fxslin Skrevet Desember 10, 2016 Share Skrevet Desember 10, 2016 Utrolig artig å se hva du får til med den bilen, liker alt du har gjort til nå!! Advarsel personlig mening kommer -> Senk på en X6 blir rart synes jeg, disse skal være høye og "store" Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Desember 10, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2016 8 timer siden, fxslin skrev: Utrolig artig å se hva du får til med den bilen, liker alt du har gjort til nå!! Advarsel personlig mening kommer -> Senk på en X6 blir rart synes jeg, disse skal være høye og "store" Tusen takk for det, fxslin 😀 Ja, det synes faktisk jeg også. Gabz på forumet her redigerte noen bilder av X6en med senk, men det falt ikke helt i smak. Vurderer Hamann takspoiler, tror det kan bli tøft med den Marius2002, flobben og fxslin reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerFan! Skrevet Desember 10, 2016 Share Skrevet Desember 10, 2016 Jeg kan si med engang at bilen din er den fineste E71 X6n jeg har sett noen gang. Hver gang jeg er innom tråden din så merker jeg at jeg får mer og mer lyst på X6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Desember 10, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2016 25 minutter siden, BimmerFan! skrev: Jeg kan si med engang at bilen din er den fineste E71 X6n jeg har sett noen gang. Hver gang jeg er innom tråden din så merker jeg at jeg får mer og mer lyst på X6 Kjempehyggelig å høre, BimmerFan! E71 er kjempefine biler. Jeg er veldig fornøyd så langt BimmerFan! reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Desember 10, 2016 Share Skrevet Desember 10, 2016 Kjør på med både takspoiler og baklukespoiler fra Hamann - begge to er meget aggressive og utfyller hverandre fint. Bare én av delene vil virke rart. Så enten alt eller ingenting er mitt innspill der Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Desember 10, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2016 4 timer siden, Walkabout skrev: Kjør på med både takspoiler og baklukespoiler fra Hamann - begge to er meget aggressive og utfyller hverandre fint. Bare én av delene vil virke rart. Så enten alt eller ingenting er mitt innspill der Det første jeg sa når jeg så Hamann baklukespoiler var; ÆSJ, men jo mer jeg ser på bilder av den jo mer vokser den på meg 😀 Synd at jeg allerede har brukt penger på Performance spoiler. Tenkte å bestille takspoileren i første omgang, så får jeg se videre hva jeg gjør med baklukespoileren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet Desember 11, 2016 Share Skrevet Desember 11, 2016 Her er det bare å kjøre på med begge to Når du først er i ferd med å gjøre den så kul og aggressiv!!! Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet Desember 11, 2016 Share Skrevet Desember 11, 2016 Jeg sier (kjedelig) nei til begge deler Synes du ikke skal gjøre så mye mer med den, men jeg liker det jo originalt Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Desember 12, 2016 Share Skrevet Desember 12, 2016 Enig med @tobiasw. Synes Hamannspoilerne er litt over the top. Synes de roter til den allerede spesielle hekken. Keep it simple Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Desember 12, 2016 Share Skrevet Desember 12, 2016 Why fix something that aint broke Den er jo perfekt slik den er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Desember 12, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2016 6 timer siden, StigJ skrev: Enig med @tobiasw. Synes Hamannspoilerne er litt over the top. Synes de roter til den allerede spesielle hekken. Keep it simple Ja, de er kjent for å lage litt spesielle styling deler 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 12, 2016 Share Skrevet Desember 12, 2016 Jeg må bare være enig med de andre her, den spoileren blir litt voldsom. Bilen din er helt perfekt som den er nå Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Desember 12, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2016 5 timer siden, Gorg skrev: Why fix something that aint broke Den er jo perfekt slik den er Tenkte bare på å gi den litt mer bøllete look, hehe 😀 Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Desember 12, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2016 3 minutter siden, Fredrik 90 skrev: Jeg må bare være enig med de andre her, den spoileren blir litt voldsom. Bilen din er helt perfekt som den er nå Takk for det, Fredrik. Ja, den er ikke akkurat så veldig diskré 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Desember 12, 2016 Share Skrevet Desember 12, 2016 Så må du huske på at du også har rails på taket, noe Hamannen ikke har. Blir mye på kryss og tvers da. Torek reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå