Evopower Skrevet Mars 16, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2017 18 minutter siden, Skulebollen skrev: Hvor var du på isbanekjøring :)? Sigdal flott opplegg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Mars 28, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2017 Skikkelig vårdag på vestlandet i dag Det ble markert med å få av 16" piggfri og på med 17" sommer Origiale BBS kantfelger som jeg fikk med på kjøpet, kler bilen bra. Men det er jo nå man ser behoved for evt senk. Men på bildet så har nok ikke bilen satt seg etter at den var jekket opp heller 30mm hadde kanskje ikke skadet? 2 av dekkene er bra, mens 2 er utslitt. Så må se på kronene om jeg klarer å bytte alle 4 eller bare 2. Jeg er over middels interresert og kresen på dekk, så det blir spennende å se hva bilen ender opp med Ikke lenge til EU heller, så får snart sette igang med oppstrekken på bilen før kontroll. Oppdateres med bilder av nye dekk og slikt når den tid kommer! S. Gunstad og Jimbo92 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 28, 2017 Share Skrevet Mars 28, 2017 Fete de felgene der! Men senk hadde gjort seg, ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimbo92 Skrevet Mars 30, 2017 Share Skrevet Mars 30, 2017 nydelig og se sommer dekka på plass😁 et nydelig tegn på vår! vi har venta for lenge på at våren skulle komme nå!😄 bestilte nye dekk i går til rondellene som skal på i morgen! gleder meg godt til det! så jeg henger ikke langt bak 😎 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet April 21, 2017 Forfatter Share Skrevet April 21, 2017 Det ble 2 nye sommerdekk Kormoran Gamma 235/45r17. Nytt merke som jeg ville prøve ut. Dekke har veldig myk gummi og bra dreneringsmønster som er bra her i Vest. Komfort og støymessig ganske likt som andre dekk jeg har prøvd i samme dim. Noe støy og sporing er det, men det er nok jeg som er særs kritisk jeg har prioritert utseende og ofret litt komfort med 17" felgene. Neste nå er å gjøre bilen klar for EU. Bare bli 3 grader varmere nå viggo E34 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet April 28, 2017 Forfatter Share Skrevet April 28, 2017 EU 2017, here we go Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet April 28, 2017 Forfatter Share Skrevet April 28, 2017 Fikk gjort litt i kveld med bil på bukk og plukket av litt av hvert Av med eksos, fangere og mellomaksling . Lokalisert lekkasje i girkasse, så den også skal ut Overraskende lite rust under, bolter løsner, og alt går greit så langt Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet April 29, 2017 Share Skrevet April 29, 2017 Skal du selge denne eller blir den beholdt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet April 30, 2017 Forfatter Share Skrevet April 30, 2017 Denne skal jeg ha så lenge som det lar seg gjøre On Sat Apr 29 2017 at 11.11, Shattered skrev: Skal du selge denne eller blir den beholdt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet April 30, 2017 Forfatter Share Skrevet April 30, 2017 Litt mer demontering i kveld. Snart kommer dieseltank og bakaksling ned også. Jeg demonterer alt slik at jeg får oversikt av hva som trengs nytt av foringer, bremser etc og får alt på en samlet bestilling Tok ut kjølevifte og radiatordeksel: Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet April 30, 2017 Forfatter Share Skrevet April 30, 2017 God plass i det minste i disse 4'erne Såg over framkant motor. Løpehjul var som forventet, dårlig stand og man kjenner de slarker og bråker når man snurrer på dem. Vibrasjonsdemperen kjennes fast og fin ut, men ser (?) Ikke bra ut. Veldig bra å få tatt alt nå tenker jeg. Også dynamoen ralset litt, så vurderer nye lager i den også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet April 30, 2017 Forfatter Share Skrevet April 30, 2017 (endret) Er nå så langt i prosessen at dette er valget fremover: A; 520d blir aldri et yndet samleobjekt. Flikke og lakke og la den gå i flere år. Den som kjøper bilen etter meg kommer til å herje den ihjel uansett. B; gå all in å bruke 20k+ på hellakkering. Penger man aldri får igjen, men den blir da "som ny" Endret April 27, 2018 av Evopower Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 30, 2017 Share Skrevet April 30, 2017 Vanskelig valg.. men godt å se at den får så godt vedlikehold Freakshow og Evopower reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melanki Skrevet April 30, 2017 Share Skrevet April 30, 2017 (endret) Fin eksemplar du har @Evopower, godt å se at den blir bedre tatt vare på enn min. Økonomisk så er det ugunstig å hellakkere, men det samme gjelder jo å ha bil. Tror du vil få mye glede ut av en hel lakkering Endret April 30, 2017 av Melanki Evopower reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Mai 1, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2017 Alpina leppe foran kunne vært artig og litt annerledes Carlsius reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå