gullsakar Skrevet Mars 9, 2016 Share Skrevet Mars 9, 2016 Original mtech frontfanger på e39. ville dere gått via forsikring og fått en original ferdig lakkert og montert eller kopifanger og cash.? Eller ikke brukt forsikringen og betale fra lomma.? jeg vil miste 3 år av bonusen. Dvs at jeg går fra 75% på 5 år ned til 75% på 2 år. Prisen endres ikke nevneverdig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mars 9, 2016 Share Skrevet Mars 9, 2016 hva er egenandelen da? jeg hadde gitt f, og betalt av egen lomme. kjøpt kopifanger og. er meget bra passform på gs fangeren syns jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet Mars 9, 2016 Share Skrevet Mars 9, 2016 Såfremt det ikke ellers er en strøken M5 hadde jeg aldri vurdert å ta det på forsikringen. Erik BM reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 9, 2016 Share Skrevet Mars 9, 2016 Jeg ville normalt sagt at du ikke bør ta det på forsikringen, men siden du i praksis ikke går ned i bonus (kommer litt an på om du hadde planer om å gå til 80% eller ikke riktignok) hadde jeg nok vurdert det. Ihvertfall om bilen er pen ellers, og egenandelen ikke er så stor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 9, 2016 Share Skrevet Mars 9, 2016 Hadde ikke vurdert dette på forsikringen i det hele tatt. Hva om det smeller skikkelig neste gang og du da raser ned i bonus bare på grunn av at du tok fangeren på forsikringen forrige gang? Den hadde vært sur den. Erik BM og E.C. reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gullsakar Skrevet Mars 9, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2016 Egenandel er 4000.- bilen er ikke strøken ellers men heller ikke stygg. Hadde det skjedd om et år hadde jeg sluppet bonustap. Jeg skal takste skaden til fredag så får jeg se hva prisen blir da. La oss si det da ville kommet på 20k + så er det fristende å ta pengene og kjøpe kopi pluss lakkering og montere selv. Men det blir litt åssen man ser på d.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mars 9, 2016 Share Skrevet Mars 9, 2016 De har kopifanger på GS til 2390,- eventuelt litt over 4k for en med lykter så jeg.. Få ser forskjell på original og denne, lakkjobben som gjenstår. Vet ikke hvor mye man tar for det, vil tippe(skutt fra hofta) mellom 3- og 7000 et sted Ville ikke tatt det på forsikringen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mars 9, 2016 Share Skrevet Mars 9, 2016 Jeg betalte vel ca 3,5 for lakkering av ny fanger, våren 2015. Dette var i Bergen og med kvittering. Ingen rabatt eller vennetjenester. Original metallic-lakk. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mars 9, 2016 Share Skrevet Mars 9, 2016 14 minutter siden, Thundercoil skrev: Jeg betalte vel ca 3,5 for lakkering av ny fanger, våren 2015. Dette var i Bergen og med kvittering. Ingen rabatt eller vennetjenester. Original metallic-lakk. Hør der, 2390 + 4000(tatt ca. prisstigning i betraktning) = 6390,- + noe frakt sikkert. Kjør på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet Mars 9, 2016 Share Skrevet Mars 9, 2016 2000 eller 2500 (husker ikke) for lakkering av e39 frontfanger i orientblau metallic hos en lærling i et lakkeringsfirma i Trondheim. Også helt etter boka med kvittering osv. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mars 9, 2016 Share Skrevet Mars 9, 2016 (endret) Jeg blandet med brukt panser som trengte litt arbeid og fargebytte! Beklager. Fant e-posten nå: Sitér Hei. Lakkering av ny fanger foran (vist den er løs, ikke montert på bilen). KR 2750 inkl mva. Vist vi skal montere den kommer dette i tillegg. Mvh Kokstad Lakkering Og Bilpleie As Endret Mars 9, 2016 av Thundercoil Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 9, 2016 Share Skrevet Mars 9, 2016 Når var den e-posten fra? Jeg betalte 1800.- inkl. mva ferdig arbeid i april 2015 for lakkering av ny frontfanger (som ikke var grunnet) samt lykter spyler dekslene. Ingen bekjent skap. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mars 9, 2016 Share Skrevet Mars 9, 2016 Nice Den var fra mai 2015. M3 fanger til E46. Reef89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mars 9, 2016 Share Skrevet Mars 9, 2016 Jeg ville kjøpt en brukt original M fanger 1500-2000 og med lakk er den jo god som ny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik BM Skrevet Mars 9, 2016 Share Skrevet Mars 9, 2016 (endret) Lønner seg stort sett "aldri" å ta små skader på forsikringen, og spesielt ikke i de tilfellene der du får bonustap. Og med små skader mener jeg egentlig ganske store, mye større enn den fangeren din. Jeg lakket en liten skade på bilen for 7 laken. Var ikke i nærheten av å ta det på forsikringen, selv om jeg har makset ut 80% 5+ år, og har fri egenandel og uten bonustap. Det sparer jeg til det store kræsjet. Se på det som en slags avbetaling der du betaler en mye høyere totalpris men strekker det over lang tid. Har du en sparegris så knus den fremfor å låne penger, det lønner seg alltid. På forrige bil lakka jeg hele siden for egen lomme. Rene ord for pengene får du her: http://www.smartepenger.no/skadeforsikring/102-skadeforsikring/573-bonussystemet-i-bilforsikring Endret Mars 9, 2016 av Erik BM Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå