Gå til innhold

Min E71 X6 30D - M Performance - H&R senk


Fahad
 Share

Anbefalte innlegg

43 minutter siden, ahj skrev:

Senk bilen så slipper du å bruke stigtrinnene og da kan du ha på Performance sideskjørt :D 

Er så usikker når det gjelder senk. Syns den mister litt av sjarmen og ser mer ut som en vanlig personbil etter senk. 

Her er et par bilder av en E71 med H&R fjærer 

attachment-1.jpg

attachment.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Griselekkert, Fahad! Disse eksoshalene er et must og gir et helt annet uttrykk enn det runde haler gjør. Personlig er jeg en av de som synes en SUV skal være en SUV, men en beskjeden senk (muligens en mellomting mellom standard og avbildet H&R) kan kanskje gjøre seg. Jeg tror også jeg ville beholdt stigtrinnene fremfor Performance sideskjørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Saltkjelen skrev:

Griselekkert, Fahad! Disse eksoshalene er et must og gir et helt annet uttrykk enn det runde haler gjør. Personlig er jeg en av de som synes en SUV skal være en SUV, men en beskjeden senk (muligens en mellomting mellom standard og avbildet H&R) kan kanskje gjøre seg. Jeg tror også jeg ville beholdt stigtrinnene fremfor Performance sideskjørt.

Tusen takk for det, Lasse 😀 Har sett litt på Eibach senkefjærer. De senker nøyaktig 2 cm både foran og bak, men har hørt litt delte meninger om Eibach

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Fahad skrev:

Powerdome panser ja, den er heftig 👍 Den på bildet er senket 30/40 (H&R)

Vet ikke om denne er senket noe mer enn normalt, men X6M høyde gir greit uttrykk, og syns heller ikke denne er noe for lav..
Si ifra om jeg skal fjerne bildet :)
1331033405.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Fahad skrev:

Så faktisk bra ut med senk på den bilen, @danskiii. Syns det ser rart ut med senk på en standard X6 med vanlig frontfanger 

Ja det var også det jeg ville frem til :) Med den fronten du har og den fargen du har så tror jeg du vil få et utrolig bra resultat og dermed langt ifra for mye med 45/30 :) Det du taper i høyde syns jeg du får tilbake i bredde når den kommer nærmere bakken, en grei bonus :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...