BimmerFan! Skrevet April 9, 2017 Forfatter Share Skrevet April 9, 2017 Da var det tid for å ta en grundig vårvask! Bilthamber autofoam gjør en god jobb Så til ferdigbilder. Glemte å ta bilder under håndvasken. Eksosstussene trengte en liten shine etter vinteren. Det ble først brukt spylet og vasket for så å få en lett dusj av ironX. Deretter clayet jeg stussene og polerte med autosol. Synes ikke at resultatet ble så bra, fordi eksosstussene begynner å bli slitt. Kanskje bytte de etterhvert? Også måtte jeg prøve M performance spoileren igjen. Har nå bestilt dobbeltsidig teip fra Ebay etter å ha fått tips fra @Walkabout og etter planen så er de her om en 2 ukers tid ///M-ini95, fupsaker, Fahad og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet April 9, 2017 Share Skrevet April 9, 2017 Ble ganske så bra de stussene - må gjøre det samme på Hartge-stussene på E91'en, og sette inn med Autobahn tenker jeg. For øvrig veldig fin den fargen på bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerFan! Skrevet April 9, 2017 Forfatter Share Skrevet April 9, 2017 1 time siden, papertiger skrev: Ble ganske så bra de stussene - må gjøre det samme på Hartge-stussene på E91'en, og sette inn med Autobahn tenker jeg. For øvrig veldig fin den fargen på bilen din Tusen takk! Anbefaler å ta en runde på stussense. Gjør mye med helhetsinntrykket på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerFan! Skrevet Mai 9, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2017 (endret) Ingen ting som skjer her, eksamenslesing tar alt av tid. Fikk tatt en vask av den ihvertfall Ellers så skal motorfestene byttes i løpet av denne eller neste mnd. M-performance spoileren solgte jeg, tenker at det kanskje litt overkill da jeg ikke har tenkt til å montere andre M-performance deler. Bestiller heller M-sport spoileren Endret Mai 9, 2017 av BimmerFan! Gorg, Bækkmann, ///M-ini95 og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Mai 10, 2017 Share Skrevet Mai 10, 2017 Den ble ren og pen 😎 De stussene ligner på de jeg hadde på orginalpotta til e91. De er bare å dra av, null stress å bytte de, easy peasy. Men bruk hanske 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerFan! Skrevet Mai 10, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2017 2 timer siden, Gorg skrev: Den ble ren og pen 😎 De stussene ligner på de jeg hadde på orginalpotta til e91. De er bare å dra av, null stress å bytte de, easy peasy. Men bruk hanske 😃 Tusen takk for det! Takk for tipset ang. Stussene, dette blir gjort neste gang 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mai 10, 2017 Share Skrevet Mai 10, 2017 Godt å se den får stell denne flotte F10en din.:). Er du fornøyd med skummet du bruker ? Lyst på det selv skjønner du .:). Var ute og testet en 520d er en dag og likte den svært godt . Fin gange og lite lyd inni bil :). Nei F10 er nydelig bil og heldig er du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerFan! Skrevet Mai 10, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2017 Tusen takk for det! Bilthamber autofoam er jeg meget fornøyd med. Den inneholder surfex HD og er en glimrende forvask. Snill mot lakkbeskyttelsen er den også. 520d N47 er en veldig fin motor, kan strekke meg til å si at det er den beste 2.0d fra den tiden, kanskje den fortsatt er det idag? F10 er en fin bil, men ser stadig vekk etter gode F01 LCI kjøp. Drømmebil nr.1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerFan! Skrevet Mai 10, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2017 25 minutter siden, sveigis skrev: Godt å se den får stell denne flotte F10en din.:). Er du fornøyd med skummet du bruker ? Lyst på det selv skjønner du .:). Var ute og testet en 520d er en dag og likte den svært godt . Fin gange og lite lyd inni bil :). Nei F10 er nydelig bil og heldig er du Tusen takk for det! Bilthamber autofoam er jeg meget fornøyd med. Den inneholder surfex HD og er en glimrende forvask. Snill mot lakkbeskyttelsen er den også. 520d N47 er en veldig fin motor, kan strekke meg til å si at det er den beste 2.0d fra den tiden, kanskje den fortsatt er det idag? F10 er en fin bil, men ser stadig vekk etter gode F01 LCI kjøp. Drømmebil nr.1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 11, 2017 Share Skrevet Mai 11, 2017 Dette ble bra, ingenting er så godt som følelsen av en ordentlig ren bil BimmerFan! reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerFan! Skrevet Mai 11, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2017 1 time siden, Fredrik 90 skrev: Dette ble bra, ingenting er så godt som følelsen av en ordentlig ren bil Tusen takk! Enig Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerFan! Skrevet Mai 23, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2017 Da har bilen fått en etterlengtet interiørrens. Lyst interiør krever en del vedlikehold for at det skal se pent ut. Swissvax gjorde susen nok en gang. Før: Underveis: Ferdig: papertiger, Fahad, E.H.D og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Mai 23, 2017 Share Skrevet Mai 23, 2017 Som nytt 😍 👌🏻 BimmerFan! reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerFan! Skrevet Mai 23, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2017 8 minutter siden, Gorg skrev: Som nytt 😍 👌🏻 Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mai 23, 2017 Share Skrevet Mai 23, 2017 Nydelig og perfekt :). Det å sette seg inn i en ren bil ,gjør noe ekstra med turen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå