Shattered Skrevet Mai 28, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2017 12 timer siden, Marius2002 skrev: Ah shit happens! Håper du får fikset det fort Likevel kjipt når uforutsette ting skjer. Ellers ser det ut som en pen E61, fortsett slik Takk! Har ikke planer om å la denne råtne, nei. 3 timer siden, Gorg skrev: Kjipt, men slik er vel livet med luft. Skjedde en gang med pappas 530d e60. På vei fra Oslo til Harstad... skjedde ved Steinkjær, og det er langt igjen da. 😑 Oida Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mai 28, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2017 Kom på en ting jeg hadde glemt litt bort i farta. Jeg mangler et av deksla her! Noen som vet hva det koster? Muligens litt mørkt men @sveigis @Saltkjelen peiling? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet Mai 28, 2017 Share Skrevet Mai 28, 2017 Hundrings på ebay http://www.ebay.com/itm/Bumper-Cover-Lower-Mesh-Grille-Trim-51117897186-Front-Left-For-BMW-E60-M-Sport-/132127862438?hash=item1ec36f2ea6:g:zWgAAOSw4YdYyj9j&vxp=mtr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mai 28, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2017 17 minutter siden, T.H.O skrev: Hundrings på ebay http://www.ebay.com/itm/Bumper-Cover-Lower-Mesh-Grille-Trim-51117897186-Front-Left-For-BMW-E60-M-Sport-/132127862438?hash=item1ec36f2ea6:g:zWgAAOSw4YdYyj9j&vxp=mtr Da tror jeg det blir en sånn med en gang! Takk! T.H.O reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mai 29, 2017 Share Skrevet Mai 29, 2017 Fin sand du har der. 👌 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mai 30, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2017 On 29.5.2017 at 11.51, Thundercoil skrev: Fin sand du har der. 👌 Hahaha! Da er helvete i gang! Thundercoil og Gorg reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mai 30, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2017 Ett stykk syndebukk! Ser ut som det var på tide å bytte uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juni 3, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2017 Skal fikse den andre belgen i løpet av helga, men sitter og funderer på å bestille disse. http://www.ebay.com/itm/BMW-5-E60-E61-NEW-Car-Floor-Mats-Carpets-with-M-Logo-Emblem-/272676478703?hash=item3f7cc8deef:g:d1YAAOSwq1JZHYr4&vxp=mtr Innspill? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juni 21, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2017 Snart på tide med en oppdatering! Venter på lønning, så blir det skikkelig storservice og mer! Bilen trenger antenneforsterker blant annet, så jeg kanskje får låst med å trykke på nøkkelen, samt kan få inn (døende) radio igjen. Skal også kjøpe noen nye gulvmatter, da gummidriten er fæle! Har fått en merkelig risting, som skjer i visse hastigheter og ved bremsing. Dette sjekkes opp i neste uke, nå skal jeg på festival med bilen først (alkohol og bil er ikke en kombo jeg satser på, uansett hva). Ellers lite nytt etter luftputebyttet, den andre ble bytta fra under bilen og jobben gikk på en halvtimes tid ca. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juni 21, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2017 Forresten, synes @Djwik fortjener en god applaus for å være så snill at han gidder å stille opp og hjelpe meg når det er krise! Moro når man får kompiser via et bilforum Freakshow og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juni 21, 2017 Share Skrevet Juni 21, 2017 51 minutter siden, Shattered skrev: Snart på tide med en oppdatering! Venter på lønning, så blir det skikkelig storservice og mer! Bilen trenger antenneforsterker blant annet, så jeg kanskje får låst med å trykke på nøkkelen, samt kan få inn (døende) radio igjen. Skal også kjøpe noen nye gulvmatter, da gummidriten er fæle! Har fått en merkelig risting, som skjer i visse hastigheter og ved bremsing. Dette sjekkes opp i neste uke, nå skal jeg på festival med bilen først (alkohol og bil er ikke en kombo jeg satser på, uansett hva). Ellers lite nytt etter luftputebyttet, den andre ble bytta fra under bilen og jobben gikk på en halvtimes tid ca. Er ikke kabelbrudd da? Ristingen kan kanskje være kasterstagsforinger Ikke så uvanlig at de blir dårlige. Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juni 30, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2017 Prøver å bytte antenneforsterker skal sjekke litt når vi bytter olje ang. ristinga. Koed må være fornøyde med meg som kunde.. Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Juni 30, 2017 Share Skrevet Juni 30, 2017 Dette blir knall . Godt du passer på den :). De liker kjærlighet disse vakre skapningene . Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juli 1, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2017 15 timer siden, sveigis skrev: Dette blir knall . Godt du passer på den :). De liker kjærlighet disse vakre skapningene . Absolutt, synes de fortjener litt stell. Skal sjekke ut casterstagene @DanielStance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Juli 1, 2017 Share Skrevet Juli 1, 2017 Castrol gtx 15-40? Er den til 530?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg