kortsluttning Skrevet April 1, 2016 Share Skrevet April 1, 2016 (endret) Det finnes sikkert 1000 sånne tråder fra før, men tar ingen sjanser ved kjøp av så dyr bil. Er ute etter velholdt, svart bil, helst med manuel, soltak, ombygd eller original. Det er også et pluss med kvalitets justerbart senkesett, kvalitets sportseksos, proffsota bakruter, csl bakluke. Den skal brukes pent til pendling. Men også søndagsturer, ferie over til vestlandet osv - Er det tidligere enn 2002mod må rådelager være fikset av bmw - Travers bak må være forsterka (her svarer mange selgere at den ikke er forsterka, men det ikke er noen sprekker der enda) - Er det dumt å kjøpe en som har gått 160-180000km? Pga motorer med høy komp. - Hva ser best ut av Safire eller carbon svart? Mest aktuelle bilen på finn er jo denne: http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=73445641 og http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=51796899 Endret April 1, 2016 av kortsluttning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 1, 2016 Share Skrevet April 1, 2016 Synd den gule hadde SMG... kortsluttning reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kortsluttning Skrevet April 1, 2016 Forfatter Share Skrevet April 1, 2016 (endret) Ja, det vil jo også være mulig å bygge om til manuell. Men det blir nok dyrt for en elektriker som bare er vandt til å skifte bremser og olje Ellers så ser jeg andre utgifter med den gule for å få den til spec'en min, mulig hel lakkering 30K, og svart skinninteriør 10K. Denne er jo 2006 mod med kort km, med svart skinninteriør blir denne bra http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=72586281&fks=72586281 Endret April 1, 2016 av kortsluttning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet April 1, 2016 Share Skrevet April 1, 2016 Hvorfor ikke SMG? Jeg skjønner det dersom man bare er ekstremt glad i det å clutche selv, og fysisk flytte spaken selv. Men utover dette finnes det ikke mye objektive og tenkniske grunner til ikke å velge SMG. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet April 1, 2016 Share Skrevet April 1, 2016 Nei nei, du må ikke finne på å bytte farge på den gule originale M3'en! Blir samleobjekt det der! Og ikke bytt interiør på den svarte med brunt skinn. Hadde de vært uoriginale så kunne det gått, men finnes etterhvert ikke så mange originale strøkne M3'er hsd, Werther, awt og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 1, 2016 Share Skrevet April 1, 2016 Seriøst? Det er jo gulfargen som gjør hele bilen. Og det brune skinninteriøret som gjøre den kjedelige sorte. Cbrooen, BMWE39turbo, Werther og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kortsluttning Skrevet April 1, 2016 Forfatter Share Skrevet April 1, 2016 (endret) Har lest at SMG fungerer veldig dårlig i trafikk (Bor rett utenfor Oslo) + dyrt om det skulle skje noe med kassa. Men har aldri prøvd SMG selv. Bra det er flere som liker interiøret, da er det sikkert andre med m3 som vil bytte Denne var helt rå Carbon svart, noen som vet navn og pris på felgene? Endret April 1, 2016 av kortsluttning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TIF Skrevet April 1, 2016 Share Skrevet April 1, 2016 Har hatt min i fem år nå og har ingenting og utsette på SMGen, har alltid giret perfekt. Synst den kassa passer til en slik bil magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kortsluttning Skrevet April 1, 2016 Forfatter Share Skrevet April 1, 2016 Denne har gått med kompressor før, det burde de ha nevnt i annonsen. http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=71027150 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet April 1, 2016 Share Skrevet April 1, 2016 Viktig å oppdatere SMG enhet med siste software fra BMW (og aller helst CSL). Videre er det "eksakt" samme girkasse som på bil med manuell gir. Dette nevner jeg mest for å avlive en del myter. Denne kassa har fått fryteklig mye pepper og direkte usannheter spredd på forumer i lang tid. Anbefaler på det sterkeste å prøve en. Den siste der burde man jo ane ugler i mosen med, og når man ser anlegget baki så hadde ikke jeg giddet å se på bilen en gang. Popza reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kortsluttning Skrevet April 1, 2016 Forfatter Share Skrevet April 1, 2016 (endret) Ja, burde kansje prøvd SMG har bare kjørt e92 330d med rattgiring, men det blir ikke helt det samme. Noen som er skeptiske til høy km på disse bilene om servicer er tatt? 160-200? Endret April 1, 2016 av kortsluttning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet April 2, 2016 Share Skrevet April 2, 2016 9 timer siden, kortsluttning skrev: Denne har gått med kompressor før, det burde de ha nevnt i annonsen. http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=71027150 Hvordan vet du det? Du tenker vel på gamle min tipper jeg... Å det er isåfall ikke denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet April 2, 2016 Share Skrevet April 2, 2016 Av di to ville jeg definitivt gått for den gule!!! Syns den fargen er deilig, og som noen nevner er den mye mere spessiell nettopp Pga fargen. En mørk M3 er gørr kjedelig spørr du meg. Jeg har hatt 7 stk E46 M3, både smg og manuell.. Å har hatt ess550 Kit på både en smg og manuell... Kan også si at jeg har hatt MYE annet gromt, MEN en E46 M3 med smg og ess550... HELVETE for en bil!!! Mere komplett allround bil får man ikke til den prisen! Det pisset folk sier om smg har jeg aldri giddi å brydd meg om! Dra å prøv en smg og kanskje en manuell... INGEN TVIL om hvem du velger Men ta en litt lenger tur med smg enn manuell for smg kan ta litt tid å sette seg inn i, så gjerne få med deg selgeren så han viser og forklarer deg. Utrolig mye innstillinger og snadder med smg. Når jeg kjøpte min første var det ingen tvil om at det var smg jeg skulle ha! Er ikke uten grunn at M3 csl kun ble levert med smg For å unngå "dyre" unødvendig påkostning så kan du ha bremser og clutch i bakhodet på biler som har gått over 100k. Iallefall clutch. Di pleier bli slitne rundt da iallefall på smg. Klør ekstremt i fingrene selv om dagen, kjøpte leilighet i Januar så mesteparten av egenkapital gikk dit men driver å sikler litt selv om dagene... En E46 M3 holder seg ekstremt bra i pris! Å nå har si faktisk stigi veldig mye iforholdtil for en stund siden LØP OG KJØP!!! kortsluttning reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel80 Skrevet April 2, 2016 Share Skrevet April 2, 2016 18 timer siden, kortsluttning skrev: Denne er jo 2006 mod med kort km, med svart skinninteriør blir denne bra http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=72586281&fks=72586281 Når jeg ser på bilannonser ser jeg etter endel ting andre synes er teit eller uviktig ved kjøp, men jeg legger ihvertfall merke til at den her har setevarmere i motsetning til den gule Den i molde hadde ingen skikkelige interiør bilder, så da blir jeg litt skeptisk. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kortsluttning Skrevet April 2, 2016 Forfatter Share Skrevet April 2, 2016 (endret) Ser ut som det blir den første, hva tror dere om km på 170k? Fin farge, og manuell. Bremser skal vist være nye bak, og litt igjen foran. Ellers er den ganske original, og hadde servise i høst. Med nye felger, svarte nyrer, og eksos, så tror jeg denne blir fin Den kommer sikkert til å runde 200k innen 3år. Holder motor, understell og drivverk så lenge? Slitedeler må man jo selvfølgelig regne med Endret April 2, 2016 av kortsluttning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå