kortsluttning Skrevet Mars 30, 2016 Share Skrevet Mars 30, 2016 (endret) Er på jakt etter ny bil om dagen, og valget står mellom Z4 coupe 3.0, E90 330i, og en e46 m3. Har vært å sett på en 1999 318i ombygd til 2002 engelsk m3 i dag, og den så ganske sliten ut interiør messig. Det lyste heller ikke på lysene rundt turteller, cruise kontroll virka ikke, speilet funka ikke helt og bryteren satt på feil side. Det mangla også dokumentasjon på ombygning, men den er godkjent bygd om og skal vist være forsterka i bakstilling. Den hang ikke helt med i svingene, karosseriet fortsatte liksom litt rett frem når du svingte. Den har gått 85000miles/134000km, og koster 300K. Noen som kjenner til denne? Endret Mars 30, 2016 av kortsluttning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kortsluttning Skrevet Mars 30, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2016 Høres motoren bra ut? Har ingen erfaring med m3. Hørte ingen ulyder, bare litt tikking. VIDEO0108.mp4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 30, 2016 Share Skrevet Mars 30, 2016 Nå kjenner ikke jeg noe særlig til denne bilen, men jeg synes igrunn du svarer på det meste selv i det første innlegget ditt. RF91, kortsluttning, Popza og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Mars 30, 2016 Share Skrevet Mars 30, 2016 Må si meg helt enig med awt... Etter det du kommer med her hadde i hvert fall jeg sett meg om etter en annen bil. kortsluttning reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kortsluttning Skrevet Mars 30, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2016 Sant Lett å blir litt revet med etter å ha prøvd en sånn bil. Men om det er en grei jobb å fikse så er det jo en mulighet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 30, 2016 Share Skrevet Mars 30, 2016 Når bilen er et lappeteppe er det nok ikke superenkelt å fikse slike ting. I tillegg vil jeg si at bilen er 100K for dyr med tanke på det du nevner. Shattered og kortsluttning reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 30, 2016 Share Skrevet Mars 30, 2016 Ville heller lagt pengene i en original bil, da vet du iallfall at den er satt sammen på riktig måte kortsluttning og Shattered reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Mars 30, 2016 Share Skrevet Mars 30, 2016 (endret) Ombygde biler er grei de, men en tilsvarendes originalbil er alltid verdt mere. Dette sammens med alle småfeilene gjør den regelrett for dyr med mindre det sitter gromdeler montert som du ikke har nevnt. Får mye bra for 300k om du ikke skal ha e30. Endret Mars 30, 2016 av hsd kortsluttning reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Mars 30, 2016 Share Skrevet Mars 30, 2016 Gå heller for en z4 coupe, sjeldent og tøft. Går ikke særlig dårligere enn en m3 hvertfall og mulig raskere på bane(?).. Hør med Stig på forumet her eller BMWz de har z4coupe ombygd ifra 318, er vel bare godkjent for 4personer oftest. Mange ombygde biler blir det tatt snarveier på, samma om de er godkjente. Sett flere biler som har smelt hvor ikke airbag osv har løst ut, avgifter er såpass redusert at det ikke er så mye gevinst på å bygge om enn å hente original m kortsluttning reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kortsluttning Skrevet Mars 30, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2016 Har allerede fått litt tips av Stig om hva jeg skal se etter ved kjøp av Z4 De er bygd utifra e46, og er generelt driftsikre biler. Om det blir en m3 så er det jo mest for baksete plass, + at det var helt rå lyd av m3 motoren med effektannlegg. Liker også e46 karroseriet best av 3 seriene. 330i e90 syns jeg hadde litt dårlig bunndrag. Men den var jo veldig praktisk da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 31, 2016 Share Skrevet Mars 31, 2016 300k for en lapskausBimmer (ombygget) når man man få en fast og fin Z4 til så og si samme pris Ikke like hissig i lyden som en M3 eller "M3", men vel så gøy opplevelse Og en E46 stikker ikke veldig av fra en Z4 3.0si for å si det sånn kortsluttning reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kortsluttning Skrevet Mars 31, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2016 Det blir nok for dyrt ja Har aldri sett så slitte seter i en e46 før, så den må jo ha gått over 200k?! Kansje derav manglene dokumentasjon. Valget er vanskelig, lyden var bra i Z4 også, og kansje mere gøy å kjøre. Men M3 er litt mer praktisk til langkjøring. Pendler endel i jobb sammenheng. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 31, 2016 Share Skrevet Mars 31, 2016 Ser den. Etter min mening så trengs det en ekstra bil om man eier en Z4. Greit nok at coupeen har ok bagasjerom, men er jo ikke akkurat kjempepraktiske. kortsluttning reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet April 2, 2016 Share Skrevet April 2, 2016 Den bilen hørtes hvertfall ut som en jalla ombygging. Skal du ha ombygd bil så ikke vurder andre enn SSP eventuelt Lindgren bygd bil. Men ja disse tikker mye å kan høres ganske ille ut hehe men er helt normalt kortsluttning reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet April 15, 2016 Share Skrevet April 15, 2016 On 02.04.2016 at 8.40, Ivrig86 skrev: Den bilen hørtes hvertfall ut som en jalla ombygging. Skal du ha ombygd bil så ikke vurder andre enn SSP eventuelt Lindgren bygd bil. Men ja disse tikker mye å kan høres ganske ille ut hehe men er helt normalt Jeg er jo notorisk uenig når det kommer til ombygde biler. Jeg mener man må se på hver enkelt bil, hvordan den fremstår og hva som foreligger av dokumentasjon. Jeg mener samtidig at ikke navnet på bygger eller hvor i landet den er bygget bør ha noe å si, så lenge de som er nevnt over kan dokumenteres. awt og StigJ reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå