Jokkke Skrevet April 28, 2017 Forfatter Skrevet April 28, 2017 Fikk rattet idag. Gleeder meg til å montere det fupsaker, mossing 92, bimmerfun og 5 andre reagerte på dette 8
Jokkke Skrevet Mai 3, 2017 Forfatter Skrevet Mai 3, 2017 Da er bilen så å si ferdig konvertert til manuell. Litt småtteri som gjenstår, som å koble opp ryggelys, ordne litt på giroverføringen, montere litt inni bilen. Hadde første kjøretur med manuell girkasse i dag. For en deilig opplevelse!! En heelt annen bil å kjøre.. Var litt småredd når jeg fyrte den opp igår kveld om den skulle starte uten ulyder og om clutchpedalen fungerte osv.. Alt gikk helt smertefritt! Bilen bikket også 240 000km på turen Venter fremdeles på Eisenmann bakpotten og kw coiloversene. Fikk på nye rattet idag, og nye girkulen og girposen. Ser helt rått ut!! Er så fornøyd Litt bilder Peak, Marius2002, fxslin og 5 andre reagerte på dette 8
Poppy Skrevet Mai 4, 2017 Skrevet Mai 4, 2017 Deilig! Du har ikke vurdert å bytte til svar gulvteppe?
Jokkke Skrevet Mai 9, 2017 Forfatter Skrevet Mai 9, 2017 (endret) On 4.5.2017 at 13.52, Poppy skrev: Deilig! Du har ikke vurdert å bytte til svar gulvteppe? Jo har vurdert det. Hadde strøkent svart gulvteppe liggendes. Men fant ut bilen er så spesiell og sjelden med den komboen, så den skal få lov til å forbli slik. Det jeg derimot har lyst til å gjøre er å få fatt i en svart hattehylle og ha gule høyttalerdeksler, og kjøpe nye gulvmatter i svart. Tror det kan bli litt tøft. Fikk montert sammen bilen utvendig og innvendig idag, så nå er alt av deksler og lister på plass. Koblet opp ryggelys også Greit å ha dette i orden. Skulle ordne litt på giroverføringen idag tenkte den var feilmontert pga. 2. og 4. giret tok borti midtkonsollen, men etter litt knoting kom jeg på at jeg bestilte giroverføringen fra England! Så giroverføringen er ment til høyrerattede biler... Har et lite håp om at eksosen skal komme denne uke. Gud så herlig det er å kjøre bilen nå med manuell girkasse, går så mye bedre Endret Mai 9, 2017 av Jokkke BjornarHS og williamwiers reagerte på dette 2
Daniel. Skrevet Mai 9, 2017 Skrevet Mai 9, 2017 Grattis med manuell da Passer mye bedre i 3 serie enn automat.
Jokkke Skrevet Mai 9, 2017 Forfatter Skrevet Mai 9, 2017 9 minutter siden, DanielStance skrev: Grattis med manuell da Passer mye bedre i 3 serie enn automat. Takk for det haha automat har ingenting i E36 å gjøre! Daniel. reagerte på dette 1
norbakken Skrevet Mai 9, 2017 Skrevet Mai 9, 2017 Denne har jeg ikke sett før - meget pent!! E36 coupe er et nydelig karosseri, og du har en av de vakreste fargekombinasjonene. Godt at du beholder gulvteppet, får heller gi det en ordentlig rens i ny og ne
Jokkke Skrevet Mai 9, 2017 Forfatter Skrevet Mai 9, 2017 9 minutter siden, norbakken skrev: Denne har jeg ikke sett før - meget pent!! E36 coupe er et nydelig karosseri, og du har en av de vakreste fargekombinasjonene. Godt at du beholder gulvteppet, får heller gi det en ordentlig rens i ny og ne Tusen takk for det! Ja disse karosseriene er fantastisk fine Er så glad i komboen selv, meget sjeldent er det og. Ja det skal få seg en skikkelig rens snarest hehe. norbakken reagerte på dette 1
sveigis Skrevet Mai 11, 2017 Skrevet Mai 11, 2017 Denne bilen er bare helt rett i mine øyne. Ryddig og fin :). Det at du bygget den om til manuell ,er bare korrekt. Du er meget heldig som har et sånn eksemplar . Godt å se oppdatering av den igjen .;) Jokkke reagerte på dette 1
Jokkke Skrevet Mai 16, 2017 Forfatter Skrevet Mai 16, 2017 Takk for det sveigis Idag var dagen, da Eisenmann potten endelig ankom det lokale postkontoret! Etter over 1.5 mnd ventetid var den altså her Var ikke annet å gjøre enn å hive seg rundt og montere den.. Først tilpassing, så sveising. Ble ganske bra. Har bestilt nye gummifester til eksos også. Fikk tatt ett oljeskift idag og, gikk for Castrol 5W-40 olje. Lyden med Eisenmann potten ble helt fantastisk!! Skikkelig fint snerr ved gass pådrag og fin rumlelyd på tomgang. Ikke for mye og ikke for lite. sveigis, Marius2002, Daniel. og 6 andre reagerte på dette 9
sveigis Skrevet Mai 17, 2017 Skrevet Mai 17, 2017 E.Mann potta er en god invistering lydmessig og passer perfekt. Fint ble det hvertfall og håper du er like fornøyd som jeg ble. Jokkke reagerte på dette 1
Jokkke Skrevet Mai 20, 2017 Forfatter Skrevet Mai 20, 2017 Er storfornøyd! Her er et lite lydklipp Chrisrobol, Daniel., Robin94 og 3 andre reagerte på dette 6
sveigis Skrevet Mai 20, 2017 Skrevet Mai 20, 2017 Perfekt,:). Ser du skriver sportcat,hvilken brukte du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå