14, Waterhouse skrev: Nydelig bil! Har du prøvd å holde inne låseknappen på nøkkelen i ett sekund eller to når du låser bilen for å folde inn speilene? Det funket, takk😊 Waterhouse reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mistermister Skrevet Juni 26, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2016 Et lite bilde...😊 Gorg og flobben reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet Juli 1, 2016 Share Skrevet Juli 1, 2016 Nydelig bil! Slenger du ut noen interiør bilder også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minim Skrevet Juli 1, 2016 Share Skrevet Juli 1, 2016 On 6/4/2016 at 10:14 AM, Waterhouse said: Nydelig bil! Har du prøvd å holde inne låseknappen på nøkkelen i ett sekund eller to når du låser bilen for å folde inn speilene? Henger meg på siste taler. Nydelig bil! Kjenner virkelig på at det er på tide å få oppgradert X5en min Angående folding av speil. Hva er egentlig fordelen med å gjøre det? Jeg slo bevisst av denne funksjonen på min E70 rett og slett for at det holder folk litt lenger fra bilen slik at de ikke stryker seg med knapper, nøkler, vesker osv.. langs bilsiden når det er trangt på parkeringsplasssen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Waterhouse Skrevet Juli 2, 2016 Share Skrevet Juli 2, 2016 Det at du holder folk lengre unna bilen er et meget godt poeng. Jeg har helt sluttet å folde inn speilene på min bil (litt latskap er det også siden de ikke folder inn automatisk), og parkerer heller et stykke unna den værste trengselen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå