andreaskarm Skrevet Januar 10, 2017 Share Skrevet Januar 10, 2017 Dette blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Januar 10, 2017 Share Skrevet Januar 10, 2017 Må si jeg er imponert over alt arbeidet du legger ned i denne bilen, ser utrolig bra ut så langt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 10, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2017 12 timer siden, andreaskarm skrev: Dette blir bra Takk 11 timer siden, Fahad skrev: Må si jeg er imponert over alt arbeidet du legger ned i denne bilen, ser utrolig bra ut så langt Takk for det, hyggelig å høre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
And-reas Skrevet Januar 11, 2017 Share Skrevet Januar 11, 2017 Det skulle ikke forundre meg om denne ender opp med å bli like gjennomført og vakker som din forrige bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 11, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2017 17 timer siden, And-reas skrev: Det skulle ikke forundre meg om denne ender opp med å bli like gjennomført og vakker som din forrige bil. Takk, satser på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 14, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2017 Venter fortsatt på kantene fra Ewheelworks.. Det er over 7 mnd siden jeg bestilte..... Så de bør være perfekte når de kommer! Fant ut at jeg måtte prøve Hartge'ne på bilen. Tror de kan kle bilen godt. Meeen, jeg må ha bredere kanter og så har jeg lyst å sandwich montere de sånn som han under har gjort. danskiii, Bendik Kjellevold, williamwiers og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Januar 14, 2017 Share Skrevet Januar 14, 2017 5 timer siden, Frode D skrev: Venter fortsatt på kantene fra Ewheelworks.. Det er over 7 mnd siden jeg bestilte..... Så de bør være perfekte når de kommer! Fant ut at jeg måtte prøve Hartge'ne på bilen. Tror de kan kle bilen godt. Meeen, jeg må ha bredere kanter og så har jeg lyst å sandwich montere de sånn som han under har gjort. Syns Hartge felgene kledde bilen bedre enn bbs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Januar 14, 2017 Share Skrevet Januar 14, 2017 enig at Hartge felgene kledde bilen bedre og go for sandwich! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Januar 14, 2017 Share Skrevet Januar 14, 2017 Hva menes med og sandwich montere? At senter står bak kanten? Hartge hjulene der er en av mine absolutte favoritter. Er på utkikk etter slike selv til e36en.. Men virker til og vere sjelden vare. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Januar 14, 2017 Share Skrevet Januar 14, 2017 Du får det til hver gang frode 👍pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Januar 14, 2017 Share Skrevet Januar 14, 2017 12 minutter siden, Skulebollen skrev: Hva menes med og sandwich montere? At senter står bak kanten? Hartge hjulene der er en av mine absolutte favoritter. Er på utkikk etter slike selv til e36en.. Men virker til og vere sjelden vare. Sandwich mount betyr at du har kant - senter - tønne. Av det jeg har skrudd på av felger har jeg bare vært borti at BBS RS har vært sandwich mount. Mulig jeg tar feil, men ser for meg at du må ha en form for flens på baksiden av senteret for å kunne kjøre sandwich mount. Jeg har hvertfall sjekka opp litt vedrørende futuraene jeg har og de er visstnok farlige å sandwich mounte uten modifisering. Disse kommer original med bakmontert senter. Maggi93 og Skulebollen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 14, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2017 1 time siden, bmwgreg90 skrev: Syns Hartge felgene kledde bilen bedre enn bbs. 1 time siden, Freakshow skrev: enig at Hartge felgene kledde bilen bedre og go for sandwich! Ja, muligens. Får variere litt 1 time siden, Skulebollen skrev: Hva menes med og sandwich montere? At senter står bak kanten? Hartge hjulene der er en av mine absolutte favoritter. Er på utkikk etter slike selv til e36en.. Men virker til og vere sjelden vare. Jepp, stemmer. 17 eller 18"? Tror det ligger begge deler tilsalgs på stanceworks nå.. 52 minutter siden, sv90 skrev: Du får det til hver gang frode 👍pent! Takker 48 minutter siden, HalvorK skrev: Sandwich mount betyr at du har kant - senter - tønne. Av det jeg har skrudd på av felger har jeg bare vært borti at BBS RS har vært sandwich mount. Mulig jeg tar feil, men ser for meg at du må ha en form for flens på baksiden av senteret for å kunne kjøre sandwich mount. Jeg har hvertfall sjekka opp litt vedrørende futuraene jeg har og de er visstnok farlige å sandwich mounte uten modifisering. Disse kommer original med bakmontert senter. Ja, uten noe spor for å legge kanten i så er det ikke forsvarlig. Men i mitt tilfelle må jeg dreie ned foran på senteret for å lage spor til kanten. Hvis du ser på den E39'en over så er det gjort på de, har snakket med eieren. Kanten på disse er rimelig tykk, så bør være uproblematisk å dreie ned til bunnen av hullet til skruehodet. Freakshow, Skulebollen, HalvorK og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Januar 16, 2017 Share Skrevet Januar 16, 2017 Første gang på bimmers på noen uker. Ville se mer av e46n mår jeg fant den på instagram, plutselig kom jeg på det gamle forumet. Kan ikke si jeg ble skuffet😃 Godt å se noen fremdeles lager gode forum tråder, med god tekst og bilder. Flott bil, og flott stil🙂 OEM+ funker alltid. RS-Heggem reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 16, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2017 2 timer siden, diohrvik skrev: Første gang på bimmers på noen uker. Ville se mer av e46n mår jeg fant den på instagram, plutselig kom jeg på det gamle forumet. Kan ikke si jeg ble skuffet😃 Godt å se noen fremdeles lager gode forum tråder, med god tekst og bilder. Flott bil, og flott stil🙂 OEM+ funker alltid. Takk for det. Blir litt mer utfyllende info her enn på instagram. Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 28, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2017 (endret) Sitér Jasså ? Jag skall ju köra vanliga staggered 4" banor från http://www.Iclair.de, dem hade blanks som dem kunde modifiera innerdiametern på då mina OZ turbo har lite mindre diameter än tex bbs RM/RS. (ca 2-3mm mindre i radie) Det jobbiga är dock om man vi ha vanliga banor, dvs inte custom så finns dem endast modellanpassade upp till 2" ALU och radinox, allt över det är vanliga 30-håls bbs banor dem säljer, vilket jag tycker är fel utav både tex felgenfuchs och splitrimdesign att säga att dem passar rakt av. Kunne nok bestilt der også, men jeg ville bruke noen som hadde målene fra før.. - Monterte Eonon mediaspilleren her om dagen, førsteinntrykket er veldig positivt. Digg med Dab+ radio og navigasjon, samt bluetooth streaming. Mye for pengene! Mikrofon montert så diskret som mulig Dab+ antenne montert så lite synlig som jeg klarte. Fornøyd med den. Etter å ha låst nøklene inne i bagasjerommet to ganger fant jeg ut at det var best å montere en bryter for bakluken. Må bruke nøkkelen siden CSL-luken ikke har bryter til å åpne med. Og så kom endelig fjærbeina mine. Disse har lenger stempel tilpasset air cups og 16k Swift spring og hjelpefjærer. Air cups er kjøpt fra stanceparts.com og gir 50mm løft når det trengs. Med Electronic Damper Control installert Resultatet Første test på videohttps://vimeo.com/201432168 Endret Januar 28, 2017 av Frode D Runey, Eystein Ose, Ivrig86 og 19 andre reagerte på dette 22 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå