Fredrik 90 Skrevet Desember 30, 2017 Share Skrevet Desember 30, 2017 Veldig flott artikkel, vel fortjent 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-jakob Skrevet Desember 31, 2017 Share Skrevet Desember 31, 2017 Kult med artikkel i Autofil. Bilen ser jo meget fin ut. Håper du holder den slik fremover også. Har kjørt en del E34 og det er nydelige biler. Bilen er jo som dratt rett ut av brosjyren fra 1988. Legger ved et bilde. 316 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 31, 2017 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2017 Ja, det var veldig gøy det her. Litt synd med sånne unødvendige tullete feil i artikkelen men ellers fornøyd. Bilen blir akkurat sånn den er, men jeg skal nok med tiden ha meg en veteran til som jeg kan modifisere noe. Dette er derimot langt fram i tid og nå skal jeg bare nyte denne neste sesong. ☺️ Angående det tilbehørsmagasinet, har du lyst til å laste opp bilder av sidene og sende meg? Kan evt ta det på Facebook hvis du adder meg der. M-jakob reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-jakob Skrevet Desember 31, 2017 Share Skrevet Desember 31, 2017 Ja kan sende deg bilder av det 316 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Desember 31, 2017 Share Skrevet Desember 31, 2017 9 timer siden, M-jakob skrev: Kult med artikkel i Autofil. Bilen ser jo meget fin ut. Håper du holder den slik fremover også. Har kjørt en del E34 og det er nydelige biler. Bilen er jo som dratt rett ut av brosjyren fra 1988. Legger ved et bilde. farlig lik e34'n min har delfingrå 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 31, 2017 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2017 Skulle gjerne hatt tak i en sånn girkule nederst til høyre, er det noen som har peiling på evt hvor jeg kan få tak i det? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Desember 31, 2017 Share Skrevet Desember 31, 2017 28 minutter siden, 316 skrev: Skulle gjerne hatt tak i en sånn girkule nederst til høyre, er det noen som har peiling på evt hvor jeg kan få tak i det? 😊 Har sett slik girkule på ebay, nye og gammle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 1, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2018 Finner kun replika men link gjerne om noen kommer over. Nå er altså bilen 30 år, jippi 😀😀! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Januar 3, 2018 Share Skrevet Januar 3, 2018 Gratulerer med 30 år! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlorris Skrevet Januar 8, 2018 Share Skrevet Januar 8, 2018 Skjønner ikke hvordan jeg har oversett tråden din Mads 😳 Snakk om å være selvsentrert 🙈 Fantastisk flott denne firråtredven din 😍 Og gratulerer med veteran 🎉 Har nå markert sånn at jeg får mail når du legger ut oppdateringer 😉 316 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Januar 9, 2018 Share Skrevet Januar 9, 2018 Nydelig E34! Herlig med artikkel i Autofil, selv om det ble noen småfeil Utrolig at den har gått så lite, er jo knapt innkjørt om man kan si det. 316 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
And-reas Skrevet Januar 14, 2018 Share Skrevet Januar 14, 2018 (endret) Denne dukket opp i feeden min. Er vel heller ikke original.. Endret Januar 14, 2018 av And-reas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 14, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2018 Dæven, dem var pene. Er jo i allfall ordentlig tre da. Skal se på dette 😎 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 14, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2018 De var dessverre kun til eldre modeller som har skrufeste, det har jo ikke e34 men takk for tipset. Utseendemessig perfekt disse ☺️ And-reas reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 22, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2018 (endret) Jeg har fremdeles lyst på girkule, kunne det være noen som vet av dette? Ønsker også en eldre Blaupunkt-spiller. Ha en fin dag alle sammen. Endret Februar 22, 2018 av 316 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå