330_Simonsen Skrevet Juni 16, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2016 Etter noen timer på verkstedet i går begynner jeg å bli fornøyd. Eneste som må til er litt justering av camber bak for å få den litt lavere bak. Ellers blir det montert 335 eksos i morgen! Gleder meg til helga! fupsaker, MarcusSteffensen, papertiger og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
330_Simonsen Skrevet Juni 18, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2016 Å da var eksosen montert. Lyden ble bedre ved oppstart og pådrag, så må si meg godt fornøyd med resultatet 👍 Soleim, danskiii, fupsaker og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauerik Skrevet Juni 18, 2016 Share Skrevet Juni 18, 2016 Kjempefin bil 😁 Har ikke vurdert å tone rutene litt da? 😏 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juni 18, 2016 Share Skrevet Juni 18, 2016 19 minutter siden, 330_Simonsen skrev: Å da var eksosen montert. Lyden ble bedre ved oppstart og pådrag, så må si meg godt fornøyd med resultatet 👍 Ble snasent det der Hvor mye deler må byttes for å få 335 eksos? Diffusor, eksos og noe mellom bakpotte og midtre potte? Felgene ble også veldig bra på bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soleim Skrevet Juni 18, 2016 Share Skrevet Juni 18, 2016 2 timer siden, 330_Simonsen skrev: Å da var eksosen montert. Lyden ble bedre ved oppstart og pådrag, så må si meg godt fornøyd med resultatet 👍 Snasen 330 dette! Er senkesettet skrudd helt ned, eller har du mye å gå på? Noe ombygging under bilen mtp montering av 335 eksos? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tollefsen Skrevet Juni 18, 2016 Share Skrevet Juni 18, 2016 3 timer siden, 330_Simonsen skrev: Å da var eksosen montert. Lyden ble bedre ved oppstart og pådrag, så må si meg godt fornøyd med resultatet 👍 Interessert i Performance diffuser til 335 eksos? har liggende Hvis interessert så ordner vi alltids noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
330_Simonsen Skrevet Juni 18, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2016 5 timer siden, Hauerik skrev: Kjempefin bil 😁 Har ikke vurdert å tone rutene litt da? 😏 Takk for det Trust me, det skal gjøre snart! Følte bare alt annet var viktigere, men må gjøres 5 timer siden, Gorg skrev: Ble snasent det der Hvor mye deler må byttes for å få 335 eksos? Diffusor, eksos og noe mellom bakpotte og midtre potte? Felgene ble også veldig bra på bilen! Takk 😃👍 Må fjerne et plast deksel under der og bytte Diffusor. Fjernet bakre delen og bygget en splitt og 2 rør Lyden ble mye dypere og penere. 2 timer siden, Soleim skrev: Snasen 330 dette! Er senkesettet skrudd helt ned, eller har du mye å gå på? Noe ombygging under bilen mtp montering av 335 eksos? Det er skrudd helt ned, men har kun stått på i 3 uker ca, så tror det kommer til å sige litt med tiden. Har muligens noen mm til å justere, men vil ha litt å gå på når jeg skal løsne det igjen en gang Ingen ting, kun litt rør bygging og fjerning av et plast deksel 1 feste må bygget men det er lett fiks. 2 timer siden, Tollefsen skrev: Interessert i Performance diffuser til 335 eksos? har liggende Hvis interessert så ordner vi alltids noe.. Hmm, kanskje. Har Akuratt lakkert min, men ser Performance Diffusoren er litt mere former på Mye skal du ha for den da? Gorg og Soleim reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 22, 2016 Share Skrevet Juni 22, 2016 Veldig pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
330_Simonsen Skrevet Juni 22, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2016 Takk for det! Fikk tatt et nytt bilde av bilen i går. Skal stille inn camberen litt bak så jeg får senket de siste mm jeg trenger Freakshow, Marius2002, papertiger og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
330_Simonsen Skrevet Juli 8, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2016 Lenge siden sist! Nå er bilen omprogramert til 305 HK og går som en drøm! Var i Sverige i helgen som var og merket stor forskjell. Det må selvfølgelig feires med et bilde! ErikTveit, Gorg, fupsaker og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Juli 21, 2016 Share Skrevet Juli 21, 2016 Ser vanvittig fin ut, classy og stilfulle mods! Kan jeg spørre hvor du fikk den omprogrammert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
330_Simonsen Skrevet Juli 21, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2016 1 minutt siden, papertiger skrev: Ser vanvittig fin ut, classy og stilfulle mods! Kan jeg spørre hvor du fikk den omprogrammert? Takk for det Brukte OBD Performance i Porsgrunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Juli 21, 2016 Share Skrevet Juli 21, 2016 8 minutter siden, 330_Simonsen skrev: Takk for det Brukte OBD Performance i Porsgrunn Måtte du ut med hjernen i bilen, eller kunne de gjøre det via OBD'en? I tilfelle førstnevnte, hvordan er det å reversere det ved et evt. salg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
330_Simonsen Skrevet Juli 21, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2016 18 minutter siden, papertiger skrev: Måtte du ut med hjernen i bilen, eller kunne de gjøre det via OBD'en? I tilfelle førstnevnte, hvordan er det å reversere det ved et evt. salg? Ettersom jeg forsto det så brukte han kun OBD stikket, men var ikke der når det ble gjort. Han lagrer den orginale varen på PCn, så det er bare å sette den inn ved salg igjen papertiger reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Juli 21, 2016 Share Skrevet Juli 21, 2016 6 minutter siden, 330_Simonsen skrev: Ettersom jeg forsto det så brukte han kun OBD stikket, men var ikke der når det ble gjort. Han lagrer den orginale varen på PCn, så det er bare å sette den inn ved salg igjen OK - greit å vite om jeg finner ut at jeg skal få utført det selv engang takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå