sydenfareren Skrevet Februar 28, 2017 Forfatter Skrevet Februar 28, 2017 (endret) Da kom det noen godsaker fra AcSchnitzer i posten i dag, 4 krommet ende stusser. Eksos anlegget er ikke kommet enda, vertfall en begynnelse, Endret Mars 3, 2017 av sydenfareren Even Pladsen, Fahad, fupsaker og 1 annen reagerte på dette 4
sydenfareren Skrevet Mars 1, 2017 Forfatter Skrevet Mars 1, 2017 15 timer siden, gregus skrev: Lekker bil, nydelig farge! Takker
sydenfareren Skrevet Mars 1, 2017 Forfatter Skrevet Mars 1, 2017 Heihei bloggen Da har jeg vert ute på Bavaria å snoket litt mens performance utstyr blir montert. Og jeg må si at det sorte og karbonen går veldig bra sammen med den blåfargen. Marius2002, Fahad, Dal-z og 11 andre reagerte på dette 14
Thundercoil Skrevet Mars 1, 2017 Skrevet Mars 1, 2017 Feit bil Denne får du det kjekt i. Tror det var en lur investering å gå for denne fargen. Skikkelig fin og vil skille seg ut fra de andre, når du skal selge. sydenfareren reagerte på dette 1
sydenfareren Skrevet Mars 2, 2017 Forfatter Skrevet Mars 2, 2017 On Wednesday, March 01, 2017 at 18.08, Thundercoil skrev: Feit bil Denne får du det kjekt i. Tror det var en lur investering å gå for denne fargen. Skikkelig fin og vil skille seg ut fra de andre, når du skal selge. Takker. Er veldig fornøyd med farge valget. Blir spennende å se den vasket og i sollyset 😄😃 Thundercoil reagerte på dette 1
sydenfareren Skrevet Mars 2, 2017 Forfatter Skrevet Mars 2, 2017 Var ute en tur i dag og å leverte eksosen og senke fjærene... ventetiden tar livet av meg 😄😄 StigJ og fupsaker reagerte på dette 2
Ron Jeremy Skrevet Mars 2, 2017 Skrevet Mars 2, 2017 Lekkert, SM er en fantastisk dyp og fin farge, dette blir bra. Gratulerer med virkeliggjøringen av drømmen! fupsaker reagerte på dette 1
StigJ Skrevet Mars 3, 2017 Skrevet Mars 3, 2017 10 timer siden, sydenfareren skrev: Var ute en tur i dag og å leverte eksosen og senke fjærene... ventetiden tar livet av meg 😄😄 sydenfareren og fupsaker reagerte på dette 2
sydenfareren Skrevet Mars 3, 2017 Forfatter Skrevet Mars 3, 2017 12 timer siden, StigJ skrev: Nesten samme farge jo, Sa jo at jeg likte den fargen der . Tar seg bedre ut nyvaska....
StigJ Skrevet Mars 7, 2017 Skrevet Mars 7, 2017 Hehe. Ja ligner veldig. Gleder meg til å se denne i levende live.
sydenfareren Skrevet Mars 8, 2017 Forfatter Skrevet Mars 8, 2017 Da var endelig dagen kommet. Fikk hentet bilen i dag. Begynte jo selvfølgelig å snø i Stavanger i dag..... Men følelsen av å sette seg i en helt ny bil. Priceless . Uvant å kjøre til å begynne med, har ikke kjørt skikkelig bil på snart ett halvt år. Kjenner at det blir lange 2000km med innkjøring. Lyden fra AcSchnitzer eksosen var rå. Stor forskjell fra comfort til sport+ Bilen står på vinterdekk og er blitt kjørt på våte veier.... Så derfor skitten bil. Skal få tatt noen bedre bilder etterhvert. Knutmyr, mslello, fupsaker og 20 andre reagerte på dette 23
Thundercoil Skrevet Mars 8, 2017 Skrevet Mars 8, 2017 Så helt utrolig nydelig ut Kose deg! sydenfareren reagerte på dette 1
Fredrik 90 Skrevet Mars 8, 2017 Skrevet Mars 8, 2017 Dette ser bra ut, sjelden været spiller på lag når man henter ny bil Bare å glede seg til tørre veier og sommerdekk sydenfareren reagerte på dette 1
StigJ Skrevet Mars 8, 2017 Skrevet Mars 8, 2017 Grattis igjen Trygve Må nok dra i gang en fotoshoot i løpet av sommeren ja. sydenfareren reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå