Gå til innhold

Min E71 X6 30D - M Performance - H&R senk


Fahad
 Share

Anbefalte innlegg

16 timer siden, Dark Knight skrev:

Det her blir bra! F80 M3 blir den desidert råeste bilen på Ellingsrud, som X6'en din allerede er 😁

Tusen takk for det, Dark Knight 😀 Du kjører vel ikke en E91 i blå farge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Fahad skrev:

Tusen takk for det, Dark Knight 😀 Du kjører vel ikke en E91 i blå farge?

Nei, hadde en sort F20 som jeg solgte for et par uker siden - skiftet den ut med en eGolf da jeg ikke lenger gidder å betale 2k + per mnd i bomring :/

Men gleder meg til å komme tilbake til BMW når jeg blir ferdig med studier neste år, hehe 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Freakshow skrev:

æsj! kjente jeg hata deg litt nå xD
do tell me the details! :D

 

20 timer siden, fxslin skrev:

Gjør klar popcorn og brus her! Så er jeg Klar for ny tråd etter påske på sånn derre m-treer 8)

 

20 timer siden, BimmerFan! skrev:

Gratulerer Fahad! 😄

Hvilken gikk du for? 

Selgeren har vist meg to biler som ikke falt i smak. Den ene var Yas Marina Blue og den andre i grå, men ingen av de fargene var helt etter min smak. Yas Marina Blue er en fin farge, men i direkte sollys, så synes jeg ikke den er så fin. 

Selgeren er på utkikk etter riktig bil for meg med det utstyret jeg vil ha, og jeg har sagt i fra at han må se etter en i mørkeblå, hvit eller sort bil. 

Jeg har brukt disse dagene på å se litt på farger, og jeg må si at jeg liker den best i sort. Den ser så brutal ut i sort med M Performance deler 😀 I hvit ser den med elegant ut. Jeg maser ikke på selgeren om å finne en fort som mulig mtp at det er påske snart, og jeg må uansett vente med å få bilen etter påsken, men at det blir en M3 er helt SIKKERT ! 😀 Og jeg gleder meg som bare det!

 

Endret av Fahad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Fahad skrev:

 

 

Selgeren har vist meg to biler som ikke falt i smak. Den ene var Yas Marina Blue og den andre i grå, men ingen av de fargene var helt etter min smak. Yas Marina Blue er en fin farge, men i direkte sollys, så synes jeg ikke den er så fin. 

Selgeren er på utkikk etter riktig bil for meg med det utstyret jeg vil ha, og jeg har sagt i fra at han må se etter en i mørkeblå, hvit eller sort bil. 

Jeg har brukt disse dagene på å se litt på farger, og jeg må si at jeg liker den best i sort. Den ser så brutal ut i sort med M Performance deler 😀 I hvit ser den med elegant ut. Jeg maser ikke på selgeren om å finne en fort som mulig mtp at det er påske snart, og jeg må uansett vente med å få bilen etter påsken, men at det blir en M3 er helt SIKKERT ! 😀 Og jeg gleder meg som bare det!

 

Rått! Svart/ mørkeblå og hvit er helt perfekt! 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Fahad skrev:

 

 

Selgeren har vist meg to biler som ikke falt i smak. Den ene var Yas Marina Blue og den andre i grå, men ingen av de fargene var helt etter min smak. Yas Marina Blue er en fin farge, men i direkte sollys, så synes jeg ikke den er så fin. 

Selgeren er på utkikk etter riktig bil for meg med det utstyret jeg vil ha, og jeg har sagt i fra at han må se etter en i mørkeblå, hvit eller sort bil. 

Jeg har brukt disse dagene på å se litt på farger, og jeg må si at jeg liker den best i sort. Den ser så brutal ut i sort med M Performance deler 😀 I hvit ser den med elegant ut. Jeg maser ikke på selgeren om å finne en fort som mulig mtp at det er påske snart, og jeg må uansett vente med å få bilen etter påsken, men at det blir en M3 er helt SIKKERT ! 😀 Og jeg gleder meg som bare det!

 

Sikler litt på M4 for tiden jeg også, selv om det er en 2-3 år frem i tid uansett. Er ganske enig med deg med tanke på fargevalg, den ser veldig bøs og hissig ut i sort. Jeg har Austin Yellow på førsteplass, og sort på andre :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Walkabout skrev:

Sikler litt på M4 for tiden jeg også, selv om det er en 2-3 år frem i tid uansett. Er ganske enig med deg med tanke på fargevalg, den ser veldig bøs og hissig ut i sort. Jeg har Austin Yellow på førsteplass, og sort på andre :) 

 

1 time siden, papertiger skrev:

Austin Yellow må vel være den desidert råeste F8x fargen - subjektivt sett selvfølgelig. Har sett et par M4 i denne fargen her i Korea både i mørke og i sollys, og den er et blikkfang uten like. 

Blir kjekt å se hva du ender opp med Fahad!

Austin Yellow er uten tvil en av de råeste fargene å få tak i, men jeg syns den ser finere ut på en M4. Har en kompis som har hatt den fargen på en M4, og den vekker helt sykt med oppmerksomhet 😀

Jeg er veldig sikker på at jeg ender opp med en i sort med det utstyret jeg vil ha, noe må jeg selvfølgelig gi slipp på slik at jeg ikke havner utenfor budsjettet mitt 

Endret av Fahad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens, jeg trenger råd fra dere. Ble oppringt av forhandler i dag for å komme å se på en F80 som han hadde fått utstyrsliste på og bilder. Bilen er i Mineral Grey med masse utstyr. Den har også M Performance eksos som koster 40 000,- her i Norge. Innvendig er setene i Volleder Merino/sonoma Beige, og alt annet er i sort med carbon detaljer. Hva skal jeg gjøre ? Er dette en kjedelig farge på en M bil? Jeg er litt fristet pga eksosen, og med sorte detaljer kan den kanskje bli ganske kul ? 

Endret av Fahad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg syns mineral grey med mørke hjul ser djevelsk bra ut. men slike seter du mener? austin yellow er en voksen kontrast. barnet i meg ville hatt sorte seter men den mer modne meg vil heller ha det slik :)

 

meeen!

dette er allikevell en mer vanlig farge, ikke gøyere med noe mer uvanlig?

22605422242_2a3deed873_o.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...