bmwgreg90 Skrevet Juni 14, 2016 Share Skrevet Juni 14, 2016 Pga deg har jeg fått lyst å bestille nye deler til bilen min og. Fornuften sier oppussing av hus og liten ferie. Andre fornuften sier luftunderstell deler, tredje fornuften ymse exteriør og motor deler... Må slutte å se i tråden din. Freakshow, magneten og awt reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet Juni 14, 2016 Share Skrevet Juni 14, 2016 2 timer siden, magneten skrev: Kjørte ved siden av en fjellvegg med vinduene åpne her om dagen. Oh holy moly for en digg lyd! Håper ikke jeg er kravstor, men ønsker meg en liten video snutt med den lyden.... magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 14, 2016 Share Skrevet Juni 14, 2016 Alltid tilfredsstillende å lese S&S-tråder, og denne var inget unntak. Flott løft magneten og Freakshow reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juni 15, 2016 Share Skrevet Juni 15, 2016 Det ble vanvittig bra! Hvis du skal selge de style 230, så må du si i fra magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juni 15, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2016 12 timer siden, bmwgreg90 skrev: Pga deg har jeg fått lyst å bestille nye deler til bilen min og. Fornuften sier oppussing av hus og liten ferie. Andre fornuften sier luftunderstell deler, tredje fornuften ymse exteriør og motor deler... Må slutte å se i tråden din. Hahaha! Tar det som et veldig fint komplement 11 timer siden, fxslin skrev: Håper ikke jeg er kravstor, men ønsker meg en liten video snutt med den lyden.... Skal se hva som kan ordnes Føler slike forsøk alltid blir ganske jalla uten rett utstyr, men. Challenge accepted! 10 timer siden, Gabz skrev: Alltid tilfredsstillende å lese S&S-tråder, og denne var inget unntak. Flott løft Helt enig. Ekstra piffende når det er din egen bil! 1 time siden, ahj skrev: Det ble vanvittig bra! Hvis du skal selge de style 230, så må du si i fra Jeg skal gi beskjed når jeg skal kvitte meg med verdens mest populære felger vettu! ahj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juni 15, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2016 (endret) Så var det endelig tid for oljeskift hos @awt sin Modifigarasjen! Her fikk bilen nytt oljefilter med nye pakninger, velsmakende ny olje og ny skive på tappebolten La meg rette din fokus mot min enorme biceps! Bilen står faktisk på løftebukken, ikke den superkraftige oljestrålen Siste skvetten. 6,5 liter i bøtta Siden jeg skal trille litt rundtom uten carbonfiber-leppen min, så kjøpte jeg den originale frontspoileren/leppa/splitteren til M-fronten. Fikk den montert mens bilen var på bukken, for en luksus! Bortsett fra at jeg måtte gjøre all jobben selv. Kjøpe inn alt utstyr selv. Og sykle(!) til Biltema for å kjøpe et spesialverktøy vi trengte Så var dette et meget hyggelig besøk hos Modifigarasjen! Anbefales på det kraftigste. Takker og bukker for lån av bukk! Endret Juni 15, 2016 av magneten Kennethe34, danskiii, awt og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juni 15, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2016 Det var en vakker solskinnsdag tidligere i vår. Måtte nesten kjøre BMWen til jobb Heeelt på toppen av parkeringshuset, i aller øverste etasje (fremdeles under tak, selvfølgelig) fant jeg BMW-parkering. Der stod @andreaskarm sin doning, vettu Det står også en Prius og gjemmer seg i skammekroken Gleda meg hele dagen for å kjøre hjem. Og for et syn som møtte meg da tiden var inne! andreaskarm reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juni 15, 2016 Share Skrevet Juni 15, 2016 Eg lurte litt på det om du hadde tatt bilde magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juni 15, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2016 (endret) 1 time siden, andreaskarm skrev: Eg lurte litt på det om du hadde tatt bilde Skulle bare mangle Så var det dette gapet under radiatoren. Jeg vet der er mange som borrer hull i fangeren og setter inn brake ducts (bassreflekser) for kjøling av bremsene. Slik som @StigJ! Og det er kjempetøft, hvertfall på den fangeren. Brake fade på bane skal faktisk være en svakhet på disse bilene. Slik ser det ut originalt. Jeg er ikke så glad i å borre i ting (som dere vet) og jeg har et svært gap her. Hva i all verden kan jeg gjøre? Jeg tok noen kjappe øyenmål en kveld, gjennom fangeren. Kjøpte to asymetriske brake ducts med veldig hyggelige dimensjoner fra Ebay til 0,2 kr. Må få meg briller Øynemålene mine var ikke så enormt bra, men selve "kroppen" på inntakene passa perfekt. Rammen må bare på en liten slankekur. Jeg fant en bitsett-kasse i den høyden jeg ville ha. Noen minutter med kutting og pussing etterpå: Jeg fant også to selvborrende skruer som passet perfekt i hullene på radiatoren, skulle tro det var gjenget for dem. Men det var da forferdelig stygt med den lyse kanten mellom ductene! Jeg har noe liggende som kan fikse dette her. Volvolist Ytterst på førersiden. Ducten er perfekt kilt mellom radiator-seksjonene. Og ytterst på passasjersiden. Helheten Fangeren på, uten blits. Fangeren på, med blits. Jeg skal ikke tvinge deg til å se i gjenskinet. Her er ductene på plass i fengselet. Dette blir jo greit å ha den ene gangen i året jeg kanskje triller på en bane i 30 km/t med nødblink på. Eller når jeg henger på bremsene hele veien rundt Nürburgring Jeg må bare komme meg til Modifigarasjen igjen å få montert slanger/rør (med vannlås og drenering) bort til bremsene så dette har en liten hensikt hvertfall Endret Juni 15, 2016 av magneten danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juni 15, 2016 Share Skrevet Juni 15, 2016 Dette var en tøff oppgradering! snedige greier! magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juni 15, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2016 2 timer siden, danskiii skrev: Dette var en tøff oppgradering! snedige greier! Takk! Blir bra det Så var det dette kjennemerket. Magnetene(!) fra Ebay-land er endelig ankommet! Her blir magnetene limt fast til skiltet. Pusseskinn som beskyttelse mot fangeren blir også limt på Prøvde først med 3 magneter, men det ble ganske svakt i når du prøver å vippe det av opp eller ned. (Du hadde rett, @awt, din snik!) Endte med fem magneter bak skiltet. Jeg liker plasseringen av magnetene, di er ganske usynlige når skiltet er på. Legger på litt sexy plastfolie for beskyttelse under justering. Er det beint nå eller? Her er magnetene limt på baksiden. Det var bra å bruke ganske "våt" lim, magnetene gled fint inn i perfekt posisjon. Er det ca. midtstilt? Godkjent danskiii og ahj reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juni 15, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2016 On 14 June 2016 at 23.55, fxslin skrev: Håper ikke jeg er kravstor, men ønsker meg en liten video snutt med den lyden.... Dette er faktisk flaut asså, men her skal du få! Lyden hvertfall Med min kjekke mobilholder var det jo bare til å recorde en ny "voice memo" å gi gass Nå er dette bare på en åpen slette med førervinduet åpent. Var ute å cruisa og knipset litt bilder i kveld Jeg synes det høres ut som en veldig frekk sekser med åpent luftfilter Link: https://soundcloud.com/user-601623917/2006-bmw-z4-coupe-30si-gruppem-intake-stuber-exhaust Det ble ganske jalla, da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juni 15, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2016 (endret) Fikk besøk av en bulkedoktor fra Caropractor 1 Vi hadde avtalt å fjerne 3 stk. bulker på bilen min for mange uker siden. Siden vi avtalte har jeg kanskje sett et par bulker ekstra, men de så enkle ut å fikse. Neida, jeg er visst blind. Karl Vidar endte med å fjerne over 30(!) bulker på bilen min. Skal ha skryt for veldig bra arbeid her også. Behandlet bilen med stor respekt. Fascinerende kunst å slå ut bulker altså, helt utrolig at det går an å komme til. Fatter ikke hvordan han fikk plass til alt utstyret sitt i bilen han kom med heller, men det gjorde han Taktrekket måtte ned Endret Juni 15, 2016 av magneten StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juni 15, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2016 (endret) Prøver et par nye sko Drømmen er egentlig originale CSL-felger, men disse er samme stilen. Pluss de er konkave, som er superdigg! Skal innrømme at dette valget er sterkt inspirert av @StigJ! (Det er ikke samme felgene) Men de kler jo bilen som bare pokker Nyter solnedgangen. Koser oss i en garasje. Litt mer solnedgang. Endret Juni 15, 2016 av magneten sandersander, andreaskarm, fxslin og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juni 16, 2016 Share Skrevet Juni 16, 2016 Næmmen se her, meget bra! Inspirert av en viss rød Z4 kanskje? (PS. Skulle du ønske skifte farge noen gang så si ifra ) StigJ og magneten reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå