sveigis Skrevet September 23, 2017 Share Skrevet September 23, 2017 Fantastisk flott bil du her uten tvil. Fargen passer så fint på den syns jeg og :). Med skumkanon og skikkelig såpe,gjør vasken til en lek . fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet September 24, 2017 Forfatter Share Skrevet September 24, 2017 20 timer siden, sveigis skrev: Fantastisk flott bil du her uten tvil. Fargen passer så fint på den syns jeg og :). Med skumkanon og skikkelig såpe,gjør vasken til en lek . Venter i spenning på skumkanonen, skal prøve meg frem med forskjellige typer for å se hva jeg liker best. Sesongen for utevask er enda ikke over. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet September 26, 2017 Forfatter Share Skrevet September 26, 2017 Bilen er avlevert Stamsaas i Moss i morges, for å sette inn webasto. Lånebil nå er en hvit i3, deilig med slikt også. Marius2002, Fahad og papertiger reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet September 28, 2017 Forfatter Share Skrevet September 28, 2017 Montering tok lengre tid enn forventet... Og to stk drømmebiler skal utleveres. Gorg, Marius2002 og papertiger reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet September 30, 2017 Share Skrevet September 30, 2017 Ferdige med webasto nå? M2 er bare helt rå i LBB fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Oktober 1, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2017 18 timer siden, papertiger skrev: Ferdige med webasto nå? M2 er bare helt rå i LBB Japp, men viftene blåser ikke. 😂 Så skal inn igjen i morgen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Oktober 2, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2017 Spør fordi jeg tenker litt for mye på dette med bil: ingen som vil overta leasingen på denne? 6760,- i mnd, 25k km i året, 150k i innskudd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Oktober 2, 2017 Share Skrevet Oktober 2, 2017 25 minutter siden, fupsaker skrev: Spør fordi jeg tenker litt for mye på dette med bil: ingen som vil overta leasingen på denne? 6760,- i mnd, 25k km i året, 150k i innskudd? Skal du bytte bil allerede? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Oktober 2, 2017 Share Skrevet Oktober 2, 2017 1 time siden, fupsaker skrev: Spør fordi jeg tenker litt for mye på dette med bil: ingen som vil overta leasingen på denne? 6760,- i mnd, 25k km i året, 150k i innskudd? Hva i all verden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Oktober 2, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2017 2 timer siden, ahj skrev: Skal du bytte bil allerede? Hehe, nei, ikke nødvendigvis, kunne bare tenke meg noe som gir meg et enda større smil om munnen, men det blir nok med tanken. 45 minutter siden, papertiger skrev: Hva i all verden? Som jeg skrev over. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Oktober 2, 2017 Share Skrevet Oktober 2, 2017 11 minutter siden, fupsaker skrev: Hehe, nei, ikke nødvendigvis, kunne bare tenke meg noe som gir meg et enda større smil om munnen, men det blir nok med tanken. Som jeg skrev over. Hehe rart hva man blir vant til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Oktober 2, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2017 31 minutter siden, papertiger skrev: Hehe rart hva man blir vant til Det er akkurat det. Men jeg trives egentlig for godt med den til å gi slipp, altså. Bare får noen innfall innimellom om om noe litt rimeligere og minst like sportslig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Oktober 2, 2017 Share Skrevet Oktober 2, 2017 16 minutter siden, fupsaker skrev: Det er akkurat det. Men jeg trives egentlig for godt med den til å gi slipp, altså. Bare får noen innfall innimellom om om noe litt rimeligere og minst like sportslig. Fult forståelig. Men kommer vell enten hund eller barnevogn snart? Er som regel det som kommer etter et bryllup 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Oktober 2, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2017 53 minutter siden, ahj skrev: Fult forståelig. Men kommer vell enten hund eller barnevogn snart? Er som regel det som kommer etter et bryllup 😂 Haha, sant nok. Vi har allerede hund, en Yorkshire terrier på 5kg. Den er i baksetet. Barnevogn er nok heller et alternativ, men ikke før om tidligst ni mnd. ahj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amistad Skrevet Oktober 2, 2017 Share Skrevet Oktober 2, 2017 5 timer siden, fupsaker skrev: Haha, sant nok. Vi har allerede hund, en Yorkshire terrier på 5kg. Den er i baksetet. Barnevogn er nok heller et alternativ, men ikke før om tidligst ni mnd. Den er i baksetet <--- har du hunden i baksetet på bilen ? Er du gal mann ? jeg hadde måttet ta turen innom nerveklinikken ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå