Gå til innhold

Lorriz 525i og 535ia fra side 32


Bimmerlorris
 Share

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, sveigis skrev:

Her har du gjort en fin jobb og bil ble nydelig .😊

Lykke til med salg ,denne går nok unna .😊

Tusen takk Jan 😃👍 Det verker i alle muskler i kroppen, men det var vel verdt det alt sammen 😃 Nå er bilen så bra den kan bli. Neste steg for å få den strøken er hellakkering, noe jeg aldri hadde giddet. Liker patinaen den har rett og slett ❤️ Gir bilen en sjel 👍

Ang salg så ser jeg at det er veldig mange som har sett på annonsen. 34 stk har den som favoritt og nesten 140 stk har sett på den mellom 2 og 5 ganger. Så får tro den ene entusiasten jeg ser etter, tar kontakt og får seg en skikkelig god bil 😉👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, viggo E34 skrev:

Her har du jo gjort bilen så bra Tore at her kunne du nokk hatt problemfritt bilhold lenge framover 😉 noe som ny eier kommer til å nyte godt av, tror å håper prisen er høy nokk til å slippe at den blir ungdomsbil å hærjet ned. Men heller får en voksen eier som vet å værdtsætte den å fortsette å holde den vedlike, lykke til med salg av et prakteksemplar :wub::bmw:

Tusen takk Viggo 😃 Ja helt klart. Denne bilen er jo bare tut og kjør. Meget problemfri bil. Kunne sikkert kost meg masse ved å beholde den videre, men med mye verk i skuldre og armer etter mekking, har bidratt til en redusert glede med å holde den vedlike dessverre 🥺

Er lei av å måtte knaske smertestillende hver gang jeg har ligget under bilen og foretatt en mekkeøkt 🥺

Ja jeg har lagt meg i det høyere prissjiktet nettopp av den grunn at jeg ønsker å selge til noen som vet hva dette er. Jeg har jo lagt mer penger i den etter jeg kjøpte den, enn det jeg ga for den og de fleste som driver med bil som hobby, vet hva det koster å oppgradere og vedlikeholde 😉👍

Ja tusen takk Viggo, får tro den rette eier dukker opp i løpet av tiden den ligger til salgs ☺️

Jeg har ordnet med vinterlagringsplass, så ikke no stress. Går den ikke nå så legges den ut igjen til våren 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig flott denne har blitt nå Tore!

Fantastisk å se at du legger inn en skikkelig innsatts helt i mål. Her får ny eier en vanvittig godt eksemplar av arten.

 

Her må du være kresen i hvem som får overta bilen. denne må komme til en entusiast, og ikke en som er ute etter spinnebil.

Lykke til med salg, blir spennende å se hvor denne går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.9.2023 den 19.59, Mortenej skrev:

Utrolig flott denne har blitt nå Tore!

Fantastisk å se at du legger inn en skikkelig innsatts helt i mål. Her får ny eier en vanvittig godt eksemplar av arten.

 

Her må du være kresen i hvem som får overta bilen. denne må komme til en entusiast, og ikke en som er ute etter spinnebil.

Lykke til med salg, blir spennende å se hvor denne går.

Hei Morten og sorry seint svar 🙈

Tusen takk 😃

Ja jeg våger å være helt enig 😅 Nå tror jeg ikke det er så mye mer jeg kan gjøre for å få den til å se bedre ut 😅

Det ble et helt utrolig løft av lakken å ta denne trestegs’n 🥰 Egentlig utrolig bra lakk på disse gamle bilene og fikk fram en veldig dybde i lakken 😃

Ja planen er å føle på magefølelsen når noen henvender seg 😉

Jeg håper det kommer en veldig superentusiast som virkelig vil ta over stafettpinnen 🤞😊

Veldig mange har sett annonsen og over 50 stk har satt den som favoritt (finn.no) så håper jo på respons 😊

Men nå reiser jeg til Spania på mandag, så spørs om det blir noe salg av denne før jeg kommer hjem igjen  🤔

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, sveigis skrev:

Nå er jeg spent Tore ,har der vært noen som har kontaktet deg?😊

Nei det drar ut dette med at noen tar kontakt.

Men som du ser så er det ganske mange som har kikket på den og mange som har satt den som favoritt.

Kanskje noen avventer litt for ikke å virke desperate 😂 Eller venter på svar fra banken eller kjærringa/gubben 😂IMG_1601.thumb.jpeg.538d2cba282ec7c5a6432c925624924d.jpeg

Men skal jeg være ærlig så gjør det meg ingen verdens ting om jeg beholder den til våren 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Ahhhh endelig !!!

Da jeg var i Spania fikk jeg beskjed om at dekslene til beltelåsene var på vei. Siden pakken var for stor til å få plass i postkassa så ba jeg om hjemlevering på trappa og spurte naboen om de kunne ta inn pakka da den kom.

Ikke noe problem fikk jeg beskjed om.
 

Da jeg fikk mld fra posten om at pakka var levert sendte jeg en sms til naboen og ba de ta inn pakka, men fikk beskjed om at der lå ingen pakke 🙈

Hva faen ?? Ba de om å kikke litt i kriker og kroker samt sjekke postkassa for sikkerhets skyld, men nix, pakka var ikke der 😭

Ja ja tenkte jeg. Det var det. Det var jo fredagskveld og da surrer det litt mer folk forbi her og tenkte at her har sikkert noen sett ei pakke og gått bort og snappa den med seg 🤬

Så da hadde jeg avfeid disse dekslene som tapt og tok kontakt på fjasboka med spørsmål atter en gang om noen kunne ha noen deksler liggende.

Men det var som vanlig dårlig respons. En kar skulle sjekke litt i lageret sitt, men hørte ikke noe mer.

Da jeg så kom hjem trøtt og fæl kl halv tre på natta, la jeg merke til at det sto en eske på kjøkkenbordet fra Koed, men var helt sikker på at dette var en eske fra forrige levering som jeg bare ikke hadde ryddet unna. Så tenkte ikke noe mer på det 😅

Så etter ørten forbipasseringer av denne esken, tenkte jeg at jeg trengte en eske til å pakke pappas bursdaggave i, og denne "tomesken" hadde jo i grunn passe størrelse så jeg gikk for å hente den og pakke inn gaven.

Først da ser jeg at esken er forseglet og at den ikke er tom 🙈

Da går eeeendelig opp for meg at mysteriet er løst 😂 Han som ser etter katta mi og gir den mat og drikke når jeg er på ferie, har kommet akkurat i det pakka ble levert og tok den med seg inn og la den på kjøkkenbordet 😂🥳🥳

At det går an å være så sløv 🤣

Men takk og pris altså !! Endelig kan jeg komplettere bilen med disse dekslene jeg har ventet på i en evighet 😍

Så da er de plassert og jeg er superfornøyd 🥳🎵

IMG_1699.jpeg

IMG_1700.jpeg

IMG_1701.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag blir det roadtrip til min søster på Jessheim som disker opp med søndagsmiddag og familieselskap, så da må man utnytte det fine været på østlandet i dag og kjøre firråtredve 🥰

Ble en lett berøringsvask og du verden så glatt lakk å vaske etter at jeg fikk polert bilen 😍

Så nå er den blank og fin i solskinnet 👍

Ønsker alle sammen en fin søndag ☀️

IMG_1702.jpeg

IMG_1703.jpeg

IMG_1704.jpeg

IMG_1705.jpeg

IMG_1706.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Enes Yakici skrev:

Utrolig fin den bilen din👍 Skulle gjerne hatt denne i garasjen og kun brukt den i finværsdager men lommeboka strekker ikke helt til i disse dager.. 

Tusen takk Enes 🙏😃

Ja den er en herlig cruiser 😊

Kjørte småveiene til Jessheim og motorveien hjem.

Morsom og stødig på svingete veier og helt umulig å kjøre under 140kmt på motorveien 😂👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

IMG_3756.thumb.jpeg.cc3db43ed342cb99efdc1f01bece7b17.jpeg

Da var 535’n ute av vinterlager nesten rekordtidlig 🥰

Grunnen var enkel; den måtte på eu-kontroll 🥹

Rart med det, jeg får alltid tankekjør når bilen skal sjekkes 😂 Men fornuften tilsa at her ville de ikke finne noen alvorlige feil.

Jeg husker ikke i farta hvor mange km jeg har kjørt siden forrige eu, men tror ikke det er mer enn 5000 km. IMG_3758.thumb.jpeg.bf2b4515ad9e37baa024d0e44bbad0f8.jpeg

Men huekjøret var såklart bare fjas og bortkasta energi 😂

Dama i skranken gjorde det klart at her var alt godkjent 😃

Kontrolløren kom inn i rommet før jeg forlot åstedet og jeg benyttet anledningen til å spørre han om han gjorde noen observasjoner av noe som kunne se ut til å måtte gjøres noe med på sikt. Nei her var alt solid og fint sa han 🥳

Sånt blir man glad av å høre ☺️IMG_3755.thumb.jpeg.60aa81de77785b39cf47a61f7ec027c5.jpeg

Bilen vel hjemme og klar for ny eier dersom han/hun betaler prisen jeg forlanger 😉

Får jeg ikke den prisen så beholder jeg den fram til jeg får den 👍

Den deilige følelsen av makt når jeg ikke er der at jeg MÅ selge den 🥱😉

Rart å tenke på at jeg har eid denne kjerra i over 5 år 😅 Hvor ble de åra av liksom 😱

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grarulerer så mye med strøken pkk og ikke minst at du oppdaterer her igjen Tore 😊

Du har vært savnet .🫡

En annen ting er som du sier at det alltid er en lettelse når man ikke MÅ selge .

Nå vet du hvertfall at bilen er knallbra og du kan kose deg med den lenge .😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med godkjent bil Tore :)

Veldig kjekt å se oppdateringer herfa, så blir det spennende å se veien videre for denne - Du må nesten forlange at det blir en tråd her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...