sv90 Skrevet Juli 7, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2016 Fikk gjort litt i dag også. Buene bak er ferdig sparklet og klar for grunning. Håper og bli ferdig foran i morgen så kan jeg ta noen etter lengtet dager fri fra bilen 😂 Må dele opp arbeidet litt så jeg ikke blir helt dritt lei 😁 danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Juli 7, 2016 Share Skrevet Juli 7, 2016 Kult prosjekt Tøft noen gjør noe med en 1 serie for en gangs skyld. Du får si ifra når du vil ta min Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 8, 2016 Share Skrevet Juli 8, 2016 Ferdig snart? Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Juli 8, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2016 4 timer siden, StigJ skrev: Ferdig snart? Hehehe nærmer seg nå skal ta grunning på den i morgen så da nærmer det seg noe fort 😊 håper å lakke den før jeg går på ferie så er den klar for montering når jeg kommer hjem 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 8, 2016 Share Skrevet Juli 8, 2016 Blir bra dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Juli 9, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2016 Jaja fått litt framdrift de siste dagene. Bilen er nå ferdig grunnet og skal nå få stå noen dager menst jeg lakker inv i dører. Og innsteg på bilen så er det og hive seg rundt og slipe bilen utvendig for planen er og lakke den til helgen igjen kanskje ? JE og danskiii reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Juli 9, 2016 Share Skrevet Juli 9, 2016 Kan ikke klage på fremgangen her... Tøft prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Juli 9, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2016 1 time siden, Dal-z skrev: Kan ikke klage på fremgangen her... Tøft prosjekt! Takk for det 😊 Nei er ikke vits å ligge på lat siden når man først er gått i gang 😂 Glemte å ligge ved et bilde i ste så hiver det med nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet Juli 9, 2016 Share Skrevet Juli 9, 2016 Kult! Følger med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 9, 2016 Share Skrevet Juli 9, 2016 Blir utrolig bra det her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Juli 10, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2016 Prøvde en felg i dag så jeg vet litt hvordan innpress jeg må ha felgen på bildet er 8.5x19 et 12 har enda en god del klaring. Har mulig noe felger på gang men ser ut at de kanskje ble litt drøy da de er 11x19 et 15 noe som kanskje kommer til og subbe. danskiii og S. Gunstad reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 13, 2016 Share Skrevet Juli 13, 2016 nei så morsomt prosjekt! her må jeg følge med videre! ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Juli 14, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2016 Jaja bilen er nå klar for en siste lag med grunning før den skal lakkes på lørdag om alt går etter planen 😊 byttet også til meg noen 19" hjul fra 5 serie for å ha noe til jeg finner rette hjul 😊 må lakke de litt da men funker greit for en stund må bare space litt 😊 danskiii, StigJ, Thundercoil og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Juli 15, 2016 Share Skrevet Juli 15, 2016 Dette blir veldig, veldig tøft. Stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Juli 16, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2016 Teaser time christianeirik og awt reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå