Fahad Skrevet Desember 12, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2016 2 timer siden, StigJ skrev: Så må du huske på at du også har rails på taket, noe Hamannen ikke har. Blir mye på kryss og tvers da. Ja det var et godt poeng, Stig! Det tenkte jeg faktisk ikke på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Desember 15, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2016 Monterte 25mm spacere bak i dag. Legger ut bedre bilder av de nye endestussene også. Dark Knight, Gorg, Freakshow og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Desember 20, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2016 Tror jeg har funnet en løsning på hva jeg skal gjøre med stigtrinnene, lakkere dem i carbon. Har ikke noe annet i carbon på bilen, men tror ikke det vil se så rart ut. Tenkte å prøve ut dette før jeg evt bytter over til sideskjørt Dark Knight reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Desember 27, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2016 (endret) Fikk satt på Lamin-X på baklyktene i dag Endret Desember 27, 2016 av Fahad Walkabout, fupsaker, Gorg og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 27, 2016 Share Skrevet Desember 27, 2016 Ble bra! Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerFan! Skrevet Desember 28, 2016 Share Skrevet Desember 28, 2016 Du må få lagt ut noen helhetlige bilder av beistet etter alle "modsa" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Desember 28, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2016 7 timer siden, BimmerFan! skrev: Du må få lagt ut noen helhetlige bilder av beistet etter alle "modsa" Det skal jeg gjøre 😀 Har et par ting igjen som mangler. BimmerFan! reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Januar 13, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2017 Siste dagen med stigtrinnene i dag BimmerFan! og Gorg reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Januar 13, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2017 Performance sideskjørt på plass 😀 Ble veldig fornøyd danskiii, Walkabout, fupsaker og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Januar 13, 2017 Share Skrevet Januar 13, 2017 Det ble veldig bra! Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Januar 13, 2017 Share Skrevet Januar 13, 2017 Rått Mye bedre! Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Januar 13, 2017 Share Skrevet Januar 13, 2017 Ble tøffere det ja Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet Januar 13, 2017 Share Skrevet Januar 13, 2017 Dette ble fint!! Mye mer "clean" utseende nå. Hva skjedde/skjer med de gamle stigtrinnene? (Er det samme delenr på e70/e71?) Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Januar 13, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2017 14 minutter siden, fxslin skrev: Dette ble fint!! Mye mer "clean" utseende nå. Hva skjedde/skjer med de gamle stigtrinnene? (Er det samme delenr på e70/e71?) Ja, ble faktisk bedre enn det jeg hadde sett for meg 😀 De ba jeg verkstedet som demonterte de for meg om å bare kaste, men hvis du trenger de så kan jeg ringe dem på mandag og høre med dem om de har kastet dem eller ikke. Er ikke helt sikker om det er samme delenr på e70/71. Verkstedet ligger på Lørenskog Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 13, 2017 Share Skrevet Januar 13, 2017 Ble veldig bra dette. Er grådig skeptisk til lyktefilm, men her passet det veldig bra, er nok fargen på bilen som gjør det Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå