BimmerBro95 Skrevet Juli 18, 2016 Share Skrevet Juli 18, 2016 Tøft følger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Juli 24, 2016 Share Skrevet Juli 24, 2016 Feit bil! Ha du fjerna dørhåndtaket bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 24, 2016 Share Skrevet Juli 24, 2016 8 timer siden, RF91 skrev: Feit bil! Ha du fjerna dørhåndtaket bak? det er en to dørs ^^ awt og D.Toft reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Juli 24, 2016 Share Skrevet Juli 24, 2016 2 timer siden, Freakshow skrev: det er en to dørs ^^ Skreiv feil. Eg meinte baklukehåndtaket Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juli 24, 2016 Share Skrevet Juli 24, 2016 Gjorde seg uten visker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Juli 24, 2016 Share Skrevet Juli 24, 2016 Lekker farge! stiligt! Ivrig86 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 24, 2016 Share Skrevet Juli 24, 2016 1 time siden, RF91 skrev: Skreiv feil. Eg meinte baklukehåndtaket Man vipper opp BMW-emblemet bak og bruker det som håndtak på disse Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet August 12, 2016 Forfatter Share Skrevet August 12, 2016 takk for fine ord ja har fjernet visker bak så den ble litt mer clean har stått litt stille her siden jeg har hatt ferie og bilen står uten motor og gir for tiden kommer mekaniker neste uke for og skifte begge register kjedene så er det montere ny downpipe og sende den avgårde på tunning gikk seff på en smell i dag og kjøpte meg en ny bil også, hehehhe Ivrig86, Freakshow og Maggi93 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet August 13, 2016 Share Skrevet August 13, 2016 12 timer siden, sv90 skrev: takk for fine ord ja har fjernet visker bak så den ble litt mer clean har stått litt stille her siden jeg har hatt ferie og bilen står uten motor og gir for tiden kommer mekaniker neste uke for og skifte begge register kjedene så er det montere ny downpipe og sende den avgårde på tunning gikk seff på en smell i dag og kjøpte meg en ny bil også, hehehhe hvordan bil ble det? xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet August 13, 2016 Forfatter Share Skrevet August 13, 2016 Ble en ny F30 316d 2012 men denne gang med mye utstyr får vel gjøre dette om til en felles tråd for de begge etter hvert skulle egentlig hente bilen i dag men ble utsatt til mandag så hiver ut noen bilder nå jeg har den hjemme Robin94 og Freakshow reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 13, 2016 Share Skrevet August 13, 2016 Du er ikke sann du Stian... And-reas og Robin94 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet August 13, 2016 Forfatter Share Skrevet August 13, 2016 35 minutter siden, StigJ skrev: Du er ikke sann du Stian... Heheh hva? 😁 viktig drive med litt utskiftninger 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet August 17, 2016 Forfatter Share Skrevet August 17, 2016 Jaja da har jeg hentet bilen og gitt den en kjapp polering så den så grei ut 😊 Monterte noen svarte griller jeg hadde liggende fra den gamle og kjøpte ny eksos stuss 😊 Robin94, Marius2002, Freakshow og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 27, 2016 Share Skrevet August 27, 2016 Gratulerer med tøff bil igjen! Sleng ut tråd da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet August 28, 2016 Forfatter Share Skrevet August 28, 2016 Nærmer seg nå med den grønne 😊 Motoren er endelig ferdig og kommet i bilen så nå er det bare og vente på ny clutch og sitte sammen resten 😊 håper jeg blir ferdig i morgen kveld og da er det bare hjulstilling og lakke litt på fangeren bak da jeg bommet litt der 😂 Håper jeg kan hive skilter på den i slutten av uken og kjøre den hjem 😁 Freakshow, danskiii, Ivrig86 og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå