Ingvaldsen Skrevet August 3, 2020 Share Skrevet August 3, 2020 Bunnpannepakning er også mye enklere å bytte når kassa er nede jokkeeng reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokkeeng Skrevet August 5, 2020 Forfatter Share Skrevet August 5, 2020 Er det noe annet man må tenke på, må clutch sentreres med noe spesialverktøy? Har byttet clutch på en gammel mercedes 190 diesel, da måtte det ikke noe spesialverktøy til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokkeeng Skrevet August 5, 2020 Forfatter Share Skrevet August 5, 2020 (endret) ☺️ Endret August 5, 2020 av jokkeeng Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet August 5, 2020 Share Skrevet August 5, 2020 Jeg bruker alltid clutch sentreringssett. Men det går jo uten også, med mye finmåling før man trekker til trykkplata. https://www.biltema.no/bil---mc/bilverktoy/forstillingsverktoy/sentreringsverktoy/sentreringsverktoy-2000024018 jokkeeng reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet August 5, 2020 Share Skrevet August 5, 2020 Jeg tok det på øyemål da jeg bytta clutch på E36 M3, kassa smatt rett på uten problemer. Nå skal det sies at motor var ute av bil. jokkeeng reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokkeeng Skrevet August 6, 2020 Forfatter Share Skrevet August 6, 2020 Syns det er litt kult at de har brukt blå tråd i sømmene på skinn setene. Bestilte også noe solfilm fra Evofilm. Ferdigkuttet, veldig god å enkel å jobbe med! Begynt sånn smått, dørene gjenstår. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokkeeng Skrevet August 17, 2020 Forfatter Share Skrevet August 17, 2020 (endret) Evofilm på dørene ble en foreløpig feilslag..ble løs når jeg skulle teste med å åpne rutene bake. Får ta løs igjen å prøve på nytt når jeg kommer hjem! Bilen har nå fått nytt svinghjul, clutchsett, mellomaksling opplagring og startmotor! Herlig å få det på stell før man skal ut på havet på jobb. Nå er den klar for mange nye eventyr! Ble også utfør 4-Hjuls justering, derfor orginalfelger. Ene bakdekket ble langsgående rift I på tur fra Garasjen hjemme og til verkstedet. Må ha to nye dekk på bronsefelgene. Endret August 17, 2020 av jokkeeng sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokkeeng Skrevet November 11, 2020 Forfatter Share Skrevet November 11, 2020 Er det noen som kan hjelpe meg litt her, forstår meg ikke helt på bilens kjørecomputer. Jeg mener jeg har som dere selv kan se, det de kaller «high OBC» på nynorsk, den store kjørecomputeren. Det jeg plages med er ved nullstilling av diverse verdier, som snittforbruk, så virker det som det er flaks hver gang jeg får det til. Nesten som om man trykker en magisk kode å vipps der så ble det i orden til neste gang det skal gjøres, da er det pån igjen å prøve seg frem. Tok ut Eonon-spilleren her om dagen og monterte tilbake orginal spiller. Dette for å få tilbake alle funksjoner, da jeg har fått tvilling-simkort i Nokian, og med en dab-adapter med bluetooth ville eonon-spillern bli så å si overflødig. kan noen si meg hvordan jeg tilbakestiller forbruk? Jeg har ikke BC-knapp på «radioen», kun på hendel. Når jeg holder inne bc-knapp på hendel kommer det prog opp og jeg får mulighet å bestemme hvilken info jeg vil ha på info-linjen på speedometer, men kun helt tilfeldig av å til får jeg lov å tilbakestille også..vanskelig å forklare da jeg selv mister tråden litt i en så lang tekst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokkeeng Skrevet November 11, 2020 Forfatter Share Skrevet November 11, 2020 Dette skjer når man trykker inn BC på hendel. Til vanlig.. Nå sto bilen på tomgang, ingen annen forskjell ved trykking på klokken enn att VENT mangler, starter viftene med motoren av. Her gikk jeg ut av PROG og kun trykte på klokken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet Desember 28, 2020 Share Skrevet Desember 28, 2020 Mulig du har fått funnet ut av dette🤷🏽♂️ Nå husker jeg ikke helt men mente det var bare å velge cons1 eller cons2 trykk set så nullstiller den? jokkeeng reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokkeeng Skrevet Mars 21, 2021 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2021 Her er det en stund siden jeg har vært ser jeg! Har ikke funnet ut av det, blir ikke klok på dette systemet.. Virker for meg som om radioen er byttet ut en gang til en uten "telefon" knappen blant annet.. har jo orginal nokia i armlenet.. Kan hende det bare er meg, men virker som om at det kun er flaks hvis man klarer å trykke seg fram til å få nullstilt forbruk. Har per nå trekt ledningene til hansrommet og lagt radioen der slik at jeg kan bruke kjørekomputer ved behov, har derfor montert tilbake eonon spilleren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå