norbakken Skrevet Mai 14, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2017 1 time siden, KHE skrev: Hei @norbakken "Popper" bagasjerommet opp automatisk selv med leppa på? Har tenkt på å kjøpe samme leppe selv, men har lest litt på nettet at tyngden gjør at luka ikke spretter opp som den skal Hei. Min erfaring er at det har ikke noe å si om leppa er der eller ikke, den veier "ingenting". De gangene luka ikke spretter opp av seg selv så høres det ut som "tørre" pakninger som holder den igjen. Vet ikke, men ville tippe at en silikonert bagasjeromspakning vil slippe uansett (hvis du skjønner hva jeg mener) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 15, 2017 Share Skrevet Mai 15, 2017 Ja dette burde du klare å leve godt med Perfekt høyde til looken ellers på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Mai 15, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2017 2 timer siden, StigJ skrev: Ja dette burde du klare å leve godt med Perfekt høyde til looken ellers på bilen. Ja jeg synes også det! Jeg er faktisk fryktelig fornøyd! Må stadig vekk bort i vinduet og se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 15, 2017 Share Skrevet Mai 15, 2017 14 timer siden, KHE skrev: Har tenkt på å kjøpe samme leppe selv, men har lest litt på nettet at tyngden gjør at luka ikke spretter opp som den skal Mener jeg leste i en eller annen F30-tråd her inne at det var mulig å justere fjærene slik at dette ikke er et problem. Ellers gjorde det seg veldig med senken @norbakken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Mai 15, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2017 44 minutter siden, awt skrev: Mener jeg leste i en eller annen F30-tråd her inne at det var mulig å justere fjærene slik at dette ikke er et problem. Ellers gjorde det seg veldig med senken @norbakken! Det kan godt hende at det også lar seg gjøre ja, har ikke forsket noe særlig på det. Takk takk, er fornøyd selv hvert fall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoop Dogg Skrevet Mai 22, 2017 Share Skrevet Mai 22, 2017 Det var ikke du som lå foran/bak meg ved Moss/Rygge idag rundt 15-tiden? Utrolig pen den bilen din (kjørte grå NF-regga F30) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Mai 23, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2017 19 timer siden, Snoop Dogg skrev: Det var ikke du som lå foran/bak meg ved Moss/Rygge idag rundt 15-tiden? Utrolig pen den bilen din (kjørte grå NF-regga F30) Det var meg det vettu veldig pen bil du har også, dobbel eksos hadde satt prikken over i-en Snoop Dogg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Juni 18, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2017 Et lite spørsmål til gjengen: de av dere som har festet lepper/skjørt på frontfanger - legger dere mellom noen form for tettemasse eller tape for å dekke evt glipper mellom delene? Kan hende jeg skal feste en liten leppe under støtfangeren, men den skal skrus fast og jeg vil nødig ha en glippe i skjøten som fylles med møkk... Tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Juli 11, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2017 I kveld kom endelig den siste store utvendige endringen på F30'n. Kjøpte en frontleppe i fjor sommer, men har ikke klart å få den på før nå. Utvalget av lepper og styling til standard frontfanger er ikke så stort, men synes denne gir den det lille ekstra. Dårlige bilder i mørket, kommer bedre bilder i morgen BimmerFan! og Gorg reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juli 12, 2017 Share Skrevet Juli 12, 2017 Det ble bra med den leppa 👌🏻 Ser mye mer aggressiv ut nå! norbakken reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Juli 12, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2017 Etter en lett avspyling fikk jeg tatt litt bedre bilder i dag. Litt vanesak med den leppa, men bilen ser mye mer aggressiv ut fra de riktige vinklene Freakshow, mslello, fupsaker og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 12, 2017 Share Skrevet Juli 12, 2017 syns leppa gjorde seg! norbakken reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Juli 13, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2017 12 timer siden, Freakshow skrev: syns leppa gjorde seg! Takker! Er fornøyd, sånn bortsett fra at det er en nyanseforskjell i fargen, men det går seg nok til, må få polert opp bilen ordentlig. Men det er kjekt å ha noe som ikke alle andre F30 har, så kan man forhåpentligvis skille seg litt ut Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet September 6, 2017 Forfatter Share Skrevet September 6, 2017 (endret) Anleggstrafikken i området Jessheim/Gardermoen kan ta seg en bolle! Hvert fall når jeg ikke har mulighet til å svinge langt nok unna store steiner i veibanen... Så, er det noen av dere som har gode tips til felgrettere i Oslo omegn? Endret September 6, 2017 av norbakken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet September 6, 2017 Share Skrevet September 6, 2017 Jeg har brukt Oslo felgretting flere ganger med gode resultater norbakken reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå