Gå til innhold

Off Topic-tråden, versjon 4(?)


awt
 Share

Anbefalte innlegg

53 minutter siden, E.C. skrev:

Se på punkt I, side 6: her.

Dokumentet er henter fra denne siden.

Det står ingenting om at brikken skal være lesbar, bare at man har gyldig abonnement og brikke. :)

Jeg har kjørt i sikkert et halvt år uten at brikken har vært lesbar, og har aldri blitt belastet mer enn en gang innen en time.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har i praksis ikke testet, men hadde det friskt i minnet ettersom jeg hadde en tilsvarende diskusjon relativt nylig. Skal jeg kjøre en rute som innebærer sirkelkjøring gjennom bomringen så skal jeg få teste 2 med og 2 uten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, awt skrev:

Jeg lakkerer mine sorte og fester de med sort dobbeltsidig tape fra Biltema.

 

9 minutter siden, Slavearbeider'n skrev:

Lakk den svart og kjøpe svart dobbeltsidig teip!

Min synes ikke i det hele tatt 

har plastidipp liggende, fungerer det like bra? oO

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, E.C. skrev:

Jeg har i praksis ikke testet, men hadde det friskt i minnet ettersom jeg hadde en tilsvarende diskusjon relativt nylig. Skal jeg kjøre en rute som innebærer sirkelkjøring gjennom bomringen så skal jeg få teste 2 med og 2 uten ;)

Jeg må kjøre gjennom tre-fire bomstasjoner hver vei hver gang jeg skal noe, så det er godt testet her. :)

Nå, Freakshow skrev:

har plastidipp liggende, fungerer det like bra? oO

Vil tro det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Slavearbeider'n skrev:

jada. det fine med teipen fra biltema for eks, er at den sitter godt nok, men den er fortsatt lett og fjerne og setter ingen merker

 

8 minutter siden, awt skrev:

Jeg må kjøre gjennom tre-fire bomstasjoner hver vei hver gang jeg skal noe, så det er godt testet her. :)

Vil tro det. :)

nice! :D får plastidippe den i morra ^^ og dra på biltema og kjøpe teip ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, awt skrev:

Det står ingenting om at brikken skal være lesbar, bare at man har gyldig abonnement og brikke. :)

Jeg har kjørt i sikkert et halvt år uten at brikken har vært lesbar, og har aldri blitt belastet mer enn en gang innen en time.

Jeg har ikke hatt brikke i 4 biler på rundt 5-6 år nå. Aldri vært noe problem. Det er jo et kjent problem for Autopass at en del biler har spesielle ruter som signalene ikke kommer frem på. Fordelen med dette er jo også at om skiltene dine er fulle av snø/møkk, så kan de heller ikke belaste deg ;) Aldri hatt noe problem hittil med å ikke brikken synlig ihvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Normalt er M-fargene noe man klistrer på i etterkant, så spørs om du finner grill ferdig med dette.

Grill kan kjøpes overalt (BMW-forhandler, Koed, GS, eBay etc.), og striper finner man stort sett på eBay.

Anbefaler forøvrig sort blank grill, og ser helst at du legger planen om stripene i en skuff som du aldri mer åpner. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, awt skrev:

Ja, alle e6x 5-serie har lik grill.

Da er den bestilt, håper den ser bra ut på bilen.  

 

Ble mye billigere å kjøpe fra Ebay enn GS bildeler osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GS selger original, denne er uoriginal.

...og så må du heller ikke glemme 25% moms og tollbehandlingsgebyr. :)

Hvorvidt du faktisk må betale momsen er riktignok en annen sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...