thbrekke Skrevet Mars 28, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2017 (endret) Skjedd litt av hvert med bilen siste tiden. Montert pent brukt sportsinteriør i skinn m/elektrisk justering samt full polering (3 steg, hvorav 2 med maskin og Swissvax Shield til slutt). Idag var jeg ute å leverte sommerhjula til dekkverksted for å få på nye dekk på BBS'ene. Litt forskjellige bilder: (låner noen 19" gs felger med stygg lakk nå. Var bare nysgjerrig om jeg fikk på 275 bak uten å subbe) Endret Februar 24, 2018 av thbrekke Evopower reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet Mars 29, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2017 Sommerfelger på! Skulle gjerne hatt 9" felg bak... Diiesel reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet April 25, 2017 Forfatter Share Skrevet April 25, 2017 Fikk endelig fjernet chrome lister rundt vinduene. walter og Diiesel reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 25, 2017 Share Skrevet April 25, 2017 Ser bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet April 27, 2017 Forfatter Share Skrevet April 27, 2017 Takker! Bilen er bra, veldig god å kjøre. Betraktelig bedre etter jeg fikk sportseter i den. Samt, deilig med elektrisk justering. Dette var et savn etter jeg kom fra E34'n. Neste på lista blir å få polert opp front og baklykter. Blitt noe matt ser jeg... Diiesel reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet April 29, 2017 Share Skrevet April 29, 2017 Pen denne! Har nettopp solgt noen fullelektriske seter til @Freakshow, men siden de var grå ville ingen ha de (grå seter og grå bil blir fort litt overkill!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet Mai 2, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2017 Takker! Ja, jeg har aldri vært spesielt fan av grått interiør. Dog det kan bli fint med rette kombinasjoner av farger. Men i min bil syns jeg svart er rett. Samt jeg ville ha sportseter. Syns ikke comfort setene i E39 er spesielt gode, hvertfall ikke sammenlignet med comfort i E34. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 2, 2017 Share Skrevet Mai 2, 2017 Sportseter er bedre å sitte i pga sidestøtten, men comfortsetene har den knekken i ryggen som jeg har savnet siden første gang jeg satt meg inn i en E39. De vanlige setene krever jo at du praktisk talt ligger ned i baksetet før du har støtte i ryggen. Må jo ha contour-seter for å matche begge kravene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet Juni 11, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2017 Fikk byttet veivhusventilasjon på bilen, er vell en servicedel på disse så bør vell byttes gjevnlig. Ble også sugen på noen breiere felger. Fant et sett rondell d58 til overkommelig pris på finn.no idag. Oppbrukt, men likevell kledelig. 17x10 og 17x8.5 med 10mm spacet foran. Diiesel reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juni 11, 2017 Share Skrevet Juni 11, 2017 Ja du bør bytte den jevnlig Så blir turboen din glad Ble pent med Rondell, men kanskje 18" hadde vært bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet Juni 11, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2017 Joda, hadde sett enda bedre ut med keskin kt1 felger og feks. Men kommer an på hva man får tak i i nærheten samt pris Så lenge jeg fikk 10" bak kan jeg fint leve med 17. sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet Juni 12, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2017 Et par til Greit å ha litt felger å bytte i. Ser det er slitsomt i lengden å ha felger med polert kant på bil som brukes daglig. Fint at disse har klarlakk på kantene. Kan jeg få shinet opp BBS'ene litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Juni 13, 2017 Share Skrevet Juni 13, 2017 Dette ble jo fint dette. Gøy å se litt oppdateringer herifra :). thbrekke reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Juni 13, 2017 Share Skrevet Juni 13, 2017 (endret) Fine oppgraderinger dette her 17" er også mer tidsriktig på e39. De 19" du hadde på såg for store ut. 18" er nok en fin mellomting, men 17" gir mer komfort, og er det jeg kjører selv. 17x8.5 med 235/45r17 på alle fire hjul. Endret Juni 13, 2017 av Evopower thbrekke reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet Juni 13, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2017 Takk for det! 19" skal jeg ikke ha på. De som jeg stod på en liten periode var kun for å teste. Men ikke noe å kjøre med. Rondellene har 225 dekk frem og 245 dekk bak. Med BBS'ene kjører jeg 235 på alle 4. Veldig god og ikke minst stabil å kjøre med begge settene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå