awt Skrevet Juni 14, 2016 Share Skrevet Juni 14, 2016 Har du husket å bestille ny lysbryter uten knapp for tåkelys? magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juni 14, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2016 (endret) Selvfølgelig! Kan ikke ha en knapp uten funksjon. I min lysbryter-modul sitter jo halve hjernen til bilen. Det blir både dyrt og stress å bytte hele greia. Jeg vet jeg kan fjerne begge knappene, og sette på en stor widescreen-knapp som dekker begge plassene, men kun trykker inn en. Jakten på knapp har bare blitt litt nedprioritert Her er min med to. Tåkelys bak og fremme. Og en slik vil jeg ha, med kun tåkelys bak Jeg fikk noe annet gøy i posten, da Endret Juni 14, 2016 av magneten danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juni 14, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2016 (endret) Da var M-front, Aero-sideskjørt, carbonleppe og RPI Scoop montert Fikk bilen akkuratt lappet sammen dagen før Gledens Dag (17. mai.) NB! Dette er bare noen kjappe iPhone-bilder. De får ikke helt frem hvor PENT det faktisk ble En smule lav fremme Ble ikke så gæli lakkforfskjell heller Legg merke til lakktilstanden på panseret. Trenger en detailing Gøy å få frese litt rundt på 17. mai i gliset! Bilen ble levert direkte til Pettersen Autospa i Sveio på selveste 17. mai-kvelden. Her skulle bilen virkelig få kjenne litt etterlengtet TLC Pettersen Autospa har en bitteliten bakke med grus i oppkjørselen. Da måtte jeg leke ufrivillig traktor med bilen og fikk prøve grafsefunksjonen på leppa Godkjent jobb. Endret Juni 14, 2016 av magneten Erlandhaugen, sandersander, Tollefsen og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 14, 2016 Share Skrevet Juni 14, 2016 Ble veldig bra magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juni 14, 2016 Share Skrevet Juni 14, 2016 Stor oppgradering meget pent! magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet Juni 14, 2016 Share Skrevet Juni 14, 2016 Ble knall fin!!! magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juni 14, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2016 Takk, takk @Gabz, @danskiii og @fxslin! Rørende ord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juni 14, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2016 (endret) Så var det duket for en real Detailing med stor D(!) hos Pettersen Autospa. Anbefaler å lese Show & Shine-tråden på Detailersclub.no:S&S: Bmw Z4 3L - Cosmic 9H Resultatet er helt ufattelig fantastisk. Jeg er blown away! Bilen fikk følgende: Ozon-behandling for å fjerne Wunderbaum-stænk Skinn-rens 2-3 stegs lakkorrigering Fylle lakk i steinsprut og diverse riper Felger og hjul coates Hjulhus vaskes Lakk skal få Cosmic 9H v2 Jeg fikk låne bilder som han har tatt, men dette er bare et fåtall av bildene. Se S&S-tråden for mye flere bilder og beskrivelser på alt han gjorde. Med carbonleppa på så var det såvidt bilen kom på bukken, selv med Race Ramps Første steg ble å demontere frontleppa Jeg bestilte ikke motorvask. Noe jeg angret på i ettertid, og tok kontakt med han for å kjøpa Scholl Boost mens han hadde bilen, men motorvask hadde han gjort allerede Vet ikke om det er alltid inkludert, men hyggelig var det hvertfall Dukket opp mye rart etter en skikkelig lakkrens. Felgene får gjennomgå. Dette lover godt Rent og pent i hjulhuset! Måler lakkdybden før ripen våtslipes ned. Denne likte jeg Karen har utstyret i orden hvertfall. Og vips! Bortevekk Dyktig arbeid! Fyller i lakk før det skal våtslipes 24 timer etterpå. Litt mye steinsprut? Pussinga er i gang. Måler temperaturen lakken oppnår under pussing. Fancy greier altså. Den fæle ripa på bakluka er blitt betydelig mindre! Litt 50/50-bilder. Syk forskjell, altså! For en mann! Skinnsetene renses, 50/50 her også. Blir clean Lykten poleres! Det sorte skal bli sort igjen Eksosen skal skinne! Interiør ferdig og herlig! Motorrommet ble helt utrolig rent. Renere enn våre middagstallerkner hvertfall Sett på makan? Nå begynner siste shinen vettu Dette lover godt! Kan trygt si jeg er UTROLIG fornøyd! Takk for bildene og jobben, Pettersen Autospa! Her er S&S-tråden igjen Endret Juni 14, 2016 av magneten andreaskarm, MarcusSteffensen, BjornarHS og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juni 14, 2016 Share Skrevet Juni 14, 2016 Har du leppen montert nå? magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juni 14, 2016 Share Skrevet Juni 14, 2016 Imponerende arbeid av Pettersen autospa, kjente ikke til han fra før. Og bilen ble skikkelig digg. Men selv om 230 felgene er fine orginale felger, så fortjener den absolutt noen råere sko. magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juni 14, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2016 3 timer siden, andreaskarm skrev: Har du leppen montert nå? Ikke enda. Tror jeg monterer den igjen etter bilturen Tenker det kan bli litt kjipt å knuse hele fronten i en hump på Autobahn i 170 km/t? Eller er jeg litt kjedelig nå, den er jo ikke sååå lav? 3 timer siden, E.H.D skrev: Imponerende arbeid av Pettersen autospa, kjente ikke til han fra før. Og bilen ble skikkelig digg. Men selv om 230 felgene er fine orginale felger, så fortjener den absolutt noen råere sko. Ja, virkelig bra håndverk! Rart du skulle nevne det med sko... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juni 14, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2016 (endret) Første mod med verdens reneste bil ble nye vindusviskere. Bosch ICON. Clean and mean (Mye støv på det første bilde.) Her ligger det faktisk grus i luftinntakene Var helt utrolig mye grus på plassen. Legg også merke til gapet under radiatoren. Lite pent Full fokus på vindusviskere her folkens. Ingenting å se her. Innenfra Endret Juni 14, 2016 av magneten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Juni 14, 2016 Share Skrevet Juni 14, 2016 Er det bare luft inntak på ene siden? Flott bil må jeg si! magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juni 14, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2016 (endret) Det stemmer, @bmwgreg90! Og takk! Apropos luftinntak Jeg lider visst av en rar sykdom. Plutselig finner jeg noe jeg har ekstremt lust på til bilen. Nettbutikken som har høyest tivoli-pris på produktet blir automatisk veil. pris. Kan andre butikker med samme produkt nerme seg 50 % av denne prisen, så er det plutselig grisebillig Den har heldigvis ikke hatt så mange utslag enda. Men jeg fikk feber her om dagen. GruppeM Carbonfiber-varmeskjold rundt K&N-filter. Her ser du en bitteliten bit av K&N-filteret. De er ganske søte sammen Lyden er helt pervers. Bilen har jo soundgenerator. Et rør som går rett fra luftinntaksrøret til brannveggen mot kabinen. Fra fabrikk er det to tette svamper i hver ende. Det første jeg gjorde etter jeg parkerte den i min garasje, etter jeg hentet den i Tyskland, var å nappe ut de lyddempende svampene. Jeg erstattet dem med en liten bit av en veldig luftig, faktisk svamp fra biltema Lyden ble helt idiotisk etter det. Fra 5k omdreininger føles det ut som warp-speed. Med GruppeM er det ludicrous-speed! Kjørte ved siden av en fjellvegg med vinduene åpne her om dagen. Oh holy moly for en digg lyd! Endret Juni 14, 2016 av magneten Freakshow og fxslin reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 14, 2016 Share Skrevet Juni 14, 2016 21 timer siden, magneten skrev: Tusen hjertelig takk Ja, det kommer snart i tråden Det ble helt vannvittig bra! ja var det jeg trudde! leste gjennom den! helt rått og bra den ble! magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå