ahj Skrevet Februar 23, 2017 Share Skrevet Februar 23, 2017 Det ble kjempe bra!! Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Februar 23, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2017 8 timer siden, BimmerFan! skrev: Du er så RÅ på å få bilene dine til å appellere til meg Jeg tror det er ingen ting av mods du har gjort på bilene din som jeg ikke har likt. Nydelig rett og slett! Tusen takk for det 😀 Alltid hyggelig med slike tilbakemeldinger BimmerFan! reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Februar 23, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2017 50 minutter siden, ahj skrev: Det ble kjempe bra!! Takk for det, ahj Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 23, 2017 Share Skrevet Februar 23, 2017 Dette var mye bedre ja Slik høyde burde de hatt originalt. Ble en helt annen bil jo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Februar 23, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2017 3 timer siden, StigJ skrev: Dette var mye bedre ja Slik høyde burde de hatt originalt. Ble en helt annen bil jo! Helt enig. Jeg må innrømme at jeg var veldig skeptisk til å senke bilen, men angrer faktisk ikke et sekund på at jeg gikk for det. Det som er så deilig nå er hvor godt den sitter på veien. Er positivt overrasket over kvaliteten på H&R fjærene 😀 Nå har den perfekte høyde i mine øyne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Februar 23, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2017 (endret) Bør jeg gå for sort tak eller ikke? 🤔 Endret Februar 23, 2017 av Fahad fupsaker og BimmerFan! reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 23, 2017 Share Skrevet Februar 23, 2017 Jeg personlig synes den er penest med hvitt tak. Torek reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Februar 23, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2017 (endret) 7 minutter siden, Gabz skrev: Jeg personlig synes den er penest med hvitt tak. Ulempen med sort tak er jo at soltaket og takspoileren forsvinner helt Endret Februar 23, 2017 av Fahad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 23, 2017 Share Skrevet Februar 23, 2017 Ja, det også! Men rent utseendemessig så er hvitt tak mye penere når jeg ser på bilder side om side Synes nå jeg da. Fahad og ahj reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 24, 2017 Share Skrevet Februar 24, 2017 13 timer siden, Fahad skrev: Ulempen med sort tak er jo at soltaket og takspoileren forsvinner helt Fordelen mener du vel? Synes det så pent ut med sort tak. Men for alt i verden, velg blank sort ikke matt eller sånn ekkel karbonlookgaffatape. Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Februar 24, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2017 3 timer siden, StigJ skrev: Fordelen mener du vel? Synes det så pent ut med sort tak. Men for alt i verden, velg blank sort ikke matt eller sånn ekkel karbonlookgaffatape. Hehe 😂 Det blir nok blank sort hvis jeg går for det, men samtidig syns jeg det er fint med hvitt tak med sorte detaljer som takrails og soltak.. hmm får se hva jeg gjør 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Mars 5, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2017 (endret) F10, Mercedes CLA, X6 og E92 M3 facelift 👌 Endret Mars 5, 2017 av Fahad BimmerFan!, Walkabout, Daniel. og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mars 5, 2017 Share Skrevet Mars 5, 2017 Stakkars Mercedes følte seg sikkert litt ensom Fete biler og bilder Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Mars 5, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2017 36 minutter siden, DanielStance skrev: Stakkars Mercedes følte seg sikkert litt ensom Fete biler og bilder Ja, passet ikke helt inn i bildet heller pga fargen 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 5, 2017 Share Skrevet Mars 5, 2017 nå skal jeg banne skikkelig i kirka! men mercedesen hadde tøffest Farge! xD Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå