Kolstad Jr. Skrevet Januar 11, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2018 (endret) Framgang bak kulissene! Har fått tak i ny dør og rustfri bakluke. Disse er nå klar for lakk og skal lakkes i helga sammen med alt av fangere og div. Smådeler. Etter det blir det montering av dør, bakluke og alt annet i rett rekkefølge. 😊 Var så heldig å få tak i en helt rustfri bakluke til en brøkdel av nypris! Koster ca. 17000,- ny.. Fikk også tak i ei ganske grei dør, lite til ingen rust, men noen bulker som jeg måtte rette ut.. UV grunning som vi bruker her er potente greier! Trenger UV Lys for å tørke. Her gjelder det å være nøye, tilogme tanklokket krevde litt jobb.. Og til slutt, en morsom liten sak jeg kjøpte for å bruke til iskjøring 😅 Endret Januar 11, 2018 av turbowrx Freakshow, Ivrig86 og BjornarHS reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet Januar 21, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2018 Nye lykter og fangere på. Utrolig hvordan dette transformerer utseende på bilen, kontra pre-face lykter og fangere.. 😁 Daniel., Ivrig86 og Marius2002 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Januar 21, 2018 Share Skrevet Januar 21, 2018 Ble brått mye tøffere nå ja Eneste er at jeg hadde foretrukket vanlige facelift LED lykter. Men din bil Skulle hatt sånn vinge til bakluken også nå Kolstad Jr. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet Januar 21, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2018 17 minutter siden, Daniel. skrev: Ble brått mye tøffere nå ja Eneste er at jeg hadde foretrukket vanlige facelift LED lykter. Men din bil Skulle hatt sånn vinge til bakluken også nå Har slik vinge som skal på, samt leppe til framfangeren Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Januar 22, 2018 Share Skrevet Januar 22, 2018 18 minutter siden, turbowrx skrev: Har slik vinge som skal på, samt leppe til framfangeren Digg Kolstad Jr. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet Januar 22, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2018 6 timer siden, Daniel. skrev: Digg Satser på at det gir bilen "det lille ekstra" ja 😁 Mye jobb gjenstår dog, for det meste under skallet.. Toppdekselpakninger skal byttes på nytt, etter litt fiasko-skruing fra min side i sommer 🙈 Endte opp med verre lekasje etter at jeg bytta selv, klarte å få pakninger vridd i bakkant på begge sider 😅 Samt skal hullet i gulvet sveises og understell behandles med Mercasol 😊 Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 22, 2018 Share Skrevet Januar 22, 2018 Blir veldig bra dette! Men jeg også stemmer på originale facelift baklykter. Uoriginale lykter senker inntrykket betraktelig imo. Kolstad Jr. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet Januar 26, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2018 Skjønner at noen ikke liker lyktene, men jeg liker dem, og derfor valgte jeg dem 😉 Liker originale facelift baklykter også, men det ble nå disse i denne omgang 😀 Begynner å få på siste rest av smådeler og detaljer.. Speil er lakkert og montert, lister under lykter, glassluke, takvinge osv. Måtte modifisere låsepinnen til glassbakluken, da denne er annerledes på facelift biler, som jeg hentet luka og ramma fra. Hadde ikke låsekassen fra facelift, så da blir det litt kapp og sveis av låsepinnen 😋 Ivrig86, Freakshow, S. Gunstad og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Januar 26, 2018 Share Skrevet Januar 26, 2018 (endret) Her er jeg enig med trådstarter, så veldig kledelig ut med de baklyktene! Pent arbeid! Endret Januar 26, 2018 av Luxcy Kolstad Jr. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet Januar 26, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2018 6 minutter siden, Luxcy skrev: Her er jeg enig med trådstarter, så veldig kledelig ut med de baklyktene! Pent arbeid! Takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet Januar 29, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2018 Fikk iorden baklukemekanismen og alt virker! Overrasket over meg selv mtp. At jeg har stått for all demontering og montering alene, og alt fremdeles virker som det skal 😂🙈 Utrolig hvor enkelt demo/montering er når man har tilgang på alt av verktøy som trengs 🤗 Ivrig86, norbakken og Daniel. reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 30, 2018 Share Skrevet Januar 30, 2018 Se her, ja! Må huske å få tucket inn utetempsensor nå da, så du ikke sliper den vekk bortover asfalten Kolstad Jr. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet Februar 9, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2018 On 30.1.2018 at 12.48, Gabz skrev: Se her, ja! Må huske å få tucket inn utetempsensor nå da, så du ikke sliper den vekk bortover asfalten Hehe, du er første som har kommentert det! Skal gjøre det når lokari er montert, sitter jo et spor i nedre del av lokariskjermen 😁👍 Montert emblem på bakluke.. Var veldig usikker på om jeg skulle ha det på eller ikke, men ettersom det er en 540i og ikke 520i, så bestemte jeg meg for å "skryte" litt 😂 Har også fått sveiset hullet i gulvet bak. Bare hullet i kanalen igjen nå 👍 Freakshow, Daniel. og BjornarHS reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet Februar 26, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2018 Da står bilen på verksted for bytte av toppdekselpakninger. Jeg byttet disse selv i fjor sommer, men pakningene vridde seg uten at jeg la merke til det, så den har lekket som ei sil siden.. Er en dritt jobb på disse V8'erne, så valgte å la fagfolk gjøre det denne gangen 😅 Benyttet meg derimot av sjansen til å fikse opp toppdekslene i samme slengen! Sandblåsing, litt spakkling og sliping samt lakk, så ser det så mye bedre ut 😁👍 Ivrig86 og RF91 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Februar 26, 2018 Share Skrevet Februar 26, 2018 Imponerende jobb, altså! Blir veldig fin den 540'n! Og takk for handelen, akkurat nå står 728'n og fryser i 24 minus, tror den er glad for at kjøreturen sørover er over (det er hvert fall jeg ) Kolstad Jr. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå