sveigis Skrevet August 13, 2020 Share Skrevet August 13, 2020 Dette ser ut til å bli kjempebra uten tvil og den jekken du har investert i ,er gull👍. Må si jeg flirer litt her for meg selv og egentlig og hvorfor? Husker selv når jeg kjøpte e34 så var standard kommentaren følgende ,å men dæven for en bil ,men skulle vært sort skinn.. Godt å se at endelig andre skinnfarger er godtatt og man ser jo hvor fint det er med interiør med farge.😀👍. Skulle jeg valgt ny bil idag så hadde det blitt interiør med farge . danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 13, 2020 Forfatter Share Skrevet August 13, 2020 (endret) Feil tråd 😅 Endret August 13, 2020 av danskiii Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpmek Skrevet August 19, 2020 Share Skrevet August 19, 2020 (endret) Du e dyktig 👍 viktig å utfordre seg selv Torje💪 Endret August 19, 2020 av tpmek danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 19, 2020 Forfatter Share Skrevet August 19, 2020 6 minutes ago, tpmek said: Du e dyktig 👍 viktig å utfordre seg selv Torje💪 Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 27, 2020 Forfatter Share Skrevet August 27, 2020 Litt dødt her mens man venter på mer utstyr til syinga men i mellomtiden så har det kommet inn ny bakpotte. HKS kopi potte, også kjent som verdens minste potte 2,5" inn og 3,5" ut. Ca halvparten av lengden og 2/3 av diameter på senterbiten enn den som står på så her kan det hende det vil bråke altfor mye til alt er ferdig 2.5" ut fra turbo Tatt inspirasjon fra USA, The Neek sin E21 Mathiseen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet September 6, 2020 Forfatter Share Skrevet September 6, 2020 Håper jeg ikke angrer på dette 😅 Dørtrekk passasjerside under kniven.. ahj, Ampera, norbakken og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet September 6, 2020 Forfatter Share Skrevet September 6, 2020 Kan dette være noe? 🧐 øverste vinkelen vil følge vinkel på dørhåndtak og nede til høyre blir det en lomme. 3mm skum blir lagt inn for å lage kontur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortenej Skrevet September 7, 2020 Share Skrevet September 7, 2020 (endret) Se her ja dette tenker jeg blir bra. Har ventet spent på oppdateringer. Virkelig spennende å se fremdrift. Liker at du legger inn 3mm skumgummi. Nok biler på 80/90 tallet som fikk helt slette dørpanel.... Gleder meg til å se neste steg👍 Endret September 7, 2020 av Mortenej danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet September 7, 2020 Forfatter Share Skrevet September 7, 2020 59 minutes ago, Mortenej said: Se her ja dette tenker jeg blir bra. Har ventet spent på oppdateringer. Virkelig spennende å se fremdrift. Liker at du legger inn 3mm skumgummi. Nok biler på 80/90 tallet som fikk helt slette dørpanel.... Gleder meg til å se neste steg👍 Blir spennende å se selv også om jeg får det til og spesielt om jeg får til rette nok linjer En ting hvordan det ser ut i hodet mitt, noe annet hvordan det ender opp til slutt. Mortenej reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet September 7, 2020 Share Skrevet September 7, 2020 På 13.8.2020 den 7.30, sveigis skrev: Dette ser ut til å bli kjempebra uten tvil og den jekken du har investert i ,er gull👍. Må si jeg flirer litt her for meg selv og egentlig og hvorfor? Husker selv når jeg kjøpte e34 så var standard kommentaren følgende ,å men dæven for en bil ,men skulle vært sort skinn.. Godt å se at endelig andre skinnfarger er godtatt og man ser jo hvor fint det er med interiør med farge.😀👍. Skulle jeg valgt ny bil idag så hadde det blitt interiør med farge . SÅÅÅ enig med deg! Forstår ikke de som på død og liv skal ha sort skinn. Klart det kan være pent i diverse modeller, men selv synes jeg det fort kan bli kjedelig og litt kjekt at man har noe som stikker litt ut blant mengden. Er veldig kjekt å se at du har beige/brunt interiør i din 535. Synes det gir bilen et flott helhetsinntrykk! danskiii og sveigis reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet September 7, 2020 Forfatter Share Skrevet September 7, 2020 (endret) Steget videre. Krittet ut designet på siden som teller nå, så er det å bestemme seg for sort eller bronse tråd. Hva sier dere? Jeg heller mot sort som vil matche dash, seter og taktrekk (etterhvert) Endret September 7, 2020 av danskiii Mathiseen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet September 8, 2020 Forfatter Share Skrevet September 8, 2020 (endret) Klarte ikke la det være så blitt litt ekstra streker 😅 Liten «hommage» til det originale. bra eller for mye? Endret September 8, 2020 av danskiii opeth84 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortenej Skrevet September 8, 2020 Share Skrevet September 8, 2020 Har alltid likt kontrast søm så ville stemt for sort, så det matcher tak og andre sorte detaljer. Om du skal ha flere horisontale linjer eller bare ramme er vel og en smaksak. kombinert med sort krever det ei stødig hånd når du syr, feil blir så mye mere synlige... danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet September 8, 2020 Forfatter Share Skrevet September 8, 2020 1 hour ago, Mortenej said: Har alltid likt kontrast søm så ville stemt for sort, så det matcher tak og andre sorte detaljer. Om du skal ha flere horisontale linjer eller bare ramme er vel og en smaksak. kombinert med sort krever det ei stødig hånd når du syr, feil blir så mye mere synlige... Ja det jeg også tenker ettersom alt skal være samme farge på selve trekket. Foreløpig 😅 ja blir å ta kontur først og se om jeg er fornøyd der før jeg evt tar strekene, vet ikke om jeg klarer være like stødig så mange linjer nedover 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet September 8, 2020 Forfatter Share Skrevet September 8, 2020 Har også fått beskjed nå om at girkassen mest sannsynlig blir ferdig overhalt og og bygget om i dag, herlig! opeth84 og sveigis reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå