awt Skrevet Mars 29, 2017 Share Skrevet Mars 29, 2017 En annen ting er jo at man risikerer større straff med ulovlig skilt (som dette er) enn om man kjører uten skilt. Nye skilt i riktig størrelse koster uansett bare rett over hundrelappen. Eminent og ahj reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Mars 29, 2017 Share Skrevet Mars 29, 2017 (endret) Kjør på med nytt lite skilt, man trenger ikke være helt A4 hele tiden. Får man bot så får man bot... Endret Mars 29, 2017 av Evenol Eminent reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mars 29, 2017 Share Skrevet Mars 29, 2017 Smak og behag, men de små skiltene der likte jeg personlig ikke. Så veldig rart ut. Eminent reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eminent Skrevet Mars 29, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2017 (endret) Tar til meg det dere sier , sååååååå jeg satt på stort skilt i dag morges er dette bedre ? Er på vei for å hente felgene nå , kribler i magen . Endret Mars 29, 2017 av Eminent awt, danskiii, StigJ og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Mars 29, 2017 Share Skrevet Mars 29, 2017 Sort N-merke nå så er vi der :D mye bedre Eminent reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eminent Skrevet Mars 29, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2017 1 time siden, Frode D skrev: Er spent på å se fargekombinasjonen på bilen! Fikk du bestilt nytt skilt av SVV, i lite format?? Det lille skiltet ser bedre ut i størrelse, men for min del er det noe som skurrer nor det er feil "font" på teksten. Jeg bestilte fra showplate.se Er skikkelig spent å få på felgene selv, er faktisk på vei for å hente de nå. Så skal nok få lagt ut noen bilder senere i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eminent Skrevet Mars 29, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2017 4 minutter siden, danskiii skrev: Sort N-merke nå så er vi der mye bedre Vet du hvor jeg kan få skaffet meg det ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Mars 29, 2017 Share Skrevet Mars 29, 2017 10 minutter siden, Eminent skrev: Vet du hvor jeg kan få skaffet meg det ? nmerker.no Eminent reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mars 29, 2017 Share Skrevet Mars 29, 2017 Mye bedre!! Behold blå fargen i skiltet Eminent reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mars 29, 2017 Share Skrevet Mars 29, 2017 30 minutter siden, danskiii skrev: Sort N-merke nå så er vi der mye bedre Ser fett ut med det, men vil tro at anmeldelse for dokumentforfalskning er verre... Eminent reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Mars 29, 2017 Share Skrevet Mars 29, 2017 8 minutter siden, ahj skrev: Ser fett ut med det, men vil tro at anmeldelse for dokumentforfalskning er verre... Hehe hva? Lille skiltet er dokumentforfalskning, men klistermerket? Eminent reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eminent Skrevet Mars 29, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2017 Et ord woooooow skal ta noen bedre bilder litt senere i dag både lakken på bilen og felgene kommer til å se mye bedre ut i sola tror jeg !!! danskiii, andreaskarm, RF91 og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mars 29, 2017 Share Skrevet Mars 29, 2017 tøft Eminent reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 29, 2017 Share Skrevet Mars 29, 2017 (endret) 45 minutter siden, ahj skrev: Ser fett ut med det, men vil tro at anmeldelse for dokumentforfalskning er verre... Skal være passe drittsekk han som stopper deg om du får anmeldelse for det da. Har blitt stoppet ca 4 ganger og alle gangene er det bare beskjed om å ta de av, samt mangellapp ene gangen siden jeg da også hadde for lav bil. Men lovlig er det ikke 32 minutter siden, Eminent skrev: Ble rått med felgene! Og mye bedre med vanlig skilt og! Endret Mars 29, 2017 av Gabz Eminent reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eminent Skrevet Mars 29, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2017 Litt uheldig med været i dag prøvde å sette litt lys på felgene, blir noe helt annet i sola ! Får bare vente på litt fin vær for å ta noen ordentlige bilder . Og bilen må nok senkes litt til forran Ivrig86, HenrikSolberg og danskiii reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå